娛樂滿紛 26FUN's Archiver

深藍 發表於 2006-10-4 06:17 PM

大陸網民大鬧香港: 要香港的那些窮人改變態度再去吧!

大陸網民大鬧香港
4hK N v8[2F 內 地 客 對 本 港 的 惡 評 , 在 內 地 網 民 討 論 區 可 窺 一 二 , 在 百 度 貼 吧 討 論 區 , 有 網 友 建 議 不 要 去 香 港 玩 : 「 還 記 不 記 得 去 年 迪 士 尼 剛 開 幕 的 時 候 , 我 們 內 地 人 去 玩 , 他 們 居 然 說 人 太 多 , 不 讓 我 進 去 , 還 關 上 鐵 門 , 這 是 對 我 們 多 大 的 侮 辱 啊 。 要 香 港 的 那 些 窮 人 改 變 態 度 再 去 吧 ! 」 幾 個 月 前 曾 到 港 旅 遊 的 金 屬 狂 人 也 指 : 「 感 覺 其 實 不 怎 麼 , 旺 角 那 一 帶 街 道 也 很 髒 很 亂 , 跟 我 想 像 的 完 全 不 一 樣 ! 」
r9C-fvK(^Z B
MRlsh g 班大陸喱有咩資格話我地呀!!!:mad:
ii a2ts)x\L 佢地又無文化,又無品,又缺德落黎我覺得影響市容炸:mad::mad:6R|T'\"z2l
我地窮??咁點解我地D科技,D人權,自由
]Rq9f;M;hf 城市發展,規劃,D外匯儲備,國民生產總值都比上海高la!!!5j&cWm9I^I;j0A&g
窮???咁D新移民同佢地D子女又我地納稅人D錢???
;k$Z1W g?(L-^![!j D大陸女人又落黎生仔!!!咁有錢重要走數??等多十幾年有得!!!:fight::fight:
&W\N?Wm0R`)` 旺角係很 髒 很 亂不過都好過大陸是但一條街la!!!fqk0NI"YM5p&m
我承認我係大香港主義,因為i love Hong Kong A(dEMzs0d
我唔敢想像四十幾年後無一國兩制會點9Jh\"\)Qg
不過而家香港都大陸化la!!條條街都咁多大陸喱!!:fight::mad::mad:

vv1668vv 發表於 2006-10-4 10:46 PM

如果唔系 姓董 條友 當年 亂開中門。。香港會唔會落得如此境地呢?

leungman 發表於 2006-10-5 12:25 AM

班暴發戶講野真係唔經大腦:gun:

haman_tt 發表於 2006-10-5 02:03 AM

我係十月一搭mtr,sxX;?L*Mjt
有group"3p老粗(兩ar叔一ar sim)"
!Y"o7y`ocQ8U"a 初時見到有2個位,兩個男既坐左去,
n6|-~ D'z'@.~ 之後其中一個叫埋個女既坐埋去,
6msV?rCt v 迫到隔離既少女只係得半邊位坐DTaJ;{w*V(C
仲不特止,個ar sim既仲伸埋手去挎過個少女去捉扶手
N$`%y]*N C 搞到個女仔想走都走唔到.....uSO m(i)mn

F$A!R/df(d+D#W _S v%V 成車人望+啤+堀佢地,佢地仲可以有講有笑
7AM\3n-ejgT 可恥(r!kD f4k Pvd{

HZ [R\"x+? A"T&i(}{yNN*p
!o9|tM M
簡圖
h?c.c(Jj'Y(vH                     ^^^^     <------橫手捉扶手,少女冇得走
;k!?7I Q] 玻   叔   叔   嬸   少  扶
*o*H1D;v"g@!s*r 璃    1    2    1    女  手
1x3d.s9brW5E3x    (兩個pat位)(1個位)k'N,Jk8LR mF
;CK-Z C"CHe+~0A
[[i] Last edited by haman_tt on 2006-10-5 at 02:04 AM [/i]]

chansuper123 發表於 2006-10-5 12:46 PM

China guy have money, HK guy no money, so HK guy should go bck to China earn their money and teach them how to politeness

vv1668vv 發表於 2006-10-5 07:47 PM

乜野地方 都會有好有懷。(_j&r-IP
你認為有需要跟那些害群之馬一般見識嗎? *QN0iT'H:v4C7fj v
根本不值一提的東西又何來需要生什麼氣呢?

lv123 發表於 2006-10-5 08:34 PM

其實只怪那個政府什麼都請示大陸。成日背x 中國,好煩。

12d3 發表於 2006-10-5 10:55 PM

[quote]Originally posted by [i]vv1668vv[/i] at 2006-10-5 07:47 PM:C8B,]~Z
乜野地方 都會有好有懷。
Z(bRG(I(o V0q\EkX 你認為有需要跟那些害群之馬一般見識嗎?
0x:e0I&w dn&M-ge 根本不值一提的東西又何來需要生什麼氣呢? [/quote]A%b:T2V3vAkk

yyn4V3_T$c :good::good::good:
8j9U]o~;@ 鬼佬都唔見得個個好, 大陸人都唔見得個個差

ronald001120 發表於 2006-10-5 11:29 PM

不過大陸人真係好多都好衰
%aI+xe5AsJ S@ 我搭試過搭mtr
tqu6Oco.q \ 有幾個大陸遊客入左車廂
;OV[Dt ]#S@ 唔該都唔講就推開我過果條通道
(Xi4D)SA-h#cCj+[(l9m 仲有去海洋公圚
mv.ihu2k;n[m 果D大陸人又係好鍾意推人

vv1668vv 發表於 2006-10-6 05:05 PM

其實,發生有這樣的情況,原因實在有很多。.l"cHQ] C}7G3TD?
好多招呼大陸客既所謂帶街(導遊) , 本身都系唔系香港出生,nI jL)r7i|
只不過由大陸黎香港一段日子。有D 跟本無乜點受過高等教育。kY5X1@;cT)dM"A&~
不過,因為距地本身識講D距地識聽既普通話 所以好多旅遊公司
}^T(T'Jh F"D] 請番距地方便接待大陸客。H(?QWd)U5PM~
招呼大陸客D 所謂大陸導遊 可唔可以稱得上系真正香港人? -Ej8~o!Ab
不過他們就在無形中代表了香港接待大陸客。
p5u v~2}8N_ ~ s 其實大陸客在心目中留下,被對待的印象。。。會不會正就是他們自己的反映?8x)H8Jhc S4|

6f;n \;hKN%A M(U.D#` 再講, 現在來香港玩的 是什麼大陸客?
$k4nA@7hG8v 老董 亂開 自由行  差不多 3,4年。
1I S N;o:K%n:u1p 現在來的大部分的 都是後期才開放給他們過來較為偏遠地區的大陸人。dUM#b9LtiV.H
他們的質素 又 是 怎麼樣呢?!tNCIt3oZ&U

3j/Xl*Z Fu$Pv 距地唔排隊 ,包括其他沒有禮貌的行為。
y LYEx] 哩D “無恥”行為根本就系 中國人 最大 的 哀歌。
1I9e6|2|0YnC 因為 他們的腦袋裏面根本沒有“不好意思”這一種想法 ,
S.he"Go({lVp 沒有這一種不對的概念,沒有 基本害羞的意識。Zx]5p U$a?d"{D
不覺得“無恥”行為有什麼大不了。#ZWZXx m'@9| H
中國人的“自私”文化, 是受社會制度,教育影響而留傳下來的一種1b'`/edn9A
“潛伏根性”。*W/yp2_ N)eu r
中國乜野改革都有,唯獨就是沒有一套完整可以幫助中國人的 “教育改革”。
*vyd{d%JpM$| 87年開放以後,當中有的,亦只是“雷聲大,雨點小” 形同虛設沒真正效果。
6\,m&B Ez^V#@ W%u"D8G
&JzCO.IQ-a 中國開放的同時香港要承擔的壓力就越來越大。t3t"Y[k
要保持競爭力,除了政府的政策外。
N9P2w8vd[ 人 的 質素 能否 培養 會不會也是重大因素之一呢?
*b6K~2Z7{bD'y 不過現時 香港的整體結構問題是什麼?是不是 被無斷入侵 ?{%?:A mL4drhUy
香港人 跟 大陸人 通婚。。亦 唔系今時今日 的 話題。
8w6Iv+PR(J4@ sbY 大陸人教自己的交孩子的方法,自己的大陸文化也帶到香港。
~H1VA ^*D 比例越來越大,他們的孩子也長大。從今以後x}c#U"a"z;|z
以前香港人辛苦建立被公認的“香港人質素” 究竟 變成點 呢?
8KSnU v;zuU-^Gz 真正的香港文化亦可能隨之消失。r)E-N1gz2m%xPy

ia,c2Y vq2I0v$y [[i] Last edited by vv1668vv on 2006-10-6 at 06:11 PM [/i]]

magic 發表於 2006-10-7 01:03 PM

[quote]Originally posted by [i]leungman[/i] at 2006-10-5 12:25 AM:
t+N/vHX1pc;? 班暴發戶講野真係唔經大腦:gun: [/quote]:h\-` d&fw4Q
agreeee:mad:

memberdl 發表於 2006-10-8 12:15 AM

[quote]Originally posted by [i]magic[/i] at 2006-10-7 01:03 PM:
h}8BG1p FK |Ft%BU,W
agreeee:mad: [/quote]
I:y Z7?e-z%W that is right.:mad:

155220 發表於 2006-10-8 01:09 PM

[quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at 2006-10-5 22:55:.M&Iv8C%A
*T1Y#lo6z2WR6D
3Z9xI,c/h;q/A#h
:good::good::good:
M6d9lt yf,E9Q 鬼佬都唔見得個個好, 大陸人都唔見得個個差 [/quote]
kfrS"E:m @y fR!CB5j B)?@'a
agree:agree:

155220 發表於 2006-10-8 01:11 PM

[quote]Originally posted by [i]ronald001120[/i] at 2006-10-5 23:29:
/uXMwG#wC 不過大陸人真係好多都好衰+S)C2Jvk"c`
我搭試過搭mtrpJN#xU
有幾個大陸遊客入左車廂k{4w@sZ3u[
唔該都唔講就推開我過果條通道+`9YjL W f]
仲有去海洋公圚
C7RAC4L{.u.U$G1O 果D大陸人又係好鍾意推人 [/quote]0}9pT,_v{ Es

9S)W1E t/^ 講到讓座的行為,我在香港好少見,但在大陸就比較多見。
0x \*fW!~.V6xa 果次我,父親和弟弟三人坐地鐵.有個5張野既阿嬸讓座俾我細佬,但我在香港則未見過類似的情況。(純粹個人經驗)

155220 發表於 2006-10-8 01:12 PM

[quote]Originally posted by [i]vv1668vv[/i] at 2006-10-6 17:05:4~ m&e1P r:['{
其實,發生有這樣的情況,原因實在有... [/quote]
b;v.}#OJ-o+xK{ u
U%MNX$fL ] 香港文化有幾好?:confused:

vv1668vv 發表於 2006-10-8 04:41 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2006-10-8 01:12 PM:[#j#nB e-]4\
wS&l@l9D-e
:tKaI5ygXa$x M
香港文化有幾好?:confused: [/quote]
&~*GKB fmo
${#Xo/v(FV1h 懂得分辨的人,總會知道的。
&?e.A }!e$d#G +z8s h6H&Ov jy
[[i] Last edited by vv1668vv on 2006-10-8 at 04:45 PM [/i]]

Dolly!Sit! 發表於 2006-10-8 07:56 PM

大佬呀,科技,人權,自由城市發展,規劃,外匯儲備,國民生產總值都比上海高  又點? 中國唔止上海一個城市架!大家都係中國人,有必要分得咁仔細嗎? 有幾多個所謂既香港人係原居民呀? 咪又係大陸打仗既時候,祖先們走難落黎.同意乜野地方 都會有好有壞,講冇文化,D "香港人"當街食煙唔洗埋其他人健康,通街講粗口以為好型,咁叫做有文化?

vv1668vv 發表於 2006-10-8 11:02 PM

很明白你的感受。如果你知道,能分別好壞,已經有福氣了。
pxD5i'O8Z $mi"i3p&Wk*nYG
回歸前後,好壞的差別比例確實越來越大。-_g L],R8R6a
不知道你 在回歸之前是幾歲呢?
OkW z*e$[ K.C 有經過回歸前後的,總會知道分別之處在那裏。
p KbS9[9Y (我指的是,在回歸前已經踏足社會工作的人士。)
JOX@9C qn(o[b&F
[[i] Last edited by vv1668vv on 2006-10-8 at 11:22 PM [/i]]

bigfish 發表於 2006-10-8 11:44 PM

希望港府採取政策, 所有未去過外國讀書o既中國人都唔俾入境啦

vv1668vv 發表於 2006-10-9 12:10 AM

其實呢。。。大陸客爬鐵門事件。。
][7z4c4Rkb{B 迪士尼與旅遊公司互相安排失誤應該要負上很大的責任。m!Q ~9\rd:v6E*g }r)Q
沒有迪士尼公司發出的“關門指令”,大陸客可能未必會有那麼樣的舉動。6_(\*R'XrH#O
辛辛苦苦辦了證件, 千山萬水花了那麼多時間,花了那麼多旅費,BOI g4V2@ANZ
老遠 跑到來香港來。。被拒絕入場的心情不難理解。。
E0[:?$WN-bD9[w E 不過,爬鐵門的行動的有沒有考慮過安全問題? 這樣的儀態不覺得羞恥嗎?-xPDg c Jd(U
有沒有想過蠻不講理的舉動會帶來什麼問題?:G%LQS0e&M*VB$e
大陸客來香港的種種行為,在園內發生的一切一切,有沒有理會香港的死活呢?
4D s:n8}3@%\"C:? x.p B.@'k}+[(uPI
多國傳媒對該事件的批評與嘲諷。對香港構成的影響是怎麼樣呢?
&[1p&g6s M5F7S 是不是已經令香港及香港迪士尼的形象蒙上難以抹去的汙名呢?

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.