最神奇的圖片!看到的人將會幸福(冇死link la...)
神奇的圖片 $Da'ul:?P]Y+nc一定要聚精會神地盯著中央的十字看,你會發現,周圍紫色的圓點漸漸淡下來,甚至消失。最後只剩下一個綠色的圓點在那裡轉! 我試過絕對得
真的很神奇啊```PS:一定要聚精會神 v BF$Xs!D$v
如果看出來,再回復一下````你將會得到幸福``````1周內你將走運哦````
(這都是聽人講的,信不信由你,回不回由你)無論怎樣我都希望大家過得幸福快樂
[color=red][size=5]一定要聚精會神[/color][/size](\3w8O5G)z:J
2u.f6{.@+s&f
[[i] Last edited by iknow on 2006-10-17 at 11:09 PM [/i]] [quote]Originally posted by [i]iknow[/i] at 2006-10-17 10:39 PM:6L7O3y~WE%m$t
神奇的圖片 FB Au"L]KF-R q
一定要聚精會神地盯著中... [/quote] e0BB1r!ND*T s6UEA
死link:haha: [quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2006-10-17 10:42 PM:
死link:haha: [/quote]
即係我地全部唔方幸福.................又中喎:lol: then this time we damnned la... [quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2006-10-17 10:47 PM:.ornG9B ]'q1U3Ro
即係我地全部唔方幸福.................又中喎:lol: [/quote]
:eek::eek::eek: 對唔住...等我攪攪... 我試過la,
真係得架,
真係剩番一個綠色點在轉。 我都係真係得.... YTi+G:zh/Xh
點解咁...不過真係要好專心....`5zAiq+Nx5G
睇完都有d 累 人的視覺有screensaver,
對視網膜接收的訊息有補色功能,
長期看著的顏色,會用其對比色填補,保護眼睛.
7F k ^E,Q-k&_K
可試一試看著一個顏色鮮艷的影像,zmXX"pl
跟著立即轉看一個全白色畫面,3FXv gO'p e
先前的影像就會變成底片效果出現在全白色畫面上.)X5BC0q6B9B+`Ci
V^#f7v(q,u`
所以看一會兒後紅點變白時就成為綠點,
就像一個綠點在轉.
JO$|N*[{mfE9q
[[i] Last edited by guswan on 2006-10-18 at 12:13 AM [/i]] 睇到啦~~哈哈 [quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2006-10-18 12:09 AM:s|9D9H3g1y} i:j/S
人的視覺有screensaver,
對視網膜接收的訊息有補色功能, R/NEDd?2Ek
長期看著的顏色,會用其對比色填補,保護眼睛.
可試一試看著一個顏色鮮艷的影像,JD@0G'xO
跟著立即轉看一個全白色畫面,-w{*J Xs Y
先前的影像就會變成底片效果出現在全白色畫面上.0A `WitnI6Nt,t
9f;Q^'po"\
所以看一會兒後紅點變白時就成為綠點, wJ)\$i[J_,rc
就像一個綠點在轉.U-ct;Lq+Nd
[/quote]
LhR Tc7[)|Q
:agree::agree::agree:中二的科學堂已經有教:haha::haha:為甚麼大多數的人總是迷信,而不好好學習科學:crybye::giveup::help: 哈哈,都幾好玩 O 原來係呢個 睇過 .hDW he$UN\"^
不過有冇根據ga [quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2006-10-18 21:53:i$BlQb l`z(p \(x
O 原來係呢個 睇過 P0nl%}Z"g)|
不過有冇根據ga [/quote]g$R oBn
只係常識........... [quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 09:53 PM:
O 原來係呢個 睇過
不過有冇根據ga [/quote]
'^q"~'kZ.@
肯定冇根據啦,望下張圖就會幸福,仲大話過D星座塔羅神棍 我都睇到 !v:Y:cPX$Bxf2~,Ru,|
@\YE1m@}
幾好玩bor !
知原理都好玩 ! thx !:D 幸福快樂。 唔洗10秒~睇到!! [quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2006-10-18 03:13 AM:
:agree::agree::agree:中二的科學堂已經有教:haha::haha:為甚麼大多數的人總是迷信,而不好好學習科學:crybye::giveup::help: [/quote]x5_A.l7Y:X
55...
所以我係讀文科~~
頁:
[1]