唉 世風日下。。
$H@
D+[0YE3d
不過。。如果系0甘既形勢。。可以既話,都系 避之則吉。。。
避之則吉y4CZ1`6MNRv
呢句最實用~細佬覺得
[quote]Originally posted by [i]dereklui[/i] at 2006-10-23 05:41 PM:3dv`x~
你同他們講:"黑社會? 二十一世紀啦!! 楊利偉都上完太空, out 吾out D" [/quote]JC Hrd3T"yN2af
d古惑仔都唔知邊個叫楊利偉 以為邊門邊派大老輩:D:D:D:D:D
[quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2006-10-23 05:25 PM:
某年 某日 下五1J],U}&@ZeZ a
小弟同2位朋友響某... [/quote]s5u'u%NfYe}I
你3個大約咩年齡
16歲度掛
俾多條計你,你話:
X4d6| @*b*}$[-l
你地唔好走,等我吹雞(18+)(III)先!!
不過要上26fun call 人,
番屋企online先,
你地千祈唔好走!
睇到呢D人真係覺得好反感呢,有好人唔做,唉......:nogood:
你未見過j2@#H(h C!n(bs:hU&I
係大陸 講都唔駛多講 *sSK'|0A4IP8Z
已經打左你
[quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2006-10-23 17:25:b?7D_7g^? R
某年 某日 下五
小弟同2位朋友響某... [/quote]-d;D.Kg0Oq?/W
好漢不吃眼前虧, 假意加入他們, 做個"無間道", 盡量搜集他們犯罪證據, 將他們一網打盡......:kiss:
嘩,正呀!!最簡單既方法係你地一個打十個,三個人打三十個就o岩岩好,然後血流成河。哈哈!!
9lG RzJ-D.P(Q9p
k?2t3nDT*bo
h/aX
^2[M r'Ou_
eH)Ah+j
:F}g.vEl
g2r4nWz~/_
fm0}9L%B'DL5f
yPd
不過係你地流既。哈!!:dev:
呢啲情況t5vR I X*E)N
一定吾好同佢地對罵, 或寸佢地, 同吾好呈強, Hx"uu&}GV7s8V
(Tw;Q(X?K8h-T
如果係幾丁友, 而你係街度, 真係吾駛驚, 求其講啲野耍住佢地, (當然係講啲佢地吾會覺得你冒犯既野啦) 耍到條街有人行過, 即揾機會閃人, 邊閃邊攞個電話出嚟扮報警, 佢驚過你
如果係咁叠友, 你又俾佢地迫左入呢啲死角位
*S._~Y(LWQs
咁你真係要有心理準備, 俾佢地推撞下, 言語上大小一番, 不過始終佢地就算吾放你, 都吾可以係個死角度過世, 始終你都有機會出到街上...........到時你就醒目啲, 有人行過就用啲smart啲既方法令街上啲人知你俾人老笠緊, 佢地10個都會有3-4個會幫你報警掛
最緊要吾好寸, 同激嬲佢地, 同野佢地
X$XF H xC+Zx3z3o
你要知道, 香港黑社會其實無乜勢力...... 吾似thailand, south africa 果啲真係殺人吾吐骨咁恐怖, 其實社祺鋒都話, 佢地基本上都盡量避免腥風血雨, 佢地淨係想揾錢, 所以你話佢地會吾會無里頭, 無仇無怨咁無la la 仆顯你......攪到又報警又盛, 分分鐘仲要坐監team