生日禮物
我有個好friend既女性朋友就黎生日開p個晚每人都要送一份生日禮物h$Y2]Y^,?eRht1v
我同佢好鬼friend ka
但我重未林到送咩比佢好:hitwall:x10
4U Y"Y;@5qH
各位兄弟姊妹有咩好提議:help:V!L9YY b/y.Nw8H
(公仔,名牌野佢唔arm洗) 親手織頸巾or 整生日cake!!
kakakkakaa 送個袋ar..手錶之類
"FXz-d^f@q{
咁friend就唔洗特登揀d咁特別..
用實用ge野就最好!:good: 既然你知道她不需要的,/qEll&l0x
她需要的卻不知道?\6fF s3\
既然你都不知道,
其他人又怎會知道?
如果你夠了解她,]2@ [)O ae `z
你做的或買的她一定歡喜.u-YD F7R w
只要是你真心想她高興.
我看你其實有不少想法,
只是15/16罷了.J.v8D#X6`$G
送你認為最適合的就可以了,5c*y oT.\,b5T
因為這就是你的心意. I q1WQZV`f#h*T
送對了固然讓她知道你對她的了解,
送錯了又能進一步了解她;
對自己多一點信心吧. 不如送。。。避孕袋吖!?(tfdQ~#^g
(ejBXFE7BlR9[
讲笑咋,唔好恼啊!!!7A m/qzKH.lI
其实有心送既,就算是好普通既野都无所谓嗝!
物轻情意重吖嘛!!
如果你想特别d既,咪亲手整份礼物俾人咯,
要有创意d果种,你觉得当她收到会好开心好开心既话就得架喇!!! [quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2006-10-14 02:43:
既然你知道她不需要的,4__"RmE{)Q4l
她需要的卻不... [/quote]A*JWT`a,v8K
"\)H\*[4s-e
多謝你既回覆先:good:x10
你講中左一樣野:good:!{(n)P^/l#{
我地好f,但係我唔了解佢
3QZD;Sy$yoAW
:help:我真係無咩ida:help:
因為普通女仔送d得意野
就多數無問題([CYr;tr4_
但佢係一個好獨立同感性既女仔 zj$t C%H v4}
所以我唸住送d實用既野][FrL(H so
[d$ij N!yzoe
[color=Red]送對了固然讓她知道你對她的了解,Y]&z3qO { o`.?2y A
送錯了又能進一步了解她;
對自己多一點信心吧.[/color]}@4`)gi(?-mz
Hsz'\%?q-~y5kI!M'V+V
:kicking:依句話真係學到野,thx多你一次:kicking: [quote]Originally posted by [i]Maxson85[/i] at 2006-10-14 18:46:6x;ss0@,_q4O
不如送。。。避孕袋吖!?)f[5kX?j q6J
L\o4p1J&y
?Qf'{v-sKQ
讲笑... [/quote]uK!f K'?6t2e
thx 唔知送香水好唔好呢?
&}+W5^(X;_,E q
因為我知道佢無噴香水既習慣 [quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at 2006-10-15 08:48:
唔知送香水好唔好呢?
(Hu+ev HWp
因為我知道佢無噴香水既習慣 [/quote]$X/]xVeGS%o6q
-F.Rh(Aw:x}
如果佢係天平座就送啦,
如果佢係天蠍座,小心佢懷疑你話佢臭.
頁:
[1]