娛樂滿紛 26FUN's Archiver

guswan 發表於 2006-10-21 06:39 PM

太平山石龜爬上山定爬出海? [B +]

小時候聽過的傳說,深印我腦海:
#](E,{{$? L kf
#f0XpK L$Hs$w 七幾年"歡樂今宵"有一個環節,專講玄學八卦嘢.
3A]q4rN TPb n$X 有次話香港開埠時有個風水大師講:
F0t5w}NQ!DF v
/S5C+w D x @-IU [b]香港是一塊福地,有一百年大運,
&zf,CHH6]zWs\ 太平山上有一隻守護石龜看著維港,
H qFa"@#f 這石龜每年向下爬一呎,pq.So x|D5g
一百年後隻石龜就會爬到出海,P7l_8tG-QzZ
到時香港大運就會行完.[/b]
0gns?.o3]~0d aM%} rWf
那時主持人(好似係鄧英敏,又好似阮兆輝,又好似葉尚華)仲話,
d%mJJ$PT:w bHa 好多人去搵過隻石龜都搵唔到,
Bp+w#Ya]2[\` 大家當係傳說聽啦.
n&@A&lZ*y_4e |M_ ` Z`4_3~p
後來有一個說法是:
CW'I1}pWhc;S t [b]太平山上有一隻石龜,9qh-\6}+q0X t{{^fC0h
當它爬上太平山頂香港會陸沈.[/b]
l{RD$J(T 呢個講法最先出於八十年代某鬼書漫畫.y.Tl JK e;s
應該是把"石龜出海"的古老傳說記錯了或改編,:Z'q:y cHS'C3oe
可能嫌"大運行完"唔夠恐嚇性.!` PO C'ps*g|`'V

tUi/fW%n_ [[i] Last edited by BeachBoy on 2006-10-21 at 09:28 PM [/i]]

極樂 發表於 2006-10-21 08:51 PM

我覺得....爬出海喎!!
PF/IR*b0G;j 仲係尖沙咀生左隻龜蛋添(太空館)~~
BhfP@B*O\ 依家游到去對面海(灣仔會展)....:D
%l"GXy_*^I
*j4LP,Z1r0C 蘇民峰係"行運超人" 到都講過d咁既野架...........

playbr2 發表於 2006-10-21 09:05 PM

[quote]Originally posted by [i]極樂[/i] at 2006-10-21 08:51 PM:.rp9Wss6C{3D
我覺得....爬出海喎!!
R#cB7q5Af 仲係尖沙咀生左隻龜蛋添(太空館)~~4m,WMQ;o+{(pj9S
依家游到去對面海(灣仔會展)....:D
+k4MXR$\%|y5y
{K;uFv~G Up 蘇民峰係"行運超人" 到都講過d咁既野架........... [/quote]YYK/z_,r5`1De5F
]?'a;Re|q w M
:good: :agree::agree::agree:x2 :D:D:D:D

guswan 發表於 2006-10-21 09:51 PM

[quote]Originally posted by [i]極樂[/i] at 2006-10-21 20:51:4I,zVi1f O9dP+q2FX
我覺得....爬出海喎!!)F#e#[v.|8Hx
仲係尖沙咀生左隻龜蛋添(太空館)~~
L#s;s Y8~7K-{ 依家游到去對面海(灣仔會展)....:D)w]-t3D-`

7|"j.r6vB0dt$}&F 蘇民峰係"行運超人" 到都講過d咁既野架........... [/quote] fV$S t?
8w.oygLB
dd_u2h7X
對唔住,少睇港產片:D

guswan 發表於 2006-10-21 09:55 PM

[quote]Originally posted by [i]極樂[/i] at 2006-10-21 20:51:
%OUdA]'M 我覺得....爬出海喎!!
}gs8r%OIvO 仲係尖沙咀生左隻龜蛋添(太空館)~~
|*U8`?*g0YM3l8B 依家游到去對面海(灣仔會展)....:D
R(buRoH
-a+di$F1C Cd 蘇民峰係"行運超人" 到都講過d咁既野架........... [/quote]H#DKolfl[8w

([q ]/ek3JG}l 咁有蛋先定有龜先?
Q7Un~{ 太空館先起十幾年bor.....}:{ s%oMo

&AtPJ%R&n 典型港產片:!V%s6}y7G;H/I
侮辱人智慧,仲想賺人錢.:gun::gun::gun:
uX6}+qM.T2t U{ n N `1z6m/`
一個傳說,
^:Qg:s.P7H\ {(w.| 三十年就俾d漫畫,電影改得面目全非,
9[/fhpC!cA6YG 你話仲有咩可以信?
0H"U'c \:qq1N 點知真定假呢?N-kan CDTK

0wI9p"H r2X*z C5fH [[i] Last edited by guswan on 2006-10-21 at 10:00 PM [/i]]

BeachBoy 發表於 2006-10-21 10:08 PM

[quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2006-10-21 09:51 PM:
'O|eP!_N3A a #d ^+|1j l7]`
]!Pb`@s n U:h

0x(Q9Sg(WYv-]4@E 對唔住,少睇港產片:D [/quote]0e#P3~-X y6]/sU s

%]'rj-P? 呢套 ... 睇偉仔 :good:

baatkung 發表於 2006-10-21 10:41 PM

唔係喎,我記得果陣歡樂今宵係講隻石龜係向上爬,仲影到外型又真係幾似龜的大石頭,又話政府特登起條路落埋鐵欄杆係阻止隻石龜上山!!

BeachBoy 發表於 2006-10-21 11:35 PM

又冇人記得行運超人入面係咪講 ...1} ^~ w.O9C;b6p2F
Gos#b4HFe
新會展係咪外形似隻龜爬返上山 :confused:

atimsi 發表於 2006-10-21 11:38 PM

我信阿!!!

極樂 發表於 2006-10-22 02:01 AM

[quote]Originally posted by [i]BeachBoy[/i] at 2006-10-21 11:35 PM:(|1?sC#m:Vc
又冇人記得行運超人入面係咪講 ...
V W7gf9T G|Qq/w5~
新會展係咪外形似隻龜爬返上山 :confused: [/quote]
W*`IK~Z3gmf,?5s:Y
eIv.v3If 我又唔記得喎!!:jIt t)P#`+h
只係記得佢話:
xa[f"c0xn/Q1H D 當隻龜游到對面, 帶埋隻蛋走....
D}P-u5b2} 咁hk 就玩完........r\5VrGu} To
{iy~6U{*E
唯有係西九龍起坐建築物, 外形似隻雀......
#u"w ~7CQT0p 句說話係咪叫:a{ ^A9@1R8w
朱雀玄武(指隻龜)相唱和
HY(}7w!r],l
T ZaL*O,v7J 但係....我見西九龍之前果d草圖....都唔似雀既....:haha:

極樂 發表於 2006-10-22 02:07 AM

[quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2006-10-21 09:55 PM:
(|y AQ:c:Q
Q#b)a(r3Ng8N \0||~|7b e4R
咁有蛋先定有龜先?,uu(l3X1WA*r p
太空館先起十... [/quote],xl3?-UN

;^Hs9\"H]5C2zcY 本身風水既野,都係作參考架唧....
"`x;~o1ftB bD7nst8l As
我會覺得:!y[U#I!r{&@
先有石龜, 再有龜蛋, 最後咪游到對面海代身為會展
i"_G-oV? (本身都唔係龜黎既, 起完出黎變左龜....真係整定!!)~}p-T:_s^@m7b
(加左本人少少想像力入去~~哈哈)j@l8CjJ.}V

UW6nuC[X7r_W 蘇民峰講過, 佢係行運超人裡面講既野係真架喎!! D(rz]Hs;I$[$d
(以風水學黎講)

guswan 發表於 2006-10-22 02:14 AM

[quote]Originally posted by [i]baatkung[/i] at 2006-10-21 22:41:\_+~5km/A2uj&T
唔係喎,我記得果陣歡樂今宵係講隻石龜係向上爬,仲影到外型又真係幾似龜的大石頭,又話政府特登起條路落埋鐵欄杆係阻止隻石龜上山!! [/quote]
$Q)iJ%p y0{v3l o/D7N$? ?"Fy.p&P
我睇果陣係七幾年bor,-q.V |2E|!?"\ k
你睇果陣係幾時?

baatkung 發表於 2006-10-22 02:33 AM

八十年代初啦!!!都成廿幾年前!不過隻石龜係向上架喎,我仲記得後來好多年後又話果舊石唔見左!

baatkung 發表於 2006-10-22 02:41 AM

yahoo找到:人們流傳這石龜爬到太平山山頂之時就是香港崩潰之日,於是人們就指這是97香港回歸。而會展新翼落成則是指它破壞了維多利亞港的風水格局

guswan 發表於 2006-10-22 02:45 AM

[quote]Originally posted by [i]baatkung[/i] at 2006-10-22 02:33:2O,R)B#Tuk*F4X
八十年代初啦!!!都成廿幾年前!不過隻石龜係向上架喎,我仲記得後來好多年後又話果舊石唔見左! [/quote]?? ho"@)j~y

&PC,S:Z pe ~yB:U 我睇嘅版本三十年前,g6D-JQ1g)hG
應該係葉尚華主持.
$Zj;r&u1bM3r e ^1C@#v2V0g.SK p4F
到底邊個至係真?zx&E c6i7I

n#H9B n?/o3S#n 請問有冇其他人睇過呢兩個版本? K1x#w+w.BN1YDM6J
定係有再舊D嘅講法??

guswan 發表於 2006-10-22 03:00 AM

[quote]Originally posted by [i]baatkung[/i] at 2006-10-22 02:41:{ Nx ROg'Ro
yahoo找到:人們流傳這石龜爬到太平山山頂之時就是香港崩潰之日,於是人們就指這是97香港回歸。而會展新翼落成則是指它破壞了維多利亞港的風水格局 [/quote]
;V['['c [1\f;P
_-k[kb Yahoo呢個我睇過,U|2q9`S&Q
我就係覺得呢個"向上爬"嘅講法同我細個聽嘅有出入,
kp+e;ld^-R,|uR 以我所知,明明係卑d鬼書漫畫歪曲左.
*v3X/j_7IX
"{,z X"T)h\%W 我當然係先入為主,{yrT1B+L,a-^h
第一次聽係向海爬,時間係七幾(76-79)年.
7v6tXG W` /z,T ?'@c-^Q*C
所以想睇下有冇人知更早嘅典故. ChUCtA3z1^

]KMpN2[ 相中明明龜頭向海..../v.A"[+b5reX2o
我認為yahoo寫果位仁兄都係被誤導.
/[+r9m i v|ae6s
9i3s4r p*v;D [[i] Last edited by guswan on 2006-10-22 at 03:02 AM [/i]]

benson00 發表於 2006-10-22 02:13 PM

都聽過下,應該向海爬至係真...'\j(XJ5}/e8J
不過又使乜驚,香港成日填海,隻龜未爬到海邊,
:esI;Y2]9W i 維港早已經填多笪地,仲起埋樓添...

guswan 發表於 2006-10-22 02:33 PM

[quote]Originally posted by [i]benson00[/i] at 2006-10-22 14:13:ou*Nrln)jL
都聽過下,應該向海爬至係真...2L9Q,\)N5_ q4\
不過又使乜驚,香港成日填海,隻龜未爬到海邊,
!V'`+KB3i#}l 維港早已經填多笪地,仲起埋樓添... [/quote]fI#aS&}

m%lo ]IF^ :good::good::agree::agree:填他爸的海!!:gun::gun::gun:I(v|)GR \3@,DJw
從來冇驚,只不過應驗咗,f3V'Z5f.M@#tZ)}
石龜的確已爬出海,香港大運又確實行完.%x9XJ#Mc{mA

6G'TYr9a4~{i]h\ 百年前此高人應該唔係風水大師,
8_k(@.eG0?Uw 而係有預"見"能力!!

BeachBoy 發表於 2006-10-23 10:48 PM

[quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2006-10-22 02:33 PM:vz|0a0@0j;@M"l

1EOlq YN%ff/f;K(} e{$k[_{@ N6g5m
:good::good::agree::agree:填他爸的海!!:gun::gun::gun:
xMj'M*h ?F2J2L 從來冇驚,只不過應驗咗, j#jIwY Bf&F
石龜的確已爬出海,香港大運又確實行完.v`OP3f5[5BXs

rSgk2| 百年前此高人應該唔係風水大師,
#o3J.yBh[ 而係有預"見"能力!! [/quote];V*M&E1bE T
\fo~'f)z]
我信呢個世界有[color=Red]未來人[/color] :)

playbr2 發表於 2006-10-23 11:48 PM

[quote]Originally posted by [i]BeachBoy[/i] at 2006-10-23 10:48 PM:
Q#Tx2@Q ~"naY
^zr(['e
vf&O0Tz 我信呢個世界有[color=Red]未來人[/color] :) [/quote]i b7tr_Z6a
/se,Ynz5[Y
[size=5][color=Maroon]衛斯理[/color][/size]:lol::lol::clap::clap::clap::clap:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.