娛樂滿紛 26FUN's Archiver

cgdmzlam 發表於 2006-10-16 09:57 PM

~~小心身體~~

近日 氣溫 平均 每 3 ~ 4 日 就 下降 1 度0H9~vfv+{9h j,c
*p;J&e/Y"r/u1k
小弟都有小小感冒喇 ~
6~;}j!z:t /U{,P]}Sm!pA
所以係呢度提提會員們h'?v-Oma(H
:N yg_7FY_
如果覺得有小小凍既話就著多件衫啦
X;Z^#d.E'U;o)?&z
$y9XH!V:I#xx 等感冒果陣先著就遲 lu..........l,K&{ N&[ {;W
e$?q#|(?9c)[
                                  ;)小心身體;)

bblee 發表於 2006-10-16 10:06 PM

thx

hold_find 發表於 2006-10-16 10:09 PM

病咗就冇得上26fun...

kakeidevil 發表於 2006-10-16 10:15 PM

我已經開始作感冒:(:(

kaing 發表於 2006-10-16 10:18 PM

我都係近排個鼻勁唔舒服...睇來就快感冒

cgdmzlam 發表於 2006-10-16 10:24 PM

所以  我覺得每當轉季既時候
6q t0F#Oy$k-^ 幸福XX素 既 老闆 一定 好開心 ~

七星天使 發表於 2006-10-16 10:28 PM

係播..唔睇天氣報告都唔知添=,=nH T'I0~.e
多謝晒樓主既提醒啦!

cgdmzlam 發表於 2006-10-16 10:32 PM

哈哈...........下一屆既天文台 台長 就係me喇~~~~

vv1668vv 發表於 2006-10-16 10:34 PM

有鼻水已經流到落口龍啶
5o%dN,h1TX7| B)Y3c#N(x,{;A5u4|
不過唔系我。。。

cgdmzlam 發表於 2006-10-16 10:37 PM

中國人有一句說話:n6y^ B"l [
   Y!sFr|Bed$Q6h
    健康就是福wW^&G1^
L!b`,_L
我覺得呢一句講得一d都無錯
.~m*?(ml2`'@ 如果身體唔健康CBZcYt7Yr v$z
比再多錢洗都無用
FC#}%]4d iK+I;J 可能都無能力洗添啊~~~~~~~~~~

launcher 發表於 2006-10-16 11:17 PM

................我覺得好鬼熱..............................^^"

sky308 發表於 2006-10-16 11:26 PM

我身邊既人一個二個都作哂病...
N*i O%v] 搞到我依傢身陷險境咁...好驚

Rika 發表於 2006-10-17 01:35 AM

夏天終於挨過,冬天衫可以出場喇:lol:

trista_cheong 發表於 2006-10-18 12:56 PM

我都不幸地惹上感冒了… ^^"4]2Sl5j[5v-rF
2AK)V Q)rxT
各位baby 都要小心d 呀~~

gn00987333 發表於 2006-10-18 01:23 PM

我係一個古怪既人tlC#y-? @
人地會病既時候我唔會病
,r3E Up s0U7F 人地唔病時我會病.......................

cgdmzlam 發表於 2006-10-18 04:53 PM

哈哈........

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.