娛樂滿紛 26FUN's Archiver

BarristerSpring 發表於 2006-10-20 05:13 AM

身份證上的代號

[img]http://img235.imageshack.us/img235/1567/smartcardfrontinfoli0.jpg[/img]
^2l;u7{/L 3DIED-ZqIm-H8j$Z/Z
符號   註解 2x m&MI3D)F
***    持證人年齡為十八歲或以上及有資格申領回港證。 Ez:g0x\ox
*        持證人年齡為十一歲至十七歲及有資格申領回港證。  
0R&M5`b1s A        持證人擁有香港居留權 。
)JX*^ F8G C        持證人登記領證時在香港的居留受到入境事務處處長的限制。 1U8Hd'\F ?
R        持證人擁有香港入境權。 *l+MhR Z[
U        持證人登記領證時在香港的居留不受入境事務處處長的限制。   i? b o,X
Z        持證人報稱在香港出生。 ct6?gTGF1X
X        持證人報稱在內地出生。
;xT sQW/o W       持證人報稱在澳門地區出生。 L@w/o_iWR_I2S
O        持證人報稱在其他國家出生 。 Mo9RKZe1C-n
B        持證人所報的出生日期或地點自首次登記以後,曾加以更改。
Hn/\4|XS:qo N        持證人所報的姓名自首次登記以後,曾加以更改。
e0g-{3Rsp gf w{qqJ9\l
註:括號內的數字是查核用數碼,並非身份證號碼的一部分,純為方便電腦處理資料而設。

flpo 發表於 2006-10-20 07:15 AM

[color=Blue][size=6]果然專業,thanks a lot~[/size][/color]:clap::clap:

hkguy783 發表於 2006-10-20 02:24 PM

but i have P so wat about that?

pigcat 發表於 2006-10-20 06:40 PM

差d wor..D-J)\+bL,y7e
冇g ge??
'ycX;JT6e8?Xy
F*Y;H4i'gq3y 仲有..如果係hk出生+有居留權.咁係咩呢??:o

雷公 發表於 2006-10-20 08:09 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-10-20 18:40:
&Ko.B:Thm(s*I6M 差d wor.. w T Q"@4S,q
冇g ge??(M9M Z'z$[ W*O9A j

uU-WE` 仲有..如果係hk出生+有居留權.咁係咩呢??:o [/quote]
?F W%DRl@ vH#W6mL%k
咪AZ囉,兩個code痴埋呀,個graphic sample已經寫左出黎啦:nogood:

BarristerSpring 發表於 2006-10-20 10:23 PM

[quote]Originally posted by [i]雷公[/i] at 2006-10-20 08:09 PM:
qAqk0VY r`$L @ L+j7ig^.q

6E5[!?Cb2S:K&A5G 咪AZ囉,兩個code痴埋呀,個graphic sample已經寫左出黎啦:nogood: [/quote]
yHTD7V :clap::clap:j,Fh)d0GU*_
:good::good::good::good:

pigcat 發表於 2006-10-21 06:45 PM

[quote]Originally posted by [i]雷公[/i] at 2006-10-20 08:09 PM:I0T7|*L)B H~

5a7m xU)k8G
*Ke6Q F(X-?)c7K 咪AZ囉,兩個code痴埋呀,個graphic sample已經寫左出黎啦:nogood: [/quote]
Ry!esR Y)j 唔好意思ar.
S/?3hP2c%l%OS(tx 我就係咁岩符合呢2個資格
(r&z xS6a 但係我只係得個z...
7pf*o#R/L7^ 咁又有咩原因呢??:nogood:

guswan 發表於 2006-10-21 06:49 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-10-21 18:45:
t1`D2Prg3n!I[
8F9z&C(y%^w/w-L] 唔好意思ar.
+vF'T U2T0d7~0EA 我就係咁岩符合呢2個資格j'^|?6l&B4r]r2j
但係我只係得個z...D vVaBi?
咁又有咩原因呢??:nogood: [/quote]I.PcISo,~+P$Y!^!L

8CR CYN1aA 原來你冇居留榷,打999先!

pigcat 發表於 2006-10-21 09:06 PM

[quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2006-10-21 06:49 PM:h/Zc N*Nz*]2@3d
7dk/?M f W6_O

-n;H'y G SX)Gf0I'B 原來你冇居留榷,打999先! [/quote]p ?k*?n A m1c
比你發現左tim:P:P:P

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.