娛樂滿紛 26FUN's Archiver

cheery 發表於 2006-10-14 07:38 PM

海關又做野去抗bt,你仲敢bt乜???

本港海關與香港大學合作研發網上監察軟件,可24小時追查網上非法上下載活動,增加追查能力及效率。Vq Jsq3pU

C"~+? jkR
\ `a(D0oq W V 6}u7?|[7hf5cae&sG
該款軟件可透過追查電影及檔案的名查,追查網上非法上下載行為,代替人手追蹤,增加效率,新軟件可減省8成監控的人力。4Oh9m[,O;ew
$dd$a1k]v
海關指出,該款軟件用了約25萬元研發,估計監控量可增加接近5至10倍。#`;L8L#` XP-xTgn

NXu6eH'Eez6vA 香港影業協會向40多名懷疑上載侵權電影的網民,發出律師信,部分可能要對簿公堂。6rU!]R S_1I

:^ o#X%o w9hG 協會理事長洪祖星指出,這批涉嫌在互聯網上載侵權電影的人士,其中五成願意和解,協會索償每部電影3萬元賠款。其餘個案尚待檢討,不排除部分會訴諸於法庭。

Yui.i 發表於 2006-10-14 07:48 PM

除左av同舊data....咩都唔會再bt啦......d人咁惡死

pigcat 發表於 2006-10-14 08:24 PM

我一黎真係驚比人捉..9P2x4Q"^.f7E2ed
二黎我驚傷hd...T w1M-HS9r:^dS xY
三黎我對bt ge需求都唔大:P

king23885 發表於 2006-10-14 09:20 PM

使咩用btPH |+q-t5@
而家bt都唔快得去邊a|P)|S rS4Iyf
用其他軟件啦

阿感 發表於 2006-10-14 09:53 PM

[quote]Originally posted by [i]king23885[/i] at  09:20 PM:
m |o{D!] 使咩用bt
&iJeu FC#G0^ 而家bt都唔快得去邊
*Ag$oMY-It u 用其他軟件啦 [/quote] Ba\P)e

,Uq ?)G0N4Z+gQ 人人都用BT,其他軟件邊有咁多上下載資源

atimsi 發表於 2006-10-14 10:40 PM

看来内地还是比较好!!"p1|~"U%FFoT
因为没有版权限制

guswan 發表於 2006-10-14 11:11 PM

[quote]Originally posted by [i]atimsi[/i] at 2006-10-14 22:40:5H1U9fz$eF
看来内地还是比较好!!0[H7U#n*M5d
因为没有版权限制 [/quote]0HA+Qh2o4[[

6a'S3n_2PXJ:R 對,中國是最自由的地方,|*EY{w|(R
^ `8Jm~!Z'w
不用排隊,
pE'L9sGcA V 可除地吐痰,
1O;g;Md3N0Mx 窮人可以偷可以搶可以殺.enR8~'M5Md@
富人可以疏通,抓更多錢. ^? NbY#g
自由之處不勝杖舉,X.kMkv
簡直人間天堂.

wclchris 發表於 2006-10-14 11:51 PM

[quote]Originally posted by [i]atimsi[/i] at 2006-10-14 10:40 PM:/Z Ry%LW'c
看来内地还是比较好!!
)iAv?AH/z:b` 因为没有版权限制 [/quote]
6e0iex;J2qo 內地法制健全, 只是沒人執行

guswan 發表於 2006-10-15 12:09 AM

[quote]Originally posted by [i]wclchris[/i] at 2006-10-14 23:51:
:^0s7hp"V 8Z3C3vjP}h-h:~
內地法制健全, 只是沒人執行 [/quote]P)P1~)Q?

o-V#M3e L7|I 0wRX9i9G,JU
有啊,我試過係內地網吧打打下機見有工商局同公安查牌,
PG7c)t&sOcJ 後來那有軍區背景的老闆同我講:V:V:r;BhV
比左廿萬了事.

pigcat 發表於 2006-10-15 01:12 AM

[quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2006-10-15 12:09 AM:
q+H{ b;v"y3{Xm-| r3y#M[J

d3pO.tyh&^ /X*~2j-O'M't)T6g W0^
有啊,我試過係內地網吧打打下機見有工商局同公安查牌,
aAFp/K9OO+{8t 後來那有軍區背景的老闆同我講:9L"C*D*W$S7m;x
比左廿萬了事. [/quote]SPL|+L-mlz4B"`
有軍區背景都要比廿萬:eek:
&u$~ WZn ri:c 咁有背景黎做咩ar:naughty::naughty:

guswan 發表於 2006-10-15 01:34 AM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-10-15 01:12:c%kU+L#L tE*w[?

W3[S9S^j\o/r 有軍區背景都要比廿萬:eek:0Wvj:k&`&lV.j
咁有背景黎做咩ar:naughty::naughty: [/quote]
"ky/s.I8m
W2?Ft!N hsJ4Q^)P6v 冇背景想咩都唔得.

屌西 發表於 2006-10-15 03:48 AM

[quote]Originally posted by [i]atimsi[/i] at 2006-10-14 10:40 PM:*kkPk.B#g%m9t ?#F
看来内地还是比较好!!9r%Go1u.pw
因为没有版权限制 [/quote]
du;`P%e^M
-^h2g CDP 唔係 "没有版权限制".. 只係 "無視版权限制" :dev:

vv1668vv 發表於 2006-10-15 04:03 AM

有本事可以買一個“少尉”黎做。
'^&C$sk%O K[ 直頭可以老點公安幫你開路。公路逆線行車。駛乜驚!

vv1668vv 發表於 2006-10-15 04:07 AM

[quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2006-10-14 11:11 PM:T3s%P0bh#o

2q _Orj8tb T
!D~2Zr3|8I\b 對,中國是最自由的地方,A;Mn3?*c,A*N)eX
XK p#A _2OG H7US
不用排隊,?.Esx4g s `HN
可除地吐痰,
)K WXFWbk_%H 窮人可以偷可以搶可以殺.J2^Eut%f\w
富人可以疏通,抓更多錢.&V+s'X5a{i[w
自由之處不勝杖舉,
xDN,\9Fn 簡直人間天堂. [/quote]
PE^-P'F m6tm*P ] a&Ua1v
:D:D:D:good::good::good:

vv1668vv 發表於 2006-10-15 04:11 AM

投左 乜都敢bt 既 人 可能 從未試過 BT….都唔定。。。

Chenjinnan 發表於 2006-10-15 06:59 AM

That software is totally useless. It can be easily bypassed by changing all text based titles to images.

Kian76 發表於 2006-10-15 09:56 AM

[quote]Originally posted by [i]vv1668vv[/i] at 2006-10-15 04:03 AM:
hF;TC6i*s4A}2z Np 有本事可以買一個“少尉”黎做。 Gb Hj|`T2B
直頭可以老點公安幫你開路。公路逆線行車。駛乜驚! [/quote]|9g:cf5d2C

8T*o4Xt BH G d人有料既,咪會用軍車黎走私囉。軍車係冇人可以查既,軍人更可隨意開槍殺人(如有人阻住晒)。

vv1668vv 發表於 2006-10-15 10:25 AM

[quote]Originally posted by [i]Kian76[/i] at 2006-10-15 09:56 AM:
'Hw\_:q4OsO8aU
"fmQ/?U p"T2zu2] 6_-t ]-J2L`A8f
d人有料既,咪會用軍車黎走私囉。軍車係冇人可以查既,軍人更可隨意開槍殺人(如有人阻住晒)。 [/quote](u*eo8^'m
5S#lp#sP _!j*hIo
有道理,
/WD as)lW 不過呢。。走私哩家野。。通常都系“害關”自己玩番比較多。
.W3QzFd&} “君隊”踩线玩走私。。相信件貨 亦非同小可。
LGFt4u J`k
*d?L2n9II(Yf [[i] Last edited by vv1668vv on 2006-10-15 at 10:35 AM [/i]]

pigcat 發表於 2006-10-15 12:38 PM

[quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2006-10-15 01:34 AM:O X'Z)DW/B}

!h5O]eXkN}
_\%@v@ ?t 冇背景想咩都唔得. [/quote]'f$lG|V p)r,D?
我就唔信la7pn6nhf&H
d*C _ w ^AE
你比幾百萬會唔得??h ^2ee)]5yc2]nx
冇背景有錢都得la!!

guswan 發表於 2006-10-15 02:29 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-10-15 12:38:,tk"^CA
BU] Z,i
我就唔信la
U9S2?O[fE uI$b.Vsp7D*d
你比幾百萬會唔得??
{m'O g$ej(g Q2t 冇背景有錢都得la!! [/quote]
C#p8iO._T0U
ZY-}Cl?(\} 有幾百萬當然得,h-VWe$?[u3u-V
但內地網吧收2-3蚊個鐘,)wN?hx7xD)JvL
賣埋假汽水假煙都賺唔番.7X`0[aD$K

K4ehv KJ 而家網吧牌要60萬以上,&?;T/^!F/w3~
仲要識得人.
GG9idX ?g(r"jIG
[[i] Last edited by guswan on 2006-10-15 at 02:31 PM [/i]]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.