小弟終於係呢度發帖有1000囉
小弟終於係呢度發帖有1000囉5M/oe!E DD8N比起其他人 wmA0H |&W*M0z
我真係拍馬都追唔上
但都好開心.................:D [quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2006-10-24 12:29 AM:D7@h9]3N.B
小弟終於係呢度發帖有1000囉7I0U;|9Ehu
比起其他人
我真係拍馬都追唔上
'[M1lb u0L,o Ay
但都好開心.................:D [/quote]
t[({%Xjq
#} P!FGTI2N3HVo`
我諗起自己當日發帖有1000都想開post.........不過冇做到
吾好回我ㄚ,keep住個1000過多一日咁大把:lol::lol::naughty::naughty: [size=6][color=Red]p.s 我等緊1000分ㄚ[/color][/size]:lol::P:P:P:P:D:D:D:clap::clap::clap::clap::clap: 恭喜巴打:agree::agree::agree:
L$|B!w'v
WZg/v"~1y
我就有排lu:giveup::giveup: [quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-10-24 01:16:'M9p(k4E(f[#~b9EB$^
恭喜巴打:agree::agree::agree:.?T/\XdW!GX7s
{*kn |?}
我就有排lu:giveup::giveup: [/quote]${gE)@BEC
比d 心機啦~:D
指日可待~:good: 下個到我ga啦~~ 哈哈......
我都祝你會開開心心~~~~~~~~~~~€€*C!b,|M5?
eqhigh 兄既圖片好令 [quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2006-10-24 12:29 AM:PIks(IZF
小弟終於係呢度發帖有1000囉Bd\R;`$J6DJ
比起其他人 2A!?(UD2J5L.ba5]q:y
我真係拍馬都追唔上9x2q(?j;n/j,n
但都好開心.................:D [/quote]3Y B!?D\'t
:clap::clap::clap::clap::clap: 我得百几咋,同時,點先可以加積分架???;) 老實說我已經累了
c(kn_k c.r
回覆.加分遊戲我已經厭了 哈哈 兄弟
咩事 咩物都好
只要自己唔好懶
比d心去做I2TuO k_*D
就覺得件事做得開心 做得唔會厭
分數雖然係無相干:Ll#l[#v8}"g,hiB-[
但係我為左可以有更多既權限而去努力儲分SWhUZ.u
一個人 只要有目標