娛樂滿紛 26FUN's Archiver

vv1668vv 發表於 2006-10-21 01:05 AM

[quote]Originally posted by [i]Triangel[/i] at 2006-10-21 01:03 AM:
(J Hr6^ G+M[ [ :X5HHIs

zW%Wwi ^] x [b][color=Blue]當然要,并且十分... [/quote]9|@?P(a/u0Qrd }*Y
N7DY-k$U.we7t @T
叻女!

Triangel 發表於 2006-10-21 01:08 AM

[quote]Originally posted by [i]vv1668vv[/i] at 2006-10-21 01:05 AM:
(U/bu!r_n n(o1{d;Y $|LUA D6g+nL

G%i)u(u T 叻女! [/quote]
{(|?fR,lS"dE)\
bwJ,F RZ,]V.u:l m 敢網上識朋友你又點睇?

vv1668vv 發表於 2006-10-21 01:11 AM

[quote]Originally posted by [i]Triangel[/i] at 2006-10-21 01:08 AM:
.S] g/i6z i
|#Y:E&[_3Yv Q)H]+rE8l
敢網上識朋友你又點睇? [/quote]
.[zJK~*@Gw5B
uA.X^5mM 駛唔駛 出黎 見面 先? eT'~ So4k

AIdqe o 唔駛 既 話。。。齋吹。。談天說地。。有乜所謂呢。。
4qb[1`^^3U M 6k FX F?)|;]S\g
[[i] Last edited by vv1668vv on 2006-10-21 at 01:13 AM [/i]]

Triangel 發表於 2006-10-21 01:16 AM

[quote]Originally posted by [i]vv1668vv[/i] at 2006-10-21 01:11 AM:lg d'cqB G+nm
#Ku|k5m!w%{
Xj$m o.M6r `h?3}
駛唔駛 出黎 見面 先?4rx&`Z!C
J/gg&?4n#s}y
唔駛 既 話。。。齋吹。。談天說地。。有乜所謂呢。。R3fRKd7ZI:]O
gDX&@k G
[[i] Last edited by vv1668vv on 2006-10-21 at 01:13 AM [/i]] [/quote]
l+Sy6PZ
J-KI)TQ#u 今晚有時間入黎齋吹下:dev:
*a;qk4?5O&l,y [url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=116775&fpage=1[/url]

vv1668vv 發表於 2006-10-21 01:20 AM

[quote]Originally posted by [i]Triangel[/i] at 2006-10-21 01:16 AM:
?|R%a Q*? P
9w7FFK&Rr s
JHw$M2?"hL(c? 今晚有時間入黎齋吹下:dev:"|(e%Y6s ~
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=116775&fpage=1[/url] [/quote]0t,k!^`P*er
,U FtG3?1f

(zvP B7h0z Okok.. 基本上 唔系問題。。
pK`5v/L\ 不過 都要 個 話題。。有得 發揮 先至得既。。。。&t"y+B,h'd#L"l
:P:P:D:D:D

teramishu 發表於 2006-10-22 11:48 AM

[quote]Originally posted by [i]Triangel[/i] at 2006-10-19 05:19 AM:
6i Az+`*D:}*W
w*irD6|$r'? 多 d 入 [真‧頑童俱樂部] 玩下~9^]'G,}*_bC L(Q-[
不過我地有時玩得好 "dean" 家播~:dev:
\$s/Np|N_+~ [url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=116775&fpage=1[/url] [/quote]
zm,H0K^-i ,LF${l:^P?n5c u
[color=Red]TriTri 有唔有发觉到无论
?C+g_^K-h|n,_^ [真‧頑童俱樂部] 或 [M.C.C]
} j&cH/sq-F 依加都好少好少好少新人入来。。。
CO+Ac {e]8_ 另外。。。aZl,t` EM
有唔有人发觉或觉得。。。
5D/r2Z g'V$P;w 老野对老野同1c#w,{$jO8[-U#U
老野对新丁。。。
SR`u5IB:b? 个态度。。。
t9T3|]O:a9wf 有好大分别。。。
Og2\)\d4v"T 比如话。。。p(U9{pJ1K!h
同一句野如果由老野来讲。。。
/S6EY(S(n2jyO G 大家会觉得好好笑。。。q RC1P}%l'@8D
但如果由新丁来讲。。。
h"pUG@ qkZK1^!R 大家就会有相反的反应。。。)GCX*Hk#^*y`Sg
老野只对老野有兴趣。。。,m QUJ*`:n8O-y ?)F
对新丁就。。。
"Pzw;|o]j 应该有唔少人有受过呢 d 不礼貌对待。。。
Y:Ci wIn 或者应该讲老野只选某些 Member 来做朋友 Gd7w9y2|9m-{ z_"_[
而对其他人就用冷淡态度。。。
j'f&Pr4k6M 做唔到皆大欢喜的效果出来。。。
bi5o Q^P 对唔同人用唔同态度。。。-{9R2@ d:O2Q[,w
结果。。。;d;brU RMT1In)y
老野就依然存在。。。
E jU(\2U4j 新丁就唔敢上来。。。/YO FS(L#DFpel
可惜可惜。。。"i8Z`-h/XP/Mj @
(我估依加有老野会觉得惭愧。。。:naughty:)
2X z HN0u(~ R Y'Q S @~
P:S 老野指所有 26FUN 常客 (人人都有可能!:naughty:)
b{*g'^3S^       新丁指新人或 CD-Room (尤其是 新Member)[/color]

teramishu 發表於 2006-10-22 11:59 AM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2006-10-20 01:24 PM:
2\,M `Q Xw4~3k#YUL 講真句!友情?唔會有!
1Y;[8C]5~'m{ 朋友往往係一個幫助你成功既工具!
PpC1A,J 我俾人出賣過..........所以唔好怪我直接!0^ D_8MF(n
你對人好!你地未必對你好! [/quote]i @;Q p4]4J+~
BJwo@O?pJE)q8]
[color=Red][size=5]自由神[/size]。。。0R)WN~|6L#Q,E/fQq!O
我都试过。。。
,Z2C ?e&?.F [size=5]被人[/size]叫[size=5]出[/size]去帮手[size=5]卖[/size]野。。。:lol:
&?Z6A"T-H]T S'g/? 讲笑。。。1y#FRF$?O4K.T T
经一事张一智。。。j}1G5W aR'S3dr
唔好抱怨甘多。。。"u+P:y@qSx1Y
多谢人家教识你呢 d 野。。。
:R:?YJ0kiz#?/R 日子还是要过。。。
i'w4`8i3a8K 下次识朋友可以先有戒备。。。#cQ%V1D`iv
深一层认识后再再慢慢放开自己个围墙。。。!d d&B._wr? e
可能可以做到好朋友。。。 Lt!e$Xxk'~,A
都可能再被人出卖过。。。:lol:"~{ @1A.i _g8i
好似做戏过种。。。
n _8_ C!i)u o0q_ 讲笑。。。:D[/color]

trista_cheong 發表於 2006-10-23 04:55 AM

[quote]Originally posted by [i]teramishu[/i] at 2006-10-22 11:59 AM:.m t-G$~kKng"l

+`UEW,C4i.m+C
-vZ]8E$@Cl [color=Red][size=5]自由神[/size... [/quote]
:v FdS7O&d2V9l^
C8K M;bc
Nf*Nz#F.pV:W 事實上當我o地認真地反思"友誼" ge 真實或虛假性時… 不就代表我們都非常在乎或珍惜這份東西嗎?:D:D:P
Yl*FE*L,e
[EgA3K-? w"j 至少… 似乎我們擁有著這份共通點~~~:P:P:P:kiss::kiss:

Triangel 發表於 2006-10-23 11:41 AM

[quote]Originally posted by [i]teramishu[/i] at 2006-10-22 11:48 AM:NTZ_dSVivm

~ U)H T*y D H(Vn2j Z8wE X4eH[$S0Vq
[color=Red]TriTri 有唔有发觉到... [/quote]c0@$g!h iY)M

9u9Mu8^fs HW Please see #49bv0IMg/c$w8b
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=128561&page=2&fpage=1[/url]

自由神 發表於 2006-10-23 01:38 PM

[quote]Originally posted by [i]teramishu[/i] at 2006-10-22 11:59 AM:
Y#t(l(l+hZ
3U)bnF"?5jisF DirCwh2nA~
[color=Red][size=5]自由神[/size... [/quote]
*SQ3rz7j3d [size=5][color=Red]BigT![/color][/size]

iMacc 發表於 2006-10-23 08:54 PM

我喺ef都唔算好耐~%Gd"{0p@?n)pu
發言唔算好多~
/j*N:Z8U+gb 之前去sport版最多~@D|%lGd zx y-i!G
^r \7rG&_
但喺呢度識咗一個而家都好小嚟嘅朋友~
0O+eSJ+m4blbw U [機密]兄~
a{Oc/G'z:TP 我個朋友出咗事佢真係無條件咁真心幫我朋友~$z%K;a%`+AI]
真係好唔該佢~ J&p |(CfOjv
/`W| cTP0v`
唔好話有事就多數無人幫~tqa0I/f|0a
凡事都無絕對嘅~ ci u8E6@b:O*Di
自己交個心出嚟當人係fd~+U2H*B_@
總有一d人好似你咁係嘅~*E~?O2X hD
;UD3x?2z*q1a
我自己玩咗forum幾年~
^1\C"?-L;?T 都識咗一班fd~5FGTk8UFb
家陣已經變成現實中的朋友~
*D8?1Go2i` C/i4q 有時會出去玩吓咁~ i I$x)b;X ?#^JJ(M
上網吹吓水~
6Jh+u2m6oe 有時自己唔開心有人同你傾吓計都幫到小小嘅~
tmxNK e&^0S6pR 起碼唔駛屈住先啦~Qt~[ ?5`qB*d:I
m6xxir+s2U%W*`%b*mu
我信網上會有真心朋友~
7^/ygaT0},V^Z 只要自己都認真對待網友的話~
-y9j.Rl fc5r 咁當然都有好多喺網上搵著數嘅粉人啦~

Triangel 發表於 2006-10-24 01:01 AM

[quote]Originally posted by [i]iMacc[/i] at 2006-10-23 08:54 PM:
~pk'\} hA b)] 我喺ef都唔算好耐~n6W'y2b'O0j
發言唔算好多~-WY2wEm,Z9A H
... [/quote]/b-Ek EA z.q

#jl-j!aC;h :good::good:6cR0EwXOs
最近都好小見 機密兄出現~

vv1668vv 發表於 2006-10-24 02:47 AM

[quote]Originally posted by [i]iMacc[/i] at 2006-10-23 08:54 PM:TBnT0s'_
我喺ef都唔算好耐~2F.LX.wVHA
發言唔算好多~
]8t!US7I8H| ... [/quote]
`/H"\,_6\ ?SM&U.]5_ Rl&D \ g

@#X0wyG+`{ 好同意。。
M k0`P1m Xm2@ 的而且確,有時候。。 S+J2A0bh
真誠對待他人。反而製造左機會比人“揾自己老襯” .rv3\X5r1]
真系“該燴”。

Triangel 發表於 2006-10-24 03:37 AM

[quote]Originally posted by [i]vv1668vv[/i] at 2006-10-24 02:47 AM:Q%ePO:\fFN
Oa+G _5A Y!p
好同意。。
$}2|*dXlh(t9{N 的而且確,有時候。。[ ]-Irpq1j }
真誠對待他人。反而製造左機會比人“揾自己老襯” 5RDcAY&S-Au9V
真系“該燴”。 [/quote]
._5p'T'Ei8A S@ {4x
U)W7Ug[^&A ? \j 自己醒d未得 law

vv1668vv 發表於 2006-10-24 03:55 AM

[quote]Originally posted by [i]Triangel[/i] at 2006-10-24 03:37 AM:
'y.k:]NCoD xP IC"c8[l
6Nwgf^%V ? |
自己醒d未得 law [/quote]
#Ic7I9is7v"s
,FdAP'Vw,Y} 好 同 意 。。:good::good:    DaW"bV.V)ZX|
又系播。。。
pC2b:[5})H/].~Sm 如 果 個 個 好 似 你 0甘 醒 就 實 唔 會 癩 野 啦。。:D:D:D#u4Xf2Se/A8sD0h
K+t)N.XN
[[i] Last edited by vv1668vv on 2006-10-24 at 04:06 AM [/i]]

playbr2 發表於 2006-10-26 04:04 AM

摘自小弟''Just a moment.''內某文
V/NB{'Z Sy@%O
}5j[*x\ Lt 我通常都吾會理人用咩正/分身,因為佢鍾意玩咪玩囉,我吾會去查人.......只係,如果呃人傷到人感情既話,我就會起佢底牌..............因為上網係一個容易比機會人講大話既地方.........講大話吾緊要,因為你呃你自己...........但講大話呃人感情,就一定吾得........難得大家好不容易係網上建立互信既基礎,一下子俾你破壞,变成互相猜疑...........所以害人之心不可有,否則必作繭自綁:):):)9vjYf:}*E
m4d:v _,f&f
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

stanley_ckc 發表於 2006-10-27 12:10 AM

其實係有ga,我自己都曾經在網上遇過一段好好0既友誼,果時成班友響chatroom玩,之後識左,約出黎玩,慢慢咁熟左,之前都有一個諗法,覺得出黎見過面之後可能唔會再聯絡,但出完第一次之後,我地仍然keep住contact,而且仲有約第二次,第三次........之後什至係我地唔再靠internet聯絡,果時我地已經冇玩chatroom,不過大時大節,得閒冇事都會出黎玩下,已經變左朋友,尼一班朋友曾經都有過一段好開心0既時間,不過很可惜之後因為一件事令當中有些朋友吵了,這兩年的友誼一夜告吹....9z U7Gf}Y6R5D
]A%P5w1G0K
[[i] Last edited by stanley_ckc on 2006-10-27 at 12:11 AM [/i]]

Triangel 發表於 2006-10-27 02:37 AM

[quote]Originally posted by [i]stanley_ckc[/i] at 2006-10-27 12:10 AM:
r?l9o)Tq4c 不過很可惜之後因為一件事令當中有些朋友吵了,這[color=Red]兩年的友誼一夜告吹[/color]....... [/quote]4Z,}*]\(kObv

5dPE UGGWod 一段長時間建立友誼9zPgAu5A,k6R%d6K`u
一夜告吹
pf"`V)C4u*UV i 這未免太過可惜
r"~q~\ (But the Sad Thing is: It Happen Quite Often To Everyone)

vv1668vv 發表於 2006-10-27 02:39 AM

[quote]Originally posted by [i]Triangel[/i] at 2006-10-27 02:37 AM:
ro3M!T0`g9Q Eo6a8qy

.Jj5E4L.~9zyp6p 一段長時間建立友誼
\3t xnv({e(S 一夜告吹^l/ctw SH0{8s9e
這未免太過可惜 @:L9q.iQ
(But the Sad Thing is: It Happen Quite Often To Everyone) [/quote]
|"d7h@v-Px5s$m'wh:T
PQ'~nv.c3v"v 很認同

vv1668vv 發表於 2006-10-27 02:39 AM

有時候, 友誼就是這樣。0p!b0A a,\-I
合久必分,分久必合。
)DM0B5nvBW[+\G ah(i sIj
有時候,唔見面,保持神秘感,
#USn r$^fC 大家互相有一種,“彼此不要求” 的 保留心態。
[+dM_nv/i-We'f Xc 未嘗不是一個維繫關係的方法。。
c;Q `5w"E4Q
6f!?r6L#I [[i] Last edited by vv1668vv on 2006-10-27 at 03:38 AM [/i]]

頁: 1 2 [3] 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.