娛樂滿紛 26FUN's Archiver

vv1668vv 發表於 2006-10-24 02:56 AM

唉  世風日下。。
.Kjs ygnX }@ $H@ D+[0YE3d
不過。。如果系0甘既形勢。。可以既話,都系 避之則吉。。。

cgdmzlam 發表於 2006-10-24 09:11 PM

避之則吉y4CZ1`6MNRv
呢句最實用~細佬覺得

王晶 發表於 2006-10-24 09:16 PM

[quote]Originally posted by [i]dereklui[/i] at 2006-10-23 05:41 PM:3dv`x~
你同他們講:"黑社會? 二十一世紀啦!! 楊利偉都上完太空, out 吾out D" [/quote]JC Hrd3T"yN2af

&q `0a0_'c d古惑仔都唔知邊個叫楊利偉 以為邊門邊派大老輩:D:D:D:D:D

SCM 發表於 2006-10-24 09:59 PM

[quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2006-10-23 05:25 PM:
D'm3\'x H h^g g 某年 某日  下五1J],U }&@ZeZ a
小弟同2位朋友響某... [/quote]s5u'u%NfYe}I
你3個大約咩年齡

cgdmzlam 發表於 2006-10-24 10:49 PM

16歲度掛

guswan 發表於 2006-10-25 12:54 AM

俾多條計你,你話: X4d6|@*b*}$[-l

.gFHLD:P n.E 你地唔好走,等我吹雞(18+)(III)先!!
3v"Meta*A~&r 不過要上26fun call 人,
YI9F}-l-q9ztc? 番屋企online先,
!oM!y"NA z5i.|~&g9P 你地千祈唔好走!

心亙 發表於 2006-10-25 11:09 AM

睇到呢D人真係覺得好反感呢,有好人唔做,唉......:nogood:

kingsgeorge 發表於 2006-10-30 02:41 PM

你未見過j2@#H(h C!n(bs:hU&I
係大陸   講都唔駛多講  *sSK'|0A4IP8Z
已經打左你

打狗棒 發表於 2006-10-30 08:58 PM

[quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2006-10-23 17:25:b ?7D_7g^? R
某年 某日  下五
E/]0kn)XU"T 小弟同2位朋友響某... [/quote]-d;D.Kg0Oq?/W
好漢不吃眼前虧, 假意加入他們, 做個"無間道", 盡量搜集他們犯罪證據, 將他們一網打盡......:kiss:

Kian76 發表於 2006-10-30 11:10 PM

嘩,正呀!!最簡單既方法係你地一個打十個,三個人打三十個就o岩岩好,然後血流成河。哈哈!!
)\S-g Xz
a1L~J5x ]9J bD
F:MK`#v3R$p5} e/y
`/uYFS9}C
#X{vA,b+w*A
CK S4Bk'[T+H
v'FCst7@c 9lGRzJ-D.P(Q9p

+Sl]5s#ho H#J k ?2t3nDT*bo h/aX
^2[M r'Ou_

B6] d1[fM)q eH)Ah+j

p)R8Ix2k,R
p1{{Rn5EE} :F}g.vEl

i0O3ei ] o g2r4nWz~/_
fm0}9L%B'DL5f yPd

,cJYS:Jo8l5k
:r DL)B-[6W f!z'u_
q"SU @k J!DiD4^%D
-y-|dD]ji
+}1A }hG$}+nm*v
U{Gr(ZO/s:q 不過係你地流既。哈!!:dev:

buengland 發表於 2006-10-31 05:24 PM

呢啲情況t5vR IX*E)N

5CC'p,}qXg4m:a |x 一定吾好同佢地對罵, 或寸佢地, 同吾好呈強, Hx"uu&}GV7s8V
(Tw;Q(X?K8h-T
如果係幾丁友, 而你係街度, 真係吾駛驚, 求其講啲野耍住佢地, (當然係講啲佢地吾會覺得你冒犯既野啦) 耍到條街有人行過, 即揾機會閃人, 邊閃邊攞個電話出嚟扮報警, 佢驚過你
U"K2l:OT)]F7Bd.f
3n)tg^q1i+E oT7O 如果係咁叠友, 你又俾佢地迫左入呢啲死角位
8vu[8Ge1[ *S._~Y(LWQs
咁你真係要有心理準備, 俾佢地推撞下, 言語上大小一番, 不過始終佢地就算吾放你, 都吾可以係個死角度過世, 始終你都有機會出到街上...........到時你就醒目啲, 有人行過就用啲smart啲既方法令街上啲人知你俾人老笠緊, 佢地10個都會有3-4個會幫你報警掛
?4h Z"@/Y`/f1ErN
g+H5Cf-{1y 最緊要吾好寸, 同激嬲佢地, 同野佢地
I;MD.Z:t/`\ X$XF HxC+Zx3z3o
你要知道, 香港黑社會其實無乜勢力...... 吾似thailand, south africa 果啲真係殺人吾吐骨咁恐怖, 其實社祺鋒都話, 佢地基本上都盡量避免腥風血雨, 佢地淨係想揾錢, 所以你話佢地會吾會無里頭, 無仇無怨咁無la la 仆顯你......攪到又報警又盛, 分分鐘仲要坐監team ~q9R)oQ
9Nb z&o/N-gH)Pt
明白佢地既本質, 背景同目的, 咁你自然大方啲俾佢地遊論下, 最後都會放你走, 之後咪又可以報警捉q 佢地.........起碼一人charge 佢一條自稱為黑社會成員罪/F vScC(Xhg

I1o9U[#`R#kS 不過advise 大家, 無厘頭吾好去啲黑社會常到的地方 eg. 屋村機舖 etc etc etc 自己收下風啦..........去巴去啲正路啲, 同夜晚返家記得行大路 (有多一啲人行果啲) 做人正正直直, 吾好攪到自己成果孩吾空咁既頭, 著袗著到九吾搭八咁出街以為好形, 黑社會見你正常人一個攪你都吾知攪吾攪得成, 一陣間你係正當人家出身話要報警咁佢就麻q煩, 咁你就可以同呢啲白痴仔既距離拉得越嚟越遠啦.......

loklok117 發表於 2006-10-31 08:59 PM

我試過同佢地講對唔住
J]8T9dQw5rT)Z 不斷同佢地say sorry:{b!~P!N4G]E
轉頭call police :kicking:

Aivn 發表於 2006-11-1 04:56 PM

[quote]Originally posted by [i]Kian76[/i] at 2006-10-30 11:10 PM::CQ"K^#_ |X
嘩,正呀!!最簡單既方法係你地一個... [/quote]Cft c ivg

q'w5s+|R3mW @ .............-_-"
Qq#v#N"~3b^Y 咁你不如話自己食過夜粥,
Q(s9cxa2i 一個可以打30個,
a H7ua3IS4HE*w#~ 唔信就試下?!
7D;w`w%e 當佢地真係30個打你一個時,{`(KNI#lD s
另外2個frd咪走得囉!!q/VH3eJ+@ r
之後佢地咪可以報警幫你...
f;D;]4`![U @g5w,`)s"]
不過唔知係白車定黑車載你走.....lZKBt!Ek
:eek::eek::eek:"J-PM8POdvUW

`)UPQP)}^h 正所謂: "我不入地獄, 誰入地獄...":dev:

cgdmzlam 發表於 2006-11-4 07:42 PM

哈哈..............l'zE6M4IT
到時黑車車走 好可能..................

Kian76 發表於 2006-11-4 11:46 PM

[quote]Originally posted by [i]Aivn[/i] at 2006-11-1 04:56 PM: x B1s P0E2f
w/R&_{X+z j
Fh8}Q&i
.............-_-"+p)v gc+y R9J3m2wX,}
咁你不... [/quote] C T:E(}Cd
\ QO9day
其實30個人打一個人,實際只係得三、四個人能夠真正出手,一般情況下除非俾人輪大米,如果唔係佢地會自動打自己人,哈哈!!最少有10-20個係外圍睇戲+配音,3-5個真正落手落腳,4-5個想打但打唔倒。哈哈!!~V,h:Jp C%N

?3c V_ E!w9xs+B^p 所以你地如果三個人堆埋一齊唔走散,都唔會太傷既。哈哈!!

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.