[quote]Originally posted by [i]BeachBoy[/i] at 2006-10-16 12:57 AM:
但 ... 上過3,4次廣州 ... d冶安好過深圳 :P [/quote]
HGT?0wINjV8i
廣州。。衣加 。。市內禁止電單車行駛。。]zwr5n8wdQ ` z
所以晚上的自安稍為比以前好少少。。 oaX?_;Tw2~0Z]
以前,成日都有電單車街頭搶野。
廣州 外省來 揾食 的 為數不少。A6}3I6z"S]/C
正所謂 龍蛇混雜。 流動人口不比深圳遜色。
除左 搶野 小偷 多之外。。
3,4個一黨“老正” 真系四周圍都系。
千法 層出不窮。