娛樂滿紛 26FUN's Archiver

loklok117 發表於 2006-10-14 12:45 AM

生日禮物

我有個好friend既女性朋友就黎生日
+x9\.td1E 開p個晚每人都要送一份生日禮物h$Y2]Y^,?eRht1v
我同佢好鬼friend ka
gF k)Q3^v:i~6G(A"au 但我重未林到送咩比佢好:hitwall:x10
4Y~oz5Z x 4U Y"Y;@5qH
各位兄弟姊妹有咩好提議:help:V!L9YY b/y.Nw8H
(公仔,名牌野佢唔arm洗)

chong2002 發表於 2006-10-14 01:05 AM

親手織頸巾or 整生日cake!!
y6vBx#j%IsMg kakakkakaa

pigcat 發表於 2006-10-14 01:32 AM

送個袋ar..手錶之類
G&p)rZ@A "FXz-d^f@q{
咁friend就唔洗特登揀d咁特別..
g'P?t-SBv ~,pv 用實用ge野就最好!:good:

guswan 發表於 2006-10-14 02:43 AM

既然你知道她不需要的,/qEll&l0x
她需要的卻不知道?\6fFs3\

zo0\(j*`wy/B+T4C@ 既然你都不知道,
9d]0u%D4F 其他人又怎會知道?
AI'y p.i%h.e4O
W g%[g'Z F 如果你夠了解她,]2@ [)O ae `z
你做的或買的她一定歡喜.u-YD F7R w
只要是你真心想她高興.
n k.vdc-P;E
"LF s0Vp%x5f9h 我看你其實有不少想法,
%S'j s6`| 只是15/16罷了.J.v8D#X6`$G

\FiaW;v bR 送你認為最適合的就可以了,5c*y oT.\,b5T
因為這就是你的心意. I q1WQZV`f#h*T

\W3{9L z-b1f 送對了固然讓她知道你對她的了解,
+Y2USnd(EU 送錯了又能進一步了解她;
,MU Nk9W.N}\(Z0LX 對自己多一點信心吧.

Maxson85 發表於 2006-10-14 06:46 PM

不如送。。。避孕袋吖!?(tfd Q~#^g

+^j"h2?{` (ejBXFE7BlR9[
讲笑咋,唔好恼啊!!!7Am/qzKH.lI
其实有心送既,就算是好普通既野都无所谓嗝!
7WT*dg&}mC 物轻情意重吖嘛!!
C2t*\oVK2? b 如果你想特别d既,咪亲手整份礼物俾人咯,
(Tt$H H1` `7BHlZ 要有创意d果种,你觉得当她收到会好开心好开心既话就得架喇!!!

loklok117 發表於 2006-10-15 08:43 AM

[quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2006-10-14 02:43:
3?`#gJE 既然你知道她不需要的,4__"RmE {)Q4l
她需要的卻不... [/quote]A*JWT`a,v8K
"\)H\*[4s-e
多謝你既回覆先:good:x10
g3?o a&_c a
m7p:w[c!] 你講中左一樣野:good:!{(n)P^/l#{
我地好f,但係我唔了解佢
Ex/Nyo%[1b 3QZD;Sy$yoAW
:help:我真係無咩ida:help:
m3sii8S^ 因為普通女仔送d得意野
U4}"R:A$n+UYp 就多數無問題([CYr;tr4_
但佢係一個好獨立同感性既女仔 zj$tC%H v4}
所以我唸住送d實用既野 ][FrL(H so
[d$ij N!yzo e
[color=Red]送對了固然讓她知道你對她的了解,Y]&z3qO { o`.?2yA
送錯了又能進一步了解她;
'F4{0\] gAW(_E 對自己多一點信心吧.[/color]} @4`)g i(?-mz
Hsz'\%?q-~y5kI!M'V+V
:kicking:依句話真係學到野,thx多你一次:kicking:

loklok117 發表於 2006-10-15 08:46 AM

[quote]Originally posted by [i]Maxson85[/i] at 2006-10-14 18:46:6x;s s0@,_q4O
不如送。。。避孕袋吖!?)f[5kX?j q6J
L\o4p1J&y
?Qf'{ v-sKQ
讲笑... [/quote]uK!f K'?6t2e

I?(I&@x;\D thx

loklok117 發表於 2006-10-15 08:48 AM

唔知送香水好唔好呢?
W7x!G+D-}-|] &}+W5^(X;_,E q
因為我知道佢無噴香水既習慣

guswan 發表於 2006-10-15 02:05 PM

[quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at 2006-10-15 08:48:
0H.W;ur9J&rP(N5C 唔知送香水好唔好呢?
^3B5^ f(OV (Hu+ev HWp
因為我知道佢無噴香水既習慣 [/quote]$X/] xVeGS%o6q
-F.Rh(Aw:x}
如果佢係天平座就送啦,
5jD:b1A~:O)w"W
9}xUk'q1hM({ 如果佢係天蠍座,小心佢懷疑你話佢臭.

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.