娛樂滿紛 26FUN's Archiver

join6471 發表於 2006-10-12 01:22 PM

[轉載]贊唔贊降低or提高合法「發生性行為」既年齡?

[轉載]
M5`*Z6Mp6N 0`1oo.si
26- 09- 2005
YC5nc@E M 46%市民倡降低性交合法年齡
6{o;nwWG^5T -c*AT zMP4[,]}'N
 【記者潘嘉寶報道】本港現行法例將16歲定義為合法性交年齡,若與16歲以下女童性交即屬違法。不過有網上調查發現,逾46%受訪者認為這個「合法年齡」過高,認為應調低年齡。另外約36%受訪者更表明若自己未成年,為宣洩性慾會不惜以身試法。香港大學醫學院精神學系吳敏倫教授則指出,現行法例只會讓青少年「無出路」,對日後的性生活可能造成功能障礙。{w&D| V;aI
J(O!V"P8W
36%稱不惜以身試法
C p'LF/?0V?r  香港電台《性本善Online》5月至9月期間進行網上投票,結果獲7652人次投票。其中3907票有關回應現行法例規定與16歲以下女童性交即屬違法的看法中,46.3%即1809人認為有關「合法年齡」過高,應予以調低。
8H l:k1tY1d 9AE'H4L(i#j
 另外,3745名投票人士中,約36%即1359人表明若自己未成年,仍會選擇以身試法與16歲以下女童性交以宣洩性慾。而分別有兩成半及兩成人會選擇自慰或與伴侶拖手、談情等其他相愛方式宣洩。另3%會刻意「死忍」壓抑性慾。

86 發表於 2006-10-12 01:35 PM

贊成,14歲......

lastwing 發表於 2006-10-12 03:50 PM

可否將整篇報導貼出..."LY3kEQ.VX1HEC
希望樓主可以註明出處

Bee_Bee 發表於 2006-10-12 04:57 PM

我都贊成,14歲.....^.^

FRANCISE 發表於 2006-10-12 05:31 PM

贊成,18歲

join6471 發表於 2006-10-12 08:19 PM

[quote]Originally posted by [i]lastwing[/i] at 2006-10-12 03:50 PM:
q0w a Ybii*MR 可否將整篇報導貼出...
gw!d;K-Wx]q 希望樓主可以註明出處 [/quote]
VFz$r1@+c,x
%wzD:Y&I\ Singpao
`+B6tV;MA 2005-9-25

seafireson 發表於 2006-10-12 09:13 PM

deleted

seafireson2 發表於 2006-10-12 09:18 PM

18~
n:l,Hz&sD:mrk&\ 有須要提高~!
\kdr)W9^(^
1z-Z;f@+RC@ _4f*v d女仔得十幾歲,以為自己好成熟~
G `%i8V;\ 條仔要就獻身,以為甘就係0愛條仔,/|z Xb:d~
都唔知幾多個女仔獻身完就即被人飛~)tD9b.F(J@.IT
被人飛就哭生哭死,罵條仔賤格,
+H6Iv$Dj!|q 前一日同您講一生一世,第二日就失蹤~SM,Zb#O9G#zj
其實係佢笨,以為戀愛大過天,冇晒底線~~_-B E C H+Wtf

7U%];cQm5H#h 等d女仔大過d,成熟d,
c_Og*^&z8?rL 真正知咩係人心險惡~
]I)w,|;e4M 到時都冇0甘易被人騙~

阿感 發表於 2006-10-12 09:42 PM

[quote]Originally posted by [i]seafireson2[/i] at  09:18 PM:
!d8N,t oU 18~
L ~o$X3?d 有須要提高~!,Ci"Xyp8VB0o
|;\.DfZ
d女仔得十幾歲,... [/quote]
.o%t+R-m jy :agree::agree::agree:
:[$c"g ]R `j(O 女仔要提高,男仔可以降低

gencyk 發表於 2006-10-13 12:43 AM

好老實講...其實定幾多歲都冇用E q:^#y r#Xmm
因為每個case都唔同, 好難一概而論DX ep5b
但係最好唔好因為衝動就亂o黎囉
rc {+Q2v$G,];n r 如果雙方同意既我覺得都ok既
W5u$k\ L%Li+\'i 不過一定要承擔返個後果

155220 發表於 2006-10-13 07:26 PM

一係仿古,一行經就可以;一係就提升到十八歲
|u%rb^q3k
$F0w6Se7Pa.T~ 本人比較支持後者

guswan 發表於 2006-10-13 11:18 PM

能有百分百避孕法,
iK Edi7o!rZ 幾多歲性交都冇問題.

BarristerSpring 發表於 2006-10-14 08:44 AM

[quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2006-10-13 11:18 PM:
0YpP"w4Bi b1ZQ 能有百分百避孕法,-^$I0pL I8u
幾多歲性交都冇問題. [/quote]
o0zA8KJi2v|(] :D:D:clap::clap::clap:o}.c`1t*OF
eTe4Q1u v#qa
:good::agree::agree:

guswan 發表於 2006-10-14 11:59 PM

[quote]Originally posted by [i]BarristerSpring[/i] at 2006-10-14 08:44:
iD+{7gP6N sT
+P&D?6x9^,zY0Vf7g :D:D:clap::clap::clap:
A]4W8H6Et&LLq X;Yu|x$tt
:good::agree::agree: [/quote]
5R B0? yR Ub
@*g0_;p%b5Q Ye
4R'r"Q*hW6J&d.SBy 享受性爰絕對係人嘅權利,
V,rI AG3O 從生物角度來看,
VuI]$F3VxWd 女性起經已經可以生孩子,Jf*c)]oS[5P
問題是有冇能力教同養.
W`I,S1n%R QE
R(e,?z*gA.V-bt 落左佢?4PZ'b nKw \^l9r
知唔知墮一次胎對一個女人有幾傷?
,S(af:f*[ hMY 墮兩三次以後想生都難!!P.@"Z,K$rz!S
:mad:be a man, ok??

jimjim12 發表於 2007-1-1 06:52 AM

如果想多D色狼嘅話咪降底囉!!

大優勢 發表於 2007-1-1 11:33 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2006-10-12 09:42 PM:G~a/]3s,z
2R+I5MI2?I#P~5D
:agree::agree::agree:
7r(t-UU_%V#C_E*fbK 女仔要提高,男仔可以降低 [/quote]3Y$F1{&J#Y
個個都玩姐弟戀

tkc314 發表於 2007-1-2 12:25 AM

仲好就係想做就做XDDD
"N"M~ h Z!EE6gN{
{G$\![.mxT 唔計幾歲

卡娃兒 發表於 2007-1-2 02:15 PM

16歲ok~18歲就好難喇~咁一定好多人犯法:dev:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.