娛樂滿紛 26FUN's Archiver

cheery 發表於 2006-10-14 07:38 PM

海關又做野去抗bt,你仲敢bt乜???

本港海關與香港大學合作研發網上監察軟件,可24小時追查網上非法上下載活動,增加追查能力及效率。
Vbxon8z+|5@ pvi
-x4}!ak'F+c
"gK1qA:J@P[}
OT7_0Y5B%a 該款軟件可透過追查電影及檔案的名查,追查網上非法上下載行為,代替人手追蹤,增加效率,新軟件可減省8成監控的人力。|"wB&|C_w@9g
3{3{b| oW;_xh'Fg!}
海關指出,該款軟件用了約25萬元研發,估計監控量可增加接近5至10倍。![C'~`G2\
'A y cX8\(b{.{h
香港影業協會向40多名懷疑上載侵權電影的網民,發出律師信,部分可能要對簿公堂。 }0}hdN ^

4VK@lr:r;U 協會理事長洪祖星指出,這批涉嫌在互聯網上載侵權電影的人士,其中五成願意和解,協會索償每部電影3萬元賠款。其餘個案尚待檢討,不排除部分會訴諸於法庭。

Yui.i 發表於 2006-10-14 07:48 PM

除左av同舊data....咩都唔會再bt啦......d人咁惡死

pigcat 發表於 2006-10-14 08:24 PM

我一黎真係驚比人捉.. k.YvPtDy1l
二黎我驚傷hd...
.ir}:N2q}+i2G 三黎我對bt ge需求都唔大:P

king23885 發表於 2006-10-14 09:20 PM

使咩用bt
`w&a:^}*{dK M v/B 而家bt都唔快得去邊
3hr6e@*{%`(Z#^px%? 用其他軟件啦

阿感 發表於 2006-10-14 09:53 PM

[quote]Originally posted by [i]king23885[/i] at  09:20 PM:U v SUa H$| m+z
使咩用btg#eI q n%i s
而家bt都唔快得去邊
SzH%^pN*X4K 用其他軟件啦 [/quote]t3sX+l0p/_ PO&r_

,E8[:t6?GlY:hy 人人都用BT,其他軟件邊有咁多上下載資源

atimsi 發表於 2006-10-14 10:40 PM

看来内地还是比较好!!
7t+p(F-U h4aK.o 因为没有版权限制

guswan 發表於 2006-10-14 11:11 PM

[quote]Originally posted by [i]atimsi[/i] at 2006-10-14 22:40:
0f ~;AD G 看来内地还是比较好!!8q+kK}6]1v\;G0R
因为没有版权限制 [/quote]
~5E9F6fJ*A
"\#p$N]3`|a 對,中國是最自由的地方,
)FcM3q L T S6t \7r rcK b;Q
不用排隊, lhM.t5Ox Z
可除地吐痰, g(Y*l2k V_
窮人可以偷可以搶可以殺.
"O4N.|-}9J4_k(j 富人可以疏通,抓更多錢.
2Mr*aV+[8t k 自由之處不勝杖舉,
(TpOu%t-u6| 簡直人間天堂.

wclchris 發表於 2006-10-14 11:51 PM

[quote]Originally posted by [i]atimsi[/i] at 2006-10-14 10:40 PM:
CxhM+U[B&G\F;D 看来内地还是比较好!!jR#jMs"up O I
因为没有版权限制 [/quote]y(\%c8Q$a u7CO e;E
內地法制健全, 只是沒人執行

guswan 發表於 2006-10-15 12:09 AM

[quote]Originally posted by [i]wclchris[/i] at 2006-10-14 23:51:
j.@$HiF*]j
1k \'i{hS\ Eu 內地法制健全, 只是沒人執行 [/quote]b(Q.o)J-Tz2m"oW7y
l#tW;p4fP}T3T(v
elx QA} F!v k~
有啊,我試過係內地網吧打打下機見有工商局同公安查牌,
Y;_*VMA"z/_8Br 後來那有軍區背景的老闆同我講:
0iZUEGz:Eg;e ` 比左廿萬了事.

pigcat 發表於 2006-10-15 01:12 AM

[quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2006-10-15 12:09 AM:-YgW j1?6a.K

UJW\9i$Zm
!^a7R$i lwG ~G"b-]Y-M
有啊,我試過係內地網吧打打下機見有工商局同公安查牌,6z1|hte"U&\Z
後來那有軍區背景的老闆同我講:
5cJ%G3k Z"?F 比左廿萬了事. [/quote]X!vAr4Z
有軍區背景都要比廿萬:eek:,GI(Y z@R `
咁有背景黎做咩ar:naughty::naughty:

guswan 發表於 2006-10-15 01:34 AM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-10-15 01:12:
'q._+?;NLfQ%Ypz -j+cPm,R
有軍區背景都要比廿萬:eek:
sD#z2H_]p 咁有背景黎做咩ar:naughty::naughty: [/quote]#Sg'og5]3dN Xs
#M:EJ_4]0P.F:]
冇背景想咩都唔得.

屌西 發表於 2006-10-15 03:48 AM

[quote]Originally posted by [i]atimsi[/i] at 2006-10-14 10:40 PM:
oj^p;u*X }$|'e 看来内地还是比较好!!
I zc;D P$~3r 因为没有版权限制 [/quote]
0| c;P,S3eQ$r*St:}'[$I
&tU A0PZ$]LhR/W 唔係 "没有版权限制".. 只係 "無視版权限制" :dev:

vv1668vv 發表於 2006-10-15 04:03 AM

有本事可以買一個“少尉”黎做。
JBSH RYU g 直頭可以老點公安幫你開路。公路逆線行車。駛乜驚!

vv1668vv 發表於 2006-10-15 04:07 AM

[quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2006-10-14 11:11 PM:
4q0~ D!Jw
3U+Gb%V/CV 8]5K { @g$r@ Y C
對,中國是最自由的地方,
` im0[1KYM
#oM ~4_ w6} h Y 不用排隊,ug3E9r RA;Q
可除地吐痰,
zqZ5s.~C/b 窮人可以偷可以搶可以殺.
S^h+s e7y*t-N 富人可以疏通,抓更多錢.V Z2H T,o+J|
自由之處不勝杖舉,
wea/r6s/e%}v 簡直人間天堂. [/quote]2K Mg0Ma7r

_.Bql"A} :D:D:D:good::good::good:

vv1668vv 發表於 2006-10-15 04:11 AM

投左 乜都敢bt 既 人 可能 從未試過 BT….都唔定。。。

Chenjinnan 發表於 2006-10-15 06:59 AM

That software is totally useless. It can be easily bypassed by changing all text based titles to images.

Kian76 發表於 2006-10-15 09:56 AM

[quote]Originally posted by [i]vv1668vv[/i] at 2006-10-15 04:03 AM:5{C{5Q)^,D\
有本事可以買一個“少尉”黎做。
%\4ao6iER,J 直頭可以老點公安幫你開路。公路逆線行車。駛乜驚! [/quote].B?ujFY\cni

;vL&P\E O6\ kthy d人有料既,咪會用軍車黎走私囉。軍車係冇人可以查既,軍人更可隨意開槍殺人(如有人阻住晒)。

vv1668vv 發表於 2006-10-15 10:25 AM

[quote]Originally posted by [i]Kian76[/i] at 2006-10-15 09:56 AM:
leE~9g'p,X /~F#];[.@s b*m$I
f u+NL$E Yu
d人有料既,咪會用軍車黎走私囉。軍車係冇人可以查既,軍人更可隨意開槍殺人(如有人阻住晒)。 [/quote]
K6N}!j^5S%\0bH R3Z5wla+{9~L1I
有道理,
%VsN$ANz 不過呢。。走私哩家野。。通常都系“害關”自己玩番比較多。/GXVJ|w
“君隊”踩线玩走私。。相信件貨 亦非同小可。y g0T-Y3?o
h$k1Z6D9I4Am
[[i] Last edited by vv1668vv on 2006-10-15 at 10:35 AM [/i]]

pigcat 發表於 2006-10-15 12:38 PM

[quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2006-10-15 01:34 AM:}(^}-O p4?

P0r0bi2p%l
O7Q5Ur+`vi$r1a$A 冇背景想咩都唔得. [/quote] @h m1H"X,c
我就唔信la{U"B%l7c4`D

-[@C&kg3Nwp r 你比幾百萬會唔得??&a HS9X a2Vi`'h
冇背景有錢都得la!!

guswan 發表於 2006-10-15 02:29 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-10-15 12:38:
Osa6jLD d |:_w,H |M
我就唔信laVXtI#Mj

#{E,ii1W6| 你比幾百萬會唔得??yI5s.z,?4ix(Q
冇背景有錢都得la!! [/quote][-Y6c"H Y7wz,J/t)t

F$S0nnA9B-j 有幾百萬當然得,
}^@ S&l @)d 但內地網吧收2-3蚊個鐘,
"Nm[+I#wp|/T 賣埋假汽水假煙都賺唔番.y4^&I:XNY#E
s*v1k_K3\"^*|2v:_o
而家網吧牌要60萬以上,L9AI,J'~!R*O
仲要識得人.
b$o}`~N(Pt
DCBjg1v'c [[i] Last edited by guswan on 2006-10-15 at 02:31 PM [/i]]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.