娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Poker 發表於 2006-10-21 01:03 AM

[轉片]甄子丹彈琴 (蕭邦--幻想即興曲)

[url]http://www.youtube.com/watch?v=KFaqrQnvOHc[/url]0x ba7Z%}@
X4M.`\I+SG
佢真係文武相全....

stephanie 發表於 2006-10-21 02:00 AM

佢係鋼琴唔知八定九級

vv1668vv 發表於 2006-10-21 02:01 AM

好 近。。。

escalation 發表於 2006-10-21 08:04 PM

very good, thanks

阿感 發表於 2006-10-21 09:04 PM

[quote]Originally posted by [i]Poker[/i] at  01:03 AM:
UQ!c:oDC)L [url]http://www.youtube.com/watch?v=KFaqrQnvOHc[/url]+],E6c!?D;S

}R NSP9pU2| 佢真係文武相全.... [/quote]2b1ys {J`P]#q1id
~ Cy1G&?
另一位國際巨星,我們的大哥,都是也文也武的

sugizo_esp 發表於 2006-10-21 09:12 PM

cool!!

guswan 發表於 2006-10-21 10:13 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2006-10-21 21:04:
QDO/] y%| mV"Cq9i5Fp
9Q#Ap],X $j g9CZA+b!i
[size=6][color=Orange]也文也武[/color][/size][/quote]
5`L,]"C2k
)yf^bQd :good::good::good:
#f kL4N|B 0X'K;a1|,vp
但不是我的大哥,:gun::gun::gun::gun::gun::gun::gun:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.