娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ckyckk 發表於 2006-10-27 03:15 AM

當然有啦,雖然而家我少左上黎,
yY aZPo4`7I 不過上上黎同朋友仔吹下水,&MjM0W$M g;H
有咩唔開心,呢到既朋友都會想辦法黎氹返我,UDj1biw ?u\
之後都會有好多舊友同我say hi~
L&QGg3rN4L 仲有唔少新朋友比我認識添
H0_8~@8sy0s :dev::dev::dev::dev::dev::dev:

Triangel 發表於 2006-10-27 05:41 AM

[quote]Originally posted by [i]vv1668vv[/i] at 2006-10-27 02:39 AM:
r1iQo#_ 有時候, 友誼就是這樣。
(O7r)w6k%OSq.T+C 合久必分,分久必合。E)Ng*h!V

3{6M m ].f ` 有時候,唔見面,保持神秘感,
"u#eC4`U 大家互相有一種,“彼此不要求” 的 保留心態。
`$]exU} 未嘗不是一個維繫關係的方法。。fH{ mY4sU,`
[/quote]^%q Y(y0e

? E:{0w8f#Q9C.D*u7H vv1668vv:;]k$LnAIAu:G
你就比我Lucky啦,
zK@t,bkkz z [b][color=Red]合久必分[/color][/b] 我就有一大籮
hx A k:ni$N6^,M [color=Red][b]分久必合[/b][/color] 就重未遇過

Triangel 發表於 2006-10-27 06:09 AM

[quote]Originally posted by [i]ckyckk[/i] at 2006-10-27 03:15 AM: F!o!tp%A^c`j-sm
當然有啦,雖然而家我少左上黎, ]$uT8T xs[ F
不過... [/quote]d0P/s(tDgk$V

Eohv3C)by [b][color=Green]雞仔,乜料呀XH-`X,P5Y;W(id L-a
好少見你敢正經個 wow[/color][/b]6b A)XOs9T[B,k5V M
v(]%Fut }
當然有啦,雖然而家我少左上黎,
M+HWri"K3q4`p7f)iY [b][color=Green]---> 哪哪林帶埋你一家大小,同埋你位靚姐姐上黎啦[/color][/b]:lol:
9_ J.vY"_F
lke dKM!x L+F 不過上上黎同朋友仔吹下水,,e(z lA.m+o;Q%e$_{{
有咩唔開心,呢到既朋友都會想辦法黎氹返我,
rE,CeB(] [b][color=Green]---> 你氹我就有,我好似未氹過你播,敢算唔算friend 先[/color][/b]:haha:ut@6g@W'K

;L;\]&R6mL0Y!z%s#_ 之後都會有好多舊友同我say hi~ G!|F,kFG&j!P{
[b][color=Green]---> 快d 叫返你d 舊朋友返黎同你say Hi[/color][/b]:dev:x/a+zouEm:dRC
`&Nk-U Y6R3h8\,E2M
仲有唔少新朋友比我認識添KM1H1s"a;b
[b][color=Green]---> Ckydkk 算唔算[/color][/b]:naughty:
E9v-Qt?x,N%E{p$q
$V(Z3dO{ O@XYaz [[i] Last edited by Triangel on 2006-10-27 at 06:13 AM [/i]]

vv1668vv 發表於 2006-10-27 07:04 AM

[quote]Originally posted by [i]Triangel[/i] at 2006-10-27 05:41 AM:Q)u;i:Y0tv{7N

,P!v_'scN [3AJ#|
Tx J:D,kp+PC(U vv1668vv:
+HAv6?"O/y3S6n 你就比我Lucky啦,B~7L[.DT:c&N
[b][color=Red]合久必分[/color][/b] 我就有一大籮
L:x ^3t }Og&v [color=Red][b]分久必合[/b][/color] 就重未遇過 [/quote].R'I K'DV%tTC/H
-fby*x1We MK z4YX
可能呢。。用詞稍為有點 不當。。(因為我D中文麻麻地)3@MEO!{Oa)\-J2]
請不要見怪。
a[p2s+K|0D6W l
^+B$}?6r$I(Xo6H;j 有震時。。。友誼 既野。。未必系單方面 既。。
&H2b2sbXR jg (仲要 加埋 D .. 緣分, 天時 ,地利 。等等。其他元素。。)
Ed!U6E6s8Kqn4L]_ 可以的話,儘量放鬆D … 對自己又好,對人地又好。。。%U0V(g5k5w'e
會唔會舒服D 呢? n D5ehU.}
"m)}!P;i Z!AFw C K.Y
如果講得稍為主觀少少。。。A#l;H+ESx,En
每一個人的性格 都 唔一樣。。
~(g2] Z$C 有時候相方鬧意見,有矛盾的時候,
%g"K%Q?R.Cc “處理手法”都幾影響日後友誼的發展。$t\5J.^cYlY

`0Y$i_)a [[i] Last edited by vv1668vv on 2006-10-27 at 07:29 AM [/i]]

左輪仔 發表於 2006-10-28 12:14 AM

[quote]Originally posted by [i]ckyckk[/i] at 2006-10-27 03:15:
Bc}5n)Wg 當然有啦,雖然而家我少左上黎,o!|Gg}[ H
不過... [/quote]Vu$tRsL3P;F
抄我:gun::gun::gun::gun::gun:

ckyckk 發表於 2006-10-28 12:40 AM

[quote]Originally posted by [i]左輪仔[/i] at 2006-10-28 12:14 AM:
J9TTW6L D3T%i ~%epA]a4@'M
抄我:gun::gun::gun::gun::gun: [/quote]I.x-zz*A;Zt;f

!U W%F%`3q2HY2G:Z){}I 見係好野先"參考"咋Wc+JJ!Pd\q:X
:giveup::giveup::giveup::P

Triangel 發表於 2006-10-28 03:02 AM

[quote]Originally posted by [i]ckyckk[/i] at 2006-10-28 12:40 AM:
4bv&L5S8IE?,e-~
PDh`L A;OH wr Z
見係好野先"參考"咋
5q7Jy"d&o :giveup::giveup::giveup::P [/quote]
5U YQ.z+u2qj(tS
L2emiy/A|8t9_7a :gun::gun: 1X7K To5Y
凹,乜原來你係抄架:haha:7X~+TRYwy9m$b
重估你有敢好死~:angry:

stanley_ckc 發表於 2006-10-30 01:51 AM

[quote]Originally posted by [i]vv1668vv[/i] at 2006-10-27 02:39 AM:
AH4w-xq N
3h S'H2^%N5~ Y!`Cf Qx2o
很認同 [/quote]
*@'A2v/f0I6D?(J 其實當時我地有4個人,有2個吵左,而我同另外一個都冇牽涉在內,時隔左一年之後,2a+O]O6b$`|g"gP:e
即早排,我同另外一個朋友曾經有約過他們兩個當時人出黎,而且已經係出左黎,
T8G)o:bh7? hc.b 但係其實佢地唔係話仲嬲緊對方,但係仍然有d面阻阻,M.[ f l-t+My@
同埋我地再去返以前成日去0既地方玩,食野,雖然地方冇變,
L2T^ M~ 感覺已變..............因為尼班朋友以前真係好開心,XsKUls0Kgt,E
咩都玩一餐,咩都笑一餐,我都知道尼一班人已經冇可能好似以前咁...
S _9j6E M3] 所以我都好無奈
;bb t%egCr[ rL[.m{ x"G
[[i] Last edited by stanley_ckc on 2006-10-30 at 01:53 AM [/i]]

頁: 1 2 3 [4]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.