娛樂滿紛 26FUN's Archiver

vv1668vv 發表於 2006-10-18 07:08 PM

可能比較主觀。。。我就覺得。。。50 50..
*{ C o XHS&Bv 睇下遇唔遇到 啦。。。。

pkbrian 發表於 2006-10-18 07:58 PM

講真啦[9tKY"R Z[5j
我係網上面一向用心去識朋友^^._z;x LL N

:p,}.D$i"D^ 雖然係ent fun 同大家唔係好熟
Z7U#o7f*_6G,jF 又少講野="=
s Z8Y A,G9}_{W w|6~]"ZkVp
但至少識每一個人都係一樣^^

阿感 發表於 2006-10-18 08:16 PM

或者唔可以叫做朋友,不過就可能係因為三唔識七,所以特別肯同其他人講真話,但係態度可以係好好或好衰格

benson00 發表於 2006-10-18 09:46 PM

大家萍水相逢,岩傾咪講多句,唔會唸做唔做到朋友。_5e0L*Tds|
就算傾得好投契,都只係網上虛擬。 B#yZo U
識朋友都係要係現實世界中,一齊相處過、覺得投緣、變friend,才是正路。:)

Triangel 發表於 2006-10-18 10:34 PM

[quote]Originally posted by [i]benson00[/i] at 2006-10-18 09:46 PM:2E5Y;RqL![0{
大家萍水相逢,岩傾咪講多句,唔會唸做唔做到朋友。
g6J Bt2O[os8@ 就算傾得好投契,都只係網上虛擬。 {'m(zOKU&b W
識朋友都係要係現實世界中,一齊相處過、覺得投緣、變friend,才是正路 [/quote]-x}EeDUt-jr t
G0S+v0Z7Vj
呢d 只可能係一般網友在一般論壇的想法BI-N1j%pii
但你知唔知 26FUN 比其它論壇優勝地方8h@z:q.d
因為26FUN內 d 網友
/m O\uC-n1B 雙對黎講,*oBV3_&F-A S3u.w+^
比較成熟,
Pg6Aow ?'cv 交流比較深入0qFY |%Q!}2a5GKy
因此雙對關系都比較一般論壇d網友關系密切:lol:

playbr2 發表於 2006-10-18 11:15 PM

[quote]Originally posted by [i]Triangel[/i] at 2006-10-18 10:34 PM:7Qi,Au(P5?2zi4P
y7LH/BQ
@S4r/gq0@9N@
呢d 只可能係一般網友在一般論壇的想法&|1P|e4rZ
但你知唔知 26FUN 比其它論壇優勝地方
~cm,Sg6}4e3F 因為26FUN內 d 網友 s:BX MNdi|s
雙對黎講,
,]A'|%Kzym3W6z 比較成熟,
_;AC me{ v 交流比較深入
v6iq&J5G{&n 因此雙對關系都比較一般論壇d網友[color=Red]關系密切[/color][/quote]
N6^yk;I+`6_ W[nA@ C G0j
点[color=Red]關系密切[/color]先:lol:,Tri姐姐:P:P:P我都未見過你盧山真面目;););):naughty::naughty:

Triangel 發表於 2006-10-19 01:05 AM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2006-10-18 11:15 PM:
z2reLHt @NT 点[color=Red]關系密切[/color]先:lol:,Tri姐姐:P:P:P我都未見過你盧山真面目;););):naughty::naughty: [/quote](y;F2Th@DwX
1}(ZqV w
唔好啦,
4a'B_5J/fm$l;D%c+b 以前有幾個網友
dVz]L;K x 見過我盧山真面目之後5F'V6Z+LGs2d/Z
一個嚇傻左,)S6G:P5Ys;n$B P
另一個都冇見過佢返過黎:dev:(v+v#IR gf9uL
R2[8F*G$| O
[[i] Last edited by Triangel on 2006-10-19 at 01:21 AM [/i]]

trista_cheong 發表於 2006-10-19 01:16 AM

[quote]Originally posted by [i]gn00987333[/i] at 2006-10-18 05:51 PM:
(Q xX3B}1o@ 8A IC&{}h|i4J
因為我變左超正常所以我講野原全唔會理人感受 [/quote]3l| Js"v Z+g
Z&^!C.Xi8L0N
d%~:j$C0V+R-z
7t(UX'TFPRM3O xX5s

B*Q_%gT^({)^b:C 有咩事刺激o左你…變到咁呢… ? 發生咩事要話俾媽媽知呀知冇??:(

trista_cheong 發表於 2006-10-19 01:17 AM

[quote]Originally posted by [i]Triangel[/i] at 2006-10-19 01:05 AM:Y:Ri#n'S

*ie2B3Y%vL
9f'W2yw'u AGfj 唔好啦,)V7Z3J'K:d?+l
以前有幾個網友6F8C x IbDt,s)r
見過我盧山真面目之後IxRJ0b
一個傻左,W9Dv(ZuC(~ T
一個都冇見過佢返過黎:dev: [/quote]PFW/w y\-m4Vd

~,y'm&K2g9|I I
|7u9`;kj?4ky5I;D ]Z%p"D Q2?ae3t

:lT f+jfq+G.f)c'C 係咪因為Tri妹妳[size=6]靚爆鏡[/size]???? so 嚇死晒佢地?:dev:

BOYDWAN 發表於 2006-10-19 01:23 AM

[quote]Originally posted by [i]trista_cheong[/i] at 2006-10-18 15:23:
)I(o5Vrx5b
O7ZH grE
6I&[&@-~1m:t"O
f V}-D:` q!@ ef 係講心﹐唔係講金!+ws3Fg@)?6c{

Wfeg%?3R 你走o左幾耐個個都隨時歡迎你返黎la 左仔~~:D:P [/quote]MH.A k.M%t5{,s|4@

%P"\,ol-B@X(W&`w
&^!m7_P tfc!`b([$H trista 講出我心底話!:agree:
(j+A$Oi5L4v l$RN mF bm7_7?Lc%d
加分!個個都加分!6Pgf:drV X:Nm%K
唔理版主定會員都加分!
]tK%eSHI 相比一份緣份一份交情,呢d 分算得係乜?
u{ RD7LXrGU 小小心意而已~:kiss:

trista_cheong 發表於 2006-10-19 01:37 AM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2006-10-19 01:23 AM:
~2r.W {cw"sib(S!| %Lx'`d1fb

$J qK#KD (C)e$x6]$cV P
trista 講出我心底話!:agree:
F0L7b h4@&G ~R|+x8Q
加分!個個都加分!
-?C A ?q:yv 唔理版主定會員都加分!
!rF@9] N1`6[6t 相比一份緣份一份交情,呢d 分算得係乜?&D^V9Ii2E
小小心意而已~:kiss: [/quote]
*x2Nv Ryc 4~`9[ TF*z5a[o

*P Ij3x7T !nYn3Hg4N9E ~op
:kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss:再乘無限大~
;a j;q3I'_ 我成日覺得腦係有限ge﹐身體都係有限ge ﹐但係愛心呢樣o野因為係形而上ge ﹐所以可以係無限ge …… ( 呃好似講得好複雜咁:haha::haha:)

Triangel 發表於 2006-10-19 05:19 AM

[quote]Originally posted by [i]pkbrian[/i] at 2006-10-18 07:58 PM:fYv TM6[h
講真啦
!Fq)Z}6Z 我係網上面一向用心去識朋友^^
G:SKsK?XY_b(^
@/h"lC[ D#^Nf 雖然係ent fun 同大家唔係好熟
6SAm9l6cnGj| 又少講野="=0\0LEtie

*IM@+iT4e5s0X5Y 但至少識每一個人都係一樣^^ [/quote]
co%?+{/wP b$BZ k R zE
多 d 入 [真‧頑童俱樂部] 玩下~
.]Ye+Jo` 不過我地有時玩得好 "dean" 家播~:dev:'A0R&K4J+c!D)l n i8Fm
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=116775&fpage=1[/url]

155220 發表於 2006-10-19 09:40 PM

真頑童俱樂部是一個好好的例子!:lol::good::D

vv1668vv 發表於 2006-10-19 10:16 PM

(小弟的愚見)
a2_MFxkK"Z | 以心待人,以誠待人。。。 基本上 系自己一種修為黎既。。
T3Erd3~ C 不過呢。。。
K2@B2Rb+Q?Q E:]S 之前  0甘 多 負面 新聞。。。又難免會令人有D 戒心 既。。。
}Es h mTS"VLH 所以 有時交朋結友。。小心選擇 亦不失為一個自我保護的良方。

Triangel 發表於 2006-10-19 10:23 PM

[quote]Originally posted by [i]vv1668vv[/i] at 2006-10-19 10:16 PM:
4r~5J3{&U1yY (小弟的愚見)8n&F&iC8r,]
[color=Red][b]以心待人,以誠待人[/b][/color]... [/quote]
/z_ W G8IGG$l5LRe3Q F%PX-kh1lV.]8i6S3e
岩:good:

自由神 發表於 2006-10-20 01:24 PM

講真句!友情?唔會有!F:?_q3Yr/ed
朋友往往係一個幫助你成功既工具!Y&w6ZV4D4O?xCwG2a P
我俾人出賣過..........所以唔好怪我直接!
(v-C*E/Y/I 你對人好!你地未必對你好!

playbr2 發表於 2006-10-20 07:38 PM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2006-10-20 01:24 PM:I&N4@#o8uWI
講真句!友情?唔會有!
7[$`;y7nq4B9C2bF%z3e 朋友往往係一個幫助你成功既工具!
S]R'A_7yU 我俾人出賣過..........所以唔好怪我直接!
#j|4i ?8S[}#J H 你對人好!你地未必對你好! [/quote]6u:\V,p%E5g8\
_0v8rH v s9B;C
吾怪得你成日問我D格言既解釋,有''利用人''、''预防別人''、''計算他人''等等.....点解會比人出賣呢???你有冇想過自己本身有咩問題先''牛精先生''.......又有冇想過自己点解會交錯朋友先,(朋友係冇損友既,除左教你好食貪做,作奸犯科果D),正所謂三五成群坐埋一群,如果你係好,人地為乜會出賣你.........因為你都係同類(損友),定係你低能白痴(我好惡:eek::cry:)係人都稱兄道弟先至比人利用:fight::fight:
%nU7e#B4uW;I s Bh O#@M
咩叫冇友情,你自己不自量力,惺惺作態就學人講友情:fight::fight:
:T4uP$F%s/@
hI jJgp(l&}+u 世界上冇永遠/真正既敵人,將你既敵人感化/教化成永遠/真正既朋友
g"^&{;LC 世界上冇永遠/真正既朋友,只有真心真意對你好既敵人

Triangel 發表於 2006-10-20 11:57 PM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2006-10-20 01:24 PM:&v {*wJ5e"AVo
講真句!友情?唔會有!
;A }{8|N&R 朋友往往係一個幫助你成功既工具!_(y7Jc#pBA'N
我俾人出賣過..........所以唔好怪我直接!
IiB;OHs8|wb 你對人好!你地未必對你好! [/quote]"d] T$`$n5_Q2Eh4V
W2]!_n Tt&T
以經濟學黎計算: X0\$^q8\c2qG@Q
保持一段寶貴友誼所得來[b][color=Blue]永遠價值[/color][/b]
UJ Y"Tjk1N&E?7q-? 係遠勝過
vt;PT&xMH? 出賣一個朋友既友誼所得來的[b][color=Blue]短暫利益[/color][/b]  
X(E^"y,O _ 一千,一萬倍

vv1668vv 發表於 2006-10-21 12:23 AM

[quote]Originally posted by [i]Triangel[/i] at 2006-10-20 11:57 PM:3e$TzO I

P2b q.C%K P _^ L
$CK ^_.F$^3uO 以經濟學黎計算:
6o1?MJ;s[ 保持一段寶貴... [/quote]
Iyf\/A
$Xg h/\LV} Ec'g9?J8Uc1X
認識朋友的意義各有不同。H2n*X9H G}
如果真系要用。。。經濟學。。。來  作為 認識 朋友 的工具。。
c,]9xB:F[dZu~7[ 可能就 要 從最初開始,看看對方是否值得投資了。
'iC3{sY6ba L@:^)_ 要不要再用 投資回報率 計算一下。。是否與自己的投資組合相配?wSj{:@#Ip%v
:D:D:D

Triangel 發表於 2006-10-21 01:03 AM

[quote]Originally posted by [i]vv1668vv[/i] at 2006-10-21 12:23 AM:
I*l7v"n'r_C
+YH&H:u&ch\ 認識朋友的意義各有不同。W-?q f(qL
如果真系要用。。。經濟學。。。來  作為 認識 朋友 的工具。。Bw'|:D!F
可能就 要 從最初開始,看看對方是否值得投資了。
{1fx%Z}/F"y/~ 要不要再用 投資回報率 計算一下。。是否與自己的投資組合相配?U"T-S(nDVO
  [/quote]8lg"f P(\*L)Y{v
T S(s^ `8{|'s
[b][color=Blue]當然要,并且十分重要忝[/color][/b]B'l|#T$?
[color=Blue]看看對方是否值得投資了[/color]  = 觀察對方是否值得&可以交朋友dh3F}qN
[color=Blue]投資回報率[/color]= 你有時都會同你d friend 斤斤計較啦,好平常 jix-c7E8C^5@9T _
[color=Blue]投資組合, Rebalancing, disversification [/color]= Extremely important%O$NK9WKF3EgW8a
因此你d朋友應該包括: Male & Female, Rich & Poor, Older or Younger than you. etc...

頁: 1 [2] 3 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.