如有黑社會人圍你點算 ???
某年 某日 下五小弟同2位朋友響某地方買文具P2F6_RQ+ytyn
忽然鋪頭外邊有幾個染金毛既男人入來
問我地跟邊個大佬
我地就話 : 無啦t4KAQ\D
跟住又叫我地加入佢地@!n&bh @C&TGI'M5{J
(係鋪頭外邊仲有20幾~30個人係度)o(Avd'@DX
有13~27歲不等既 男男 女女
*F5E Iu ?
當時 岩岩有兩位食環處既職員叫出面果d人圍係度做咩$Qv vF ?h$h&N
趕佢地走 我地先至能夠脫身I?(U"E `R!k{
如果當時無食環處既職員既話@M1P,@/P/LxEu,}
我地3個可能已經被佢地打左
+}@ l2o9hY"b'D0g%ww
我地當時叫鋪頭既老闆報警
果個老闆卻咩都唔做
炸聽唔到}*Tr-hc
:] R-u&~@e J q
如果兄弟們遇到咁既情景._$TKj/@x(A|Qm+n SD
會點做??????:help::help::help:6@h7AdD
1S/vYj0MTBEC6U2oN
我人生中遇到咁既事
真係印象深刻
都驚左~~~~~~~~ 你同他們講:"黑社會? 二十一世紀啦!! 楊利偉都上完太空, out 吾out D" [quote]Originally posted by [i]dereklui[/i] at 2006-10-23 05:41 PM:
你同他們講:"黑社會? 二十一世紀啦!! 楊利偉都上完太空, out 吾out D" [/quote]O-q'` ?6x2f d
你e句好正:good:..........
但你咁講死左好耐:gun::gun: 小朋友
依d事都要問人 /?3V1pg)ui p
傻啦 就算係黑社會 你唔跟就打你咩 *mB!~K{:qq
就算你答佢唔跟 or 當聽唔到 那那聲走都好
最多難為你一陣 f4a"LmAG"r{6p8g
最緊要 你唔好串佢姐 黑社會已經式微,只怪他們不團結! [size=4][color=Orange]吹皇氣[/color][/size]:D:D:D:D [quote]Originally posted by [i]wklui[/i] at 2006-10-23 07:01 PM:
[size=4][color=Orange]吹皇氣[/color][/size]:D:D:D:D [/quote]|W,[LX G,I[
相信你未吹完就比人打死左:gun::help::kicking::crybye::giveup: [color=93CBEC]生[/color][color=9ABDED]活[/color][color=A1B0EF]最[/color][color=A9A2F0]痛[/color][color=B095F1]苦[/color][color=B787F2]的[/color][color=BE7AF4],[/color][color=C56CF5]是[/color][color=CD5FF6]沒[/color][color=D451F7]有[/color][color=DB44F9]生[/color][color=E236FA]命[/color][color=E929FB]的[/color][color=F11BFC]色[/color][color=F80EFE]彩[/color][color=FF00FF].[/color] [quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2006/10/23 17:25:.f9fCW(Ox%^~
某年 某日 下五eDnE:^;@2@
小弟同2位朋友響某... [/quote]
佢地邊敢打你地 ar ........... 你未見過 緊係咁話啦+bm/O7l`
係大陸 講都唔駛多講 c8{%w^CHQ
已經打左你 (隊刀果隻)e2z}G|n|n
所以我先至會驚驚地!tuhmYul6md%j9kc
仲人多添 (成20幾~30個人)/X0l8xwRWw
G U'q{ ^9y!r0K
[[i] Last edited by cgdmzlam on 2006-10-23 at 10:29 PM [/i]] 同佢講"我跟穌哥o既,不如呢佢弟兄都一齊跟穌哥啦" 唔理咁多,即刻轉身扮睇唔倒就call差佬搭哂果廿幾人 我成5,6年前都試過&oDgx%T)r
果時得中1 f0v+c/ku+_`:f
加埋我3個人,夜晚係人度做完功課番屋企
係大埔行去火車站 d8u,q#h9JH,Si}
中途係條天橋度....有個樣都望唔清既人問我地跟邊個
我諗佢都係得16,7歲Vb5MH"b{Lc'Z
見我地細個又細粒先埋黎KN-XxY
之後我地行左幾步冇理佢a\$j\xZ*f \
佢又再大聲d問左幾次]VSZ!uiI C
不過前面廿火到已經有其他行人
我地再行快d佢已經唔敢跟
果時真係淆到爆 k2zb!g4N\;a
明知有人佢唔敢做d咩,加上又就到火車站}Z?4H ~'H*]m
都淆到雞咁腳D q9ng g`Uv
最好笑果時驚到走左去搭頭等 你答佢,
"我都幾有興趣,
不過要問下老爸先,
唔問過佢實打死,|Ca9Of.y.T0_
橫死掂死不如你地打死好過,5XB5I\'bKM
不如一齊去佢開工果度說服佢.";h#MjB8^u ?5F/U
跟住帶佢地去就近嘅..................
..........................
樓下有人題過嘅"電話問卷調查送郵輪船飛"做問卷,
([url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=128260&fpage=2[/url])
等佢地卑啲SALE屎纏住入會,+aMb!{M9}aD
以彼之道,還施彼身. [quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2006-10-23 11:21 PM:
等佢地卑啲SALE屎纏住入會,(fa'R9VS}(~!F V
以彼之道,還施彼身. [/quote]
2Y} Wuuz0HJ
:good:班SALE屎會話:bXT]4t;M:{5N
你地諗下喎,你地咁疊友,只要介紹兩個社團會員,+i$E+nf:I{C4Z?F
佢地再每人介紹兩個會員,7b3QkV5QW
唔洗劈死自己大佬,自己已經成為條事業線既大佬喇...#|6Z!yi@:E$a2P
班人一定受哂~:photo: [quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2006-10-23 05:25 PM:A4m:H5P x}
某年 某日 下五S0F [*v"n HB!Z{
小弟同2位朋友響某... [/quote] AY E7F4A"D \}8o
2X-~&yO9f
入咩會ㄚ,佢地想屈你比入會費咋
c/h OdtzZ/|zf k)Ia
去睇下警訊叫你点做,應變方法多的是,但都係先呃佢比錢入會,甩身之後就報警.......至於驚比人''復卓''咩,警訊有辦法架喇,信我地不如聽下警訊D專家点講仲好:good::good::good:
[[i] Last edited by playbr2 on 2006-10-24 at 12:39 AM [/i]] 警訊唔係常常播關於呢d嫁嘛 [quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2006-10-24 12:27 AM:
警訊唔係常常播關於呢d嫁嘛 [/quote]
5`!HW/_+B
咁有網址架馬:haha::haha:.......有一校一警察架馬:agree::agree: [quote]Originally posted by [i]YingTung[/i] at 2006-10-23 23:43:*G^v|9n
&G-qAh-~f^1`(A
'SB;b!u(c
:good:班SALE屎會話:
你地諗下喎... [/quote]
:good::good::good::D:D:D 緊係敷衍住佢地先la...|e^a&P
甩左身先算....
佢地爛瓦..你係瓷器..
摶唔過ar..巴打!:(:(:(
頁:
[1]
2