~~小心身體~~
近日 氣溫 平均 每 3 ~ 4 日 就 下降 1 度0H9~vfv+{9h j,c*p;J&e/Y"r/u1k
小弟都有小小感冒喇 ~
/U{,P]}Sm!p A
所以係呢度提提會員們h'?v-Oma(H
:Nyg_7FY_
如果覺得有小小凍既話就著多件衫啦
等感冒果陣先著就遲 lu..........l,K&{ N&[ {;W
e$?q#|(?9c)[
;)小心身體;) thx 病咗就冇得上26fun... 我已經開始作感冒:(:( 我都係近排個鼻勁唔舒服...睇來就快感冒 所以 我覺得每當轉季既時候
幸福XX素 既 老闆 一定 好開心 ~ 係播..唔睇天氣報告都唔知添=,=nH T'I0~.e
多謝晒樓主既提醒啦! 哈哈...........下一屆既天文台 台長 就係me喇~~~~ 有鼻水已經流到落口龍啶
B)Y3c#N(x,{;A5u4|
不過唔系我。。。 中國人有一句說話:n6y^ B"l[
Y!sF r|B e d$Q6h
健康就是福wW^&G1^
L!b`,_L
我覺得呢一句講得一d都無錯
如果身體唔健康CBZcYt7Yr v$z
比再多錢洗都無用
可能都無能力洗添啊~~~~~~~~~~ ................我覺得好鬼熱..............................^^" 我身邊既人一個二個都作哂病...
搞到我依傢身陷險境咁...好驚 夏天終於挨過,冬天衫可以出場喇:lol: 我都不幸地惹上感冒了… ^^"4]2Sl5j[5v-rF
2AK)V Q)rxT
各位baby 都要小心d 呀~~ 我係一個古怪既人tlC#y-?@
人地會病既時候我唔會病
人地唔病時我會病....................... 哈哈........
頁:
[1]