海關又做野去抗bt,你仲敢bt乜???
本港海關與香港大學合作研發網上監察軟件,可24小時追查網上非法上下載活動,增加追查能力及效率。該款軟件可透過追查電影及檔案的名查,追查網上非法上下載行為,代替人手追蹤,增加效率,新軟件可減省8成監控的人力。|"wB&|C_w@9g
3{3{b|o W;_xh'Fg!}
海關指出,該款軟件用了約25萬元研發,估計監控量可增加接近5至10倍。![C'~`G2\
'A y cX8\(b{.{h
香港影業協會向40多名懷疑上載侵權電影的網民,發出律師信,部分可能要對簿公堂。}0}hdN ^
協會理事長洪祖星指出,這批涉嫌在互聯網上載侵權電影的人士,其中五成願意和解,協會索償每部電影3萬元賠款。其餘個案尚待檢討,不排除部分會訴諸於法庭。 除左av同舊data....咩都唔會再bt啦......d人咁惡死 我一黎真係驚比人捉..k.YvPtDy1l
二黎我驚傷hd...
三黎我對bt ge需求都唔大:P 使咩用bt
而家bt都唔快得去邊
用其他軟件啦 [quote]Originally posted by [i]king23885[/i] at 09:20 PM:Uv SUa H$| m+z
使咩用btg#eI q n%i s
而家bt都唔快得去邊
用其他軟件啦 [/quote]t3sX+l0p/_PO&r_
人人都用BT,其他軟件邊有咁多上下載資源 看来内地还是比较好!!
因为没有版权限制 [quote]Originally posted by [i]atimsi[/i] at 2006-10-14 22:40:
看来内地还是比较好!!8q+kK}6]1v\;G0R
因为没有版权限制 [/quote]
對,中國是最自由的地方,
\7rrcKb;Q
不用排隊, lhM.t5Ox Z
可除地吐痰,g(Y*l2k V_
窮人可以偷可以搶可以殺.
富人可以疏通,抓更多錢.
自由之處不勝杖舉,
簡直人間天堂. [quote]Originally posted by [i]atimsi[/i] at 2006-10-14 10:40 PM:
看来内地还是比较好!!j R#jMs"up O I
因为没有版权限制 [/quote]y(\%c8Q$a u7CO e;E
內地法制健全, 只是沒人執行 [quote]Originally posted by [i]wclchris[/i] at 2006-10-14 23:51:
內地法制健全, 只是沒人執行 [/quote]b(Q.o)J-Tz2m"oW7y
l#tW;p4fP}T3T(v
elx QA}F!v k~
有啊,我試過係內地網吧打打下機見有工商局同公安查牌,
後來那有軍區背景的老闆同我講:
比左廿萬了事. [quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2006-10-15 12:09 AM:-YgWj1?6a.K
~G"b-]Y-M
有啊,我試過係內地網吧打打下機見有工商局同公安查牌,6z1|hte"U&\Z
後來那有軍區背景的老闆同我講:
比左廿萬了事. [/quote]X!vAr4Z
有軍區背景都要比廿萬:eek:,GI(Y z@R `
咁有背景黎做咩ar:naughty::naughty: [quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-10-15 01:12:
-j+cPm,R
有軍區背景都要比廿萬:eek:
咁有背景黎做咩ar:naughty::naughty: [/quote]#Sg'og5]3dN Xs
#M:EJ_4]0P.F:]
冇背景想咩都唔得. [quote]Originally posted by [i]atimsi[/i] at 2006-10-14 10:40 PM:
看来内地还是比较好!!
因为没有版权限制 [/quote]
唔係 "没有版权限制".. 只係 "無視版权限制" :dev: 有本事可以買一個“少尉”黎做。