熱血鬼佬爆粗 (18+)
:dev:USjPG*B
[url]http://www.youtube.com/watch?v=JQ2Ae3dc-Eg&eurl=[/url] 下次我錄低自己爆粗條聲,
可以比比!!:D;IH U;O]_~1GJ2M
果英國佬本身情緒一定受到好大困擾,5GEN'J}1?3o)},V6A
再聽埋咁嘅call,e\-Rd8n|
難得bt個職員仲識背埋標準對話至收線,
你可以話佢專業,R"]2T0ua#a
又可以話佢唔理人死活,/eZ7G\#Af'\ ? [G(q
條友已經係崩潰邊緣仲要激佢.
唔識執生. [quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2006-10-16 12:47 AM:
下次我錄低自己爆粗條聲,M^ {"v2V$NL
可以比比!!... [/quote]
條爆粗友似印度人......:P 好正呀....條友都short short地.....
頁:
[1]