娛樂滿紛 26FUN's Archiver

cgdmzlam 發表於 2006-10-23 05:25 PM

如有黑社會人圍你點算 ???

某年 某日  下五
J*Y7W7T CQ*`!F4n 小弟同2位朋友響某地方買文具P2F6_RQ+ytyn
忽然鋪頭外邊有幾個染金毛既男人入來
n~mM5D#h8Nt]:Y 問我地跟邊個大佬
(Y8E;]b vDW u 我地就話 : 無啦t4KAQ\D
     跟住又叫我地加入佢地 @!n&bh @C&TGI'M5{J
(係鋪頭外邊仲有20幾~30個人係度)o(Avd'@DX
有13~27歲不等既 男男 女女
i/t$C/xAP *F5E I u ?
當時   岩岩有兩位食環處既職員叫出面果d人圍係度做咩$Qv v F ? h$h&N
          趕佢地走   我地先至能夠脫身I?(U"E `R!k{
        如果當時無食環處既職員既話@M1P,@/P/L xEu,}
        我地3個可能已經被佢地打左
vD;G3vF;^8A4@/G +}@ l2o9hY"b'D0g%ww
我地當時叫鋪頭既老闆報警
p n'R s-SP 果個老闆卻咩都唔做  
9tM JJWp 炸聽唔到}*Tr-hc
:] R-u&~@eJq
如果兄弟們遇到咁既情景._$TKj/@x(A|Qm+n SD
會點做??????:help::help::help:6@h7AdD
1S/vYj0MTBEC6U2oN
我人生中遇到咁既事
Z%vf'?1D s.lz^.w 真係印象深刻
T8n N1qN6eo? H 都驚左~~~~~~~~

dereklui 發表於 2006-10-23 05:41 PM

你同他們講:"黑社會? 二十一世紀啦!! 楊利偉都上完太空, out 吾out D"

pkdevil69 發表於 2006-10-23 05:56 PM

[quote]Originally posted by [i]dereklui[/i] at 2006-10-23 05:41 PM:
'i:NK!Krt 你同他們講:"黑社會? 二十一世紀啦!! 楊利偉都上完太空, out 吾out D" [/quote]O-q'` ?6x2f d
你e句好正:good:..........
;U#Ge NF"j 但你咁講死左好耐:gun::gun:

大佬呀 發表於 2006-10-23 06:06 PM

小朋友
}2GqmUZ*w1[ h 依d事都要問人   /?3V1pg)ui p
傻啦  就算係黑社會  你唔跟就打你咩  *mB!~K{:qq
就算你答佢唔跟  or 當聽唔到  那那聲走都好
Z3O$U{J i4Ri 最多難為你一陣   f4a"LmAG"r{6p8g
最緊要  你唔好串佢姐

155220 發表於 2006-10-23 06:22 PM

黑社會已經式微,只怪他們不團結!

wklui 發表於 2006-10-23 07:01 PM

[size=4][color=Orange]吹皇氣[/color][/size]:D:D:D:D

mayin 發表於 2006-10-23 07:06 PM

[quote]Originally posted by [i]wklui[/i] at 2006-10-23 07:01 PM:
g7okSR!ydu(`zR [size=4][color=Orange]吹皇氣[/color][/size]:D:D:D:D [/quote]|W,[LXG,I[
相信你未吹完就比人打死左:gun::help::kicking::crybye::giveup:

qazplm 發表於 2006-10-23 07:17 PM

[color=93CBEC]生[/color][color=9ABDED]活[/color][color=A1B0EF]最[/color][color=A9A2F0]痛[/color][color=B095F1]苦[/color][color=B787F2]的[/color][color=BE7AF4],[/color][color=C56CF5]是[/color][color=CD5FF6]沒[/color][color=D451F7]有[/color][color=DB44F9]生[/color][color=E236FA]命[/color][color=E929FB]的[/color][color=F11BFC]色[/color][color=F80EFE]彩[/color][color=FF00FF].[/color]

CHECSS 發表於 2006-10-23 08:49 PM

[quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2006/10/23 17:25:.f9fC W(Ox%^~
某年 某日  下五eD nE:^;@2@
小弟同2位朋友響某... [/quote]
}0ZgUug#kL0a}3Y7BU 佢地邊敢打你地 ar ...........

cgdmzlam 發表於 2006-10-23 10:27 PM

你未見過   緊係咁話啦+bm/O7l`
係大陸   講都唔駛多講  c8{%w^CHQ
已經打左你   (隊刀果隻)e2z}G|n| n

#d$O0g,x"p'pN-o9n+gl 所以我先至會驚驚地!tuhmYul6md%j9kc
仲人多添    (成20幾~30個人)/X0l8xwRWw
G U'q{ ^9y!r0K
[[i] Last edited by cgdmzlam on 2006-10-23 at 10:29 PM [/i]]

阿感 發表於 2006-10-23 10:37 PM

同佢講"我跟穌哥o既,不如呢佢弟兄都一齊跟穌哥啦"

LU 發表於 2006-10-23 11:08 PM

唔理咁多,即刻轉身扮睇唔倒就call差佬搭哂果廿幾人

pc20001103b 發表於 2006-10-23 11:10 PM

我成5,6年前都試過&oDg x%T)r
果時得中1 f0v+c/ku+_`:f
加埋我3個人,夜晚係人度做完功課番屋企
!P8@k ~^Sn,S b-{ 係大埔行去火車站 d8u,q#h9JH,Si}
中途係條天橋度....有個樣都望唔清既人問我地跟邊個
&f`"fNA v vT 我諗佢都係得16,7歲Vb5MH"b{Lc'Z
見我地細個又細粒先埋黎 KN-XxY
之後我地行左幾步冇理佢a\$j\x Z*f \
佢又再大聲d問左幾次]VSZ!ui I C
不過前面廿火到已經有其他行人
x(Vc"P8yrRk0Q 我地再行快d佢已經唔敢跟
4c^ pD)y 果時真係淆到爆 k2zb!g4N\;a
明知有人佢唔敢做d咩,加上又就到火車站}Z?4H~'H*]m
都淆到雞咁腳 D q9ng g` Uv
最好笑果時驚到走左去搭頭等

guswan 發表於 2006-10-23 11:21 PM

你答佢,
D&J S&c|?$|s "我都幾有興趣,
u8fC%Ax3T 不過要問下老爸先,
Y(\$M+T*~m 唔問過佢實打死,|Ca9Of.y.T0_
橫死掂死不如你地打死好過,5X B5I\'b KM
不如一齊去佢開工果度說服佢.";h#MjB8^u ?5F/U
跟住帶佢地去就近嘅..................
n6t#myN!wT ..........................
1n&@hu3~3H3O 樓下有人題過嘅"電話問卷調查送郵輪船飛"做問卷,
/[y+CW{#\*h%?C ([url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=128260&fpage=2[/url])
n4N9r,pdkm j1Z 等佢地卑啲SALE屎纏住入會,+aMb!{M9} aD
以彼之道,還施彼身.

YingTung 發表於 2006-10-23 11:43 PM

[quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2006-10-23 11:21 PM:
sU+ZE/Ih 等佢地卑啲SALE屎纏住入會,(fa'R9VS}(~!F V
以彼之道,還施彼身. [/quote]
,Y%mM5J2A&bkDB 2Y} Wuuz0HJ
:good:班SALE屎會話:bXT]4t;M:{5N
你地諗下喎,你地咁疊友,只要介紹兩個社團會員,+i$E+nf:I{C4Z?F
佢地再每人介紹兩個會員,7b3QkV5QW
唔洗劈死自己大佬,自己已經成為條事業線既大佬喇...#|6Z!yi @:E$a2P
班人一定受哂~:photo:

playbr2 發表於 2006-10-23 11:47 PM

[quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2006-10-23 05:25 PM:A4m:H5P x}
某年 某日  下五S0F [*v"n HB!Z{
小弟同2位朋友響某... [/quote] AY E7F4A"D \}8o
2X-~&yO9f
入咩會ㄚ,佢地想屈你比入會費咋
|y H#` ^#ZY*E c/h OdtzZ/|z f k)Ia
去睇下警訊叫你点做,應變方法多的是,但都係先呃佢比錢入會,甩身之後就報警.......至於驚比人''復卓''咩,警訊有辦法架喇,信我地不如聽下警訊D專家点講仲好:good::good::good:
/r Z G4Wot ko
,P_;n*e,Jj$~Au [[i] Last edited by playbr2 on 2006-10-24 at 12:39 AM [/i]]

cgdmzlam 發表於 2006-10-24 12:27 AM

警訊唔係常常播關於呢d嫁嘛

playbr2 發表於 2006-10-24 12:39 AM

[quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2006-10-24 12:27 AM:
-\ z?|"|};Y 警訊唔係常常播關於呢d嫁嘛 [/quote]
cm r0`E Hd/ziW 5`!HW/_+B
咁有網址架馬:haha::haha:.......有一校一警察架馬:agree::agree:

guswan 發表於 2006-10-24 12:45 AM

[quote]Originally posted by [i]YingTung[/i] at 2006-10-23 23:43:*G^v|9n
&G-qAh-~f^1`(A
'SB;b!u(c
:good:班SALE屎會話:
t(@ R!yWS f:|K"T 你地諗下喎... [/quote]
z)@;k"VE\ :good::good::good::D:D:D

pigcat 發表於 2006-10-24 01:13 AM

緊係敷衍住佢地先la...|e^a&P
甩左身先算....
0t L.@^ N5a9H4MQ
Is w!nBE,v Aa 佢地爛瓦..你係瓷器..
2h#o}L`$@s 摶唔過ar..巴打!:(:(:(

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.