娛樂滿紛 26FUN's Archiver

cwleung1988 發表於 2006-10-15 09:30 PM

漫畫問卷..希望大家幫幫手:]

1. 喜歡看那一個地方的漫畫?w&G|"D%jh;`k;h
   A. 香港     B. 日本     C. 美國:N*p:_#u0DE
9lG$^}G;iE:G
2. 每日或每星期會花多少時間看漫畫?+xg9quPu!L(qO4r
   A. 一小時或以下     B. 兩至三小時     C. 三小時至五小時  D.五小時以上
],x$RY@ q
$a4s0dIj 3. 喜歡那類或那些類型漫畫?(答案可選一個或以上)/N0_"|:[p Z
   A. 打鬥     B. 恐怖     C. 懸疑     D. 愛情 eZ$h9o7y8Uh]
E. 賽車      F.教育意義    G. 其他
[*C `;MM0o~
*[U9Nq0Y 4. 會根據什麼來選擇漫畫?#]@%Ixc ~ppm
   A. 劇情     B. 畫風     C.作者     D.其他    E.教育性0\wJ-xqT

? @8_1K2dk(\oM 5. 滿意現在漫畫出版的速度嗎?$M`2n8N:puK
   A. 滿意     B. 一般     C. 不滿意
c/rh y#D
&U!b.~Jf,j3D%EH 6. 有否曾經上網觀看漫畫?
;] P9l:]v2mq    A. 有     B. 沒有8[@U@4q[2sJH
F!\y {aJmmr
7. 喜歡以什麼途徑來看漫畫?+{ l8n!W~ xo _0s
   A.購買     B. 租借     C. 上網觀看
UP P5[e.u6EJ1A ,TQ9rYF o@Y
8. 承上題,為什麽以這途徑來看漫畫?
s:G*s#`0wq    答案_____________________________`3^r,H oV]s8? c
:Jd^+`Av|
9.  對比90年代既漫書,你覺得現在既漫畫,邊一種比較吸引?
;ReL4C&z8J^f"s    A.90年代的漫書    B.現在的漫畫1U4A1N5kQ}2fC8rT(HI
Q2aY0D#K_;D z
10.你覺得依在的漫畫會否過份暴力?,^i.V-G d%jVEs ?oO
   A.會      B.不會
4Cl/cCJ@p7~ bG~J+P-S
11. 你覺得現在的漫畫對青少年會否有不良的影響4Q*@r)b&Y&Nh@:^
    A.有     B.沒有-z"FfAlDGL/W
G U#L*]NM1r
問卷完... 唔該晒...La?,L(e*^9e\&QU
寫 ABC就得嫁啦

d228216 發表於 2006-10-15 09:39 PM

B
-A9ye;hoR8UuZ A
%jF1H'n*_ I4yh GN.hGg s Rh'p~_F
Cm6T(?o4I
Bgz7OF6{"S0|d;i
Ayq6nJ0x OXT|6GE2A
BIXF5wC_%|
8.免浪費紙張UG_FW[GH5uc
A_FK$hP4`-IS:^.W$j
A2W Cm~*z.Zn l-{o C
BidA;tl&V

{ Cot(ue~(D [[i] Last edited by d228216 on 2006-10-15 at 09:44 PM [/i]]

BeachBoy 發表於 2006-10-15 09:41 PM

[size=6][color=Navy]如果回答你的會員有1分(但係你的績分到扣:dev:)
\.P-U Ar:]R &e,O3qO UM
可能多d會員回覆 :naughty:[/color][/size]

littlenic 發表於 2006-10-15 09:43 PM

B B&\s&N-G)W
At|a%Y9j3@ w{
ADFG(Sports)x7i-Q+|9} F DF~
B4i {1PJ;o0m
B
$pTY#|U At6_{9{,ev4~ k?1}Y
CT4E/\q#v ` mcL\
8: cheaper0j\9Qb`5z t+o5f
B
"X~%r)I7X B*c Xyh"Fm!TU
B

ckyckk 發表於 2006-10-15 09:43 PM

1.A
O\!J3up8hxt!dY
]EN*s+T%d 2.BP1O#^g FDy8K

c3t1w.RnD3q 3.A,C4Y!t5RS2C"[6{!V&|

$Uw Gn"TT 4.A,C
#Qq a-c]1X
"L9lDruq*ke,o I+{ 5.B1O{4]2[.^-Vk+H

!t|#w:h/L/Q5}q 6.B
X hcL7S0O
l5@:~b-l!M 7.A
/s6A@X gas-CJ
~x%u&[x#QI@,U0B 8.習慣
d_x5t3? 1V(bK6U3M1r-{
9.各有各,一定要揀就揀AN1w/m/|?:W
D:t.Qkq
10.B`t^&c^/OP q#w
?tR!e)Q'm'OL @)c
11.B

kakeidevil 發表於 2006-10-15 09:47 PM

1.A. 香港hfnYMM-G
2.A. 一小時或以下i'M)?z0A
3.A. 打鬥,C. 懸疑,E. 賽車
)}kkNj0C&b 4.A. 劇情Kow;hg
5.A. 滿意
'VL5F/jwHM5P0F 6.B. 沒有
~s o dfeD1d 7.A.購買
PB [4| N 8.個人喜好0` F#HG%S$I*@k&\h
9.A.90年代的漫書
;]0]}w)M`'OC/G R 10.B.不會 RLS"cO[Bx
11.B.沒有

極樂 發表於 2006-10-15 09:48 PM

1. 喜歡看那一個地方的漫畫?
R2D0H3RX([4E7h:T     B. 日本   -[5_\:h?&M9f
GMt `%c7m$LD!l
2. 每日或每星期會花多少時間看漫畫?
F8m-y9o"a^    A. 一小時或以下   
qb q^ h9LP:~H1} !z lA,V1Qa|/mT
3. 喜歡那類或那些類型漫畫?(答案可選一個或以上)
k)A)s&I.U-[!{A D. 愛情Q7E sn2G$er@|
q#E5W"t~.}}3]

+ux4\B"[.yDC)M 4. 會根據什麼來選擇漫畫?
sX9W'} b[ _^q&x    B. 畫風   
DY#U |xu7az
&P`%f2kM%e-E-K$K 5. 滿意現在漫畫出版的速度嗎?8~~Q)aFL
    C. 不滿意
V!D0b*f.j$A
[v x(~!Yr'`3m 6. 有否曾經上網觀看漫畫?
_V m9YcQ7?sXt    A. 有   
8E/G#q.dg:q5kGT ~c~*c#\chW
7. 喜歡以什麼途徑來看漫畫?
4w9ooN/d5o M/z    B. 租借     
~#I2D:Wd&w*U+K \"x;lL h
8. 承上題,為什麽以這途徑來看漫畫?d\;B.N2c)Lu:\1@l
   答案______唔使錢__________________IJp$[K)E
k~*FJZy/X D
9.  對比90年代既漫書,你覺得現在既漫畫,邊一種比較吸引?ekf2R'fCyDW4n
   A.90年代的漫書   Wn,c2]K5|"|
,Gx%A0U][$k
10.你覺得依在的漫畫會否過份暴力?x@ }%{8vA#W
   B.不會
0K(oN_A+km\
;f`c/\@0~Y R)B 11. 你覺得現在的漫畫對青少年會否有不良的影響
AR iy)g ~jS     A.有

gergermen 發表於 2006-10-15 09:51 PM

b
,f*o y2m'|$m,Z0u a0f3I`D7a
A.  G. aE}iH
D.5H%f6Io hR \'~-hDVO v
b
uRg r+Rg;W.k a
GoRgsT*m2u c
| Wf0Y1xB"i4B~ 唔想買0R@'l@M+OS!pX
a
-SKyuO sx'B bO8Nk g1Sg
b

cwleung1988 發表於 2006-10-15 09:55 PM

[quote]Originally posted by [i]BeachBoy[/i] at 2006-10-15 09:41 PM:
*Y s F:\+l [size=6][color=Navy]如果回答你的會員有1分(但係你的績分到扣:dev:)
Y7Y}~m `L
nUs*B3S{ 可能多d會員回覆 :naughty:[/color][/size] [/quote]
W,m x2t IK Lf 都係好計喎...  BeachBoy 版主...J4FlFt5q5L
可唔可以幫手做搞手...幫手加減分呀  :):confused:

cwleung1988 發表於 2006-10-15 09:55 PM

唔該晒甘多位呀 ... :cry::cry::cry:

BeachBoy 發表於 2006-10-15 10:02 PM

[quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 2006-10-15 09:55 PM:
n'bWsXg6^
*y2g0zw#o 都係好計喎...  BeachBoy 版主...}*M@C2L ]m{u
可唔可以幫手做搞手...幫手加減分呀  :):confused: [/quote]u,]%i5e}_

u"` C,S8w6D*y2g 我講笑姐 ... bAbm4G S
冇話真係扣分 ... 放心放心 :haha:

cwleung1988 發表於 2006-10-15 10:17 PM

[quote]Originally posted by [i]BeachBoy[/i] at 2006-10-15 10:02 PM:
.? x'e9]G Ut6o.aM e[*A1q5i.jf6~+l
+RF4@\2b
我講笑姐 ...
.I|6S ]l%l7@i:Pa 冇話真係扣分 ... 放心放心 :haha: [/quote]
U O$j#e iS0z-] :D:D 唔係喎...如果真係行得通我又唔介意呀..
,suGnq.U-SA.Y 我驚煩到你咋 :)

BeachBoy 發表於 2006-10-15 10:24 PM

[quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 2006-10-15 10:17 PM:
of_GM!o1l+k~ ,t+zV?6F/V"B
:D:D 唔係喎...如果真係行得通我又唔介意呀.."ssj GS^gn h^I
我驚煩到你咋 :) [/quote]*r-z ?Xp:k1h Y0^
z0Ag"j#F3@[l-M
真係行的話 ...}JR&Z*f VH L
有某d人係為呃分(亂Q咁填) ... :mad:
N7^O R$His 幫唔到你手 , 反而害你 :(4uJ j }PP
你話係咪 :haha:

cwleung1988 發表於 2006-10-15 10:33 PM

[quote]Originally posted by [i]BeachBoy[/i] at 2006-10-15 10:24 PM:
,q~:x#t#^
8jTcJc8q6mZ7l
h\+D:}&c^K q L 真係行的話 ...$|Hcq,j
有某d人係為呃分(亂Q咁填) ... :mad:
]+mX}6T6A(T 幫唔到你手 , 反而害你 :(A|V w B2L
你話係咪 :haha: [/quote]-Kc;F|tUR y
:lol::lol: 又係喎...多謝提點呀  :kiss:

hold_find 發表於 2006-10-15 10:50 PM

1. 喜歡看那一個地方的漫畫?Q(JWM;oRb
B. 日本
i C7OP.BT+}S/d,Pe&k s7xy{dY
2. 每日或每星期會花多少時間看漫畫?I![Z{d[Z{v
B. 兩至三小時m,X$g1_ nB
4_8H3@|,B"v7o
3. 喜歡那類或那些類型漫畫?(答案可選一個或以上) Z'w2]3F4jQ
D. 愛情 E. 賽車      F.教育意義    G. 其他 - 熱血,冒險
!e3dr+w-eDJH r.u2JF(?
4. 會根據什麼來選擇漫畫?
ObKs6b+qp2@{ Y A. 劇情
w3j1E;[M~1a6b]
-h:N+G `4s.{L 5. 滿意現在漫畫出版的速度嗎?
9h`sP#uK&M B. 一般 V4tEWR;Gy

TIds@/@ `db 6. 有否曾經上網觀看漫畫?
o;c)dD9h/{y A. 有
&n1g:~cXG9?4\ L4`b7\'V
7. 喜歡以什麼途徑來看漫畫?c{W;~eT"?2[(s$z;N
C. 上網觀看O&cBShv

S5e&hA5F4g;? 8. 承上題,為什麽以這途徑來看漫畫?AS o,l"r$m2c
   答案 :free
_\aG!EM6y3]j i 9.  對比90年代既漫書,你覺得現在既漫畫,邊一種比較吸引?
w2YA5o({ z"D B.現在的漫畫
7j ns:Z8E
S+[:r~D"c9gC^C'j 10.你覺得[color=Red]現[/color]在的漫畫會否過份暴力?r C+c;W(Inh
   A.會1Y8Gu'_ N%B-b

)Bh6{hC _?9B u 11. 你覺得現在的漫畫對青少年會否有不良的影響
;`0Eg3g U s     A.有

returner1985 發表於 2006-10-15 10:52 PM

1. 喜歡看那一個地方的漫畫?
(|^7} s ef7sd    A. 香港
sT&OQ%Vj
)?N8n'I2py5K 2. 每日或每星期會花多少時間看漫畫?S O?&EqV6`O
   B. 兩至三小時g#~:G9do R

!@)HEE&o` ~ 3. 喜歡那類或那些類型漫畫?(答案可選一個或以上)^K,k#v,[ R
   A. 打鬥     C. 懸疑     E. 賽車      F.教育意義    G. 其他t,_%Bqe c]
;g@,e*wf \o'?B
4. 會根據什麼來選擇漫畫?
?;?No#X/yo    C.作者:y;x$d}4[+dH
!VX D3[@Ll
5. 滿意現在漫畫出版的速度嗎?
/H%N:n:e0h)r|!E    B. 一般
I:G!EA9G$? qrW's
#p7G;i3I? 6. 有否曾經上網觀看漫畫?
:V k3Xs%TE2O PQ    A. 有"]m5GnP qm-Z d6v
:eJ*]wBV1_~^*d8L J
7. 喜歡以什麼途徑來看漫畫?4}C?Y#~@
   A.購買4E;n lCGyI
EKE YE,SX5LE#k
8. 承上題,為什麽以這途徑來看漫畫?$P9OIN)?3tG
   答案:喜好收藏漫畫T T"CU P] K.S;Z

Yb ` l_T*W 9.  對比90年代既漫書,你覺得現在既漫畫,邊一種比較吸引? e h&t6J-u
   B.現在的漫畫
:I7aJ6z4aKc;{ Q P%arB*u
10.你覺得依在的漫畫會否過份暴力?
mwgT;eL!mD    B.不會6v {!o*ZET+lE y%{"C-x

%O T1QG\u3F V#r1B 11. 你覺得現在的漫畫對青少年會否有不良的影響
|.Q$|(xQxRq     B.沒有

jublio 發表於 2006-10-15 11:01 PM

1.   B. 日本   
1w#|#L8Q9|8I
){`H(]b 2. b)E6p [i-C2NU j

r8ni a4a 3. c
S'E0y5Q"u0Y ]JNX
%^?[ g2Q,Q:l e
"RKW4?4nb 4.    A. 劇情 &    B. 畫風 ;H"Yl!O!l
'l \1q)Y/tO
5.      C. 不滿意 a-D4jcs(G I

qFk2jR'ZLV A 6.
E$s dJiw&Ah W;z Ey    A. 有     _k:d \8j0B$Jc

R*D+W)Ee:^ 7.
k6f c&F U\ v9p"]    A.購買   
ruj+n fy{ r-l M 8. 承上題,為什麽以這途徑來看漫畫?
t)PE!i(n9m    答案____鍾意拎住慢慢睇 & 可作收藏________
*aQj `} {Z8c{ %S6J ^x:D j#F
9.  對比90年代既漫書,你覺得現在既漫畫,邊一種比較吸引?~m8cvLJ
   差不多 [l)BB D#f0P
10.你覺得依在的漫畫會否過份暴力?EK,H1C(` NI$k
   B.不會.Z4{kMJ#}n+w}\

sD![E b!g*L q&|/S 11. 你覺得現在的漫畫對青少年會否有不良的影響
}3uf9]*j5r6U#E J4C B.沒有

guswan 發表於 2006-10-15 11:28 PM

1. B. 日本
a;m#_lLWPZR 2. B. 兩至三小時 Ij)m Ss6@J0V K
3. A. 打鬥     B. 恐怖     C. 懸疑     D. 愛情    E. 賽車      F.教育意義    G. 其他7e2_w_j
4. A. 劇情     B. 畫風     C.作者     xvQ m2_aN;[
5. A. 滿意&sr jm8d Cy`K6v
6. A. 有    j!sjp*ny#X
7. A.購買  C. 上網觀看 gw ?/S@DS2G
8. 方便2x2K8Y5}2\9i
9.  A.90年代的漫書    B.現在的漫畫   即是一樣
S-m7\ {8D M-q 10. B.不會.K4|$M-Yls(P^6tZ5a
11. A.有 Tj!Do-}:?

8EK5SN,k [ 想攪漫畫網站.
bqprGe 抵扣分.

12d3 發表於 2006-10-16 01:34 AM

1.b
)X^\{|1j6uD 2.a$C'cD:@!CE
3.abcg
/_4C;c)jBkF!O)] 4.a
E*rQ$r^.K 5.c
wyC7iP9PD$PAu 6.a5X1w/ATq8R2aM8P
7.b
`d*[Z1? 8.中意攞上手睇, 但係嫌貴, 又怕冇地方擺 Ys;r V#GX]2B4~k
9.b
Q^*Qr)F8i.V 10.b1QO_lN,rw
11.a

sky308 發表於 2006-10-16 02:05 AM

1Bg JEc*J%ot
2A
%d N|Oc:c"U 3A2bUx(N3\S
4A
| LQ)J,^ 5B
Gv!G6e0d$]:D*c2[[ 6A-]or ~RPq6_|
7C
*FWz2N,M 8唔駛錢...方便...出得快過漫畫...
-vQ mQa*W{:Z-G 9B`4R'N~%w!`)X V
10A+|7IR9lkN*JJ
11A
+j1I^W/j_ 8

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.