娛樂滿紛 26FUN's Archiver

cgdmzlam 發表於 2006-10-24 12:29 AM

小弟終於係呢度發帖有1000囉

小弟終於係呢度發帖有1000囉5M/oe!E D D8N

0b%`.k-[ `:|O$B ~ I 比起其他人 wmA0H|&W*M0z
我真係拍馬都追唔上
%f9VKiClT L;R/r
gSHyZ| 但都好開心.................:D

playbr2 發表於 2006-10-24 12:36 AM

[quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2006-10-24 12:29 AM:D7@h9]3N.B
小弟終於係呢度發帖有1000囉7I0U;|9Ehu

"V] wG~%F5se2]%An 比起其他人
a6ow8h"d 我真係拍馬都追唔上
H6^a9Yu4ZeC '[M1lbu0L,oAy
但都好開心.................:D [/quote]
v)o~C#U+P? } t[({%Xjq
#} P!FGTI2N3H Vo`
我諗起自己當日發帖有1000都想開post.........不過冇做到
4oDdD)j r1hW
V |!v^7}]2C 吾好回我ㄚ,keep住個1000過多一日咁大把:lol::lol::naughty::naughty:

playbr2 發表於 2006-10-24 12:41 AM

[size=6][color=Red]p.s 我等緊1000分ㄚ[/color][/size]:lol::P:P:P:P:D:D:D:clap::clap::clap::clap::clap:

pigcat 發表於 2006-10-24 01:16 AM

恭喜巴打:agree::agree::agree:
s@^H ~ZqG*Q L$|B!w'v
WZg/v"~1y
我就有排lu:giveup::giveup:

BOYDWAN 發表於 2006-10-24 11:23 AM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-10-24 01:16:'M9p(k4E(f[#~b9EB$^
恭喜巴打:agree::agree::agree:.?T/\XdW!GX7s

\N$F H$~ VoR.z'Z {*kn|?}
我就有排lu:giveup::giveup: [/quote]${ gE)@BEC

p;XJrG?-q
]Y0{0LyJ-XRn|[
2G e2qM&X0_g | 比d 心機啦~:D
l d Mwe)cIT2F$C(g 指日可待~:good:

eqhigh 發表於 2006-10-24 05:20 PM

下個到我ga啦~~

cgdmzlam 發表於 2006-10-24 09:14 PM

哈哈......
:b4N'w1uI ].KW"T 我都祝你會開開心心~~~~~~~~~~~€€*C!b,| M5?
eqhigh 兄既圖片好令

seafireson2 發表於 2006-10-24 09:51 PM

[quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2006-10-24 12:29 AM:PIks(IZF
小弟終於係呢度發帖有1000囉Bd\R;`$J6DJ

A;OY7i9v5]:\%is 比起其他人 2A!?(UD2J5L.ba5]q:y
我真係拍馬都追唔上9x2q(?j;n/j,n

aN5L/z"q 但都好開心.................:D [/quote]3Y B!? D\'t
:clap::clap::clap::clap::clap:

心亙 發表於 2006-10-25 11:11 AM

我得百几咋,同時,點先可以加積分架???;)

大優勢 發表於 2006-10-25 09:18 PM

老實說我已經累了
6[6x~szs h8m c(kn_k c.r
回覆.加分遊戲我已經厭了

cgdmzlam 發表於 2006-10-25 11:44 PM

哈哈    兄弟
T0D,k)xt3pB       咩事  咩物都好
.?e%dC#~-y)a 只要自己唔好懶
(S!P| zT.EB aqD 比d心去做I2TuO k_*D
就覺得件事做得開心  做得唔會厭
ImQH~B Re c
|]%]B-i3K~ 分數雖然係無相干:Ll#l[#v8}"g,hiB-[
但係我為左可以有更多既權限而去努力儲分SWhUZ.u

8XN/]Cw)J!\k 一個人  只要有目標
H%po0T.G7m#K2^uQ%Y 就會好勤力 aKY} t7x,{^e4o
好有上進心地去做果一件事
s%T&O+Q9Dk8r'|H8O Zw6W,U K:xv/K$g,d:P$`
                       (唔多係講你 大優勢 兄^^  )

大優勢 發表於 2006-10-26 02:19 PM

[quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2006-10-25 11:44 PM:
It+P(p.^%hYq 哈哈    兄弟A"O3Vd i e*L []h
      咩事  咩物都好{-p? Yiw^G
... [/quote]
4v3H^~:rR.Ul W5S 9}J1c5~[ xc E1V

Sx3o?A
;tEv!x LRk 咁加分俾你又有乜用丫
-HC7gE H Brd`%nU H&c+ehp
都係睇多D野之麻

甘田壹 發表於 2006-11-12 02:42 PM

恭喜恭喜!!

pigcat 發表於 2006-11-12 05:07 PM

恭喜巴打!!!:good::good::good:
Nz;wpf7i%n? :i C)y*w Q"ok(X K
唉!!!我500都唔夠><!!
u0Lto"v b q*}tW k%H ]$v
haha~!!:D:D

155220 發表於 2006-11-12 05:35 PM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2006-10-24 00:41:
,S7f gEvX8U*xQ [size=6][color=Red]p.s 我等緊1000分ㄚ[/color][/size]:lol::P:P:P:P:D:D:D:clap::clap::clap::clap::clap: [/quote]
.IY4C5KT*CR )} vs[Hb*e.E[6L
me too:PY2\D&mQ%z|
aExgkJ Z&K[
今日突破左900大關喇:D

155220 發表於 2006-11-12 05:35 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-11-12 17:07:
8MCI/]%x/Qm 恭喜巴打!!!:good::good::good:
#F9P,Ef!Qb'{B
"U xhwQrI$F8Su+h 唉!!!我500都唔夠><!! J'@2rc-v SO
4lA1e-?K.F
haha~!!:D:D [/quote]y%v$NS{@#y@S

%Z E'b{5VH+s7N 過左喇:haha:

cgdmzlam 發表於 2006-11-12 06:28 PM

恭喜晒
7g^lH:v ^^

12d3 發表於 2006-11-12 06:42 PM

恭喜!!!2x7s[Ku&C5D8b

UMu:N*Z7j7}8CV 發帖有1000係唔係變成writer?

cgdmzlam 發表於 2006-11-12 11:15 PM

再多dd就係啦@MdPq`8X9iU
努力加油
c$ex z)@7f5RN} 仲有100幾就到writer喇~12d3 兄

pigcat 發表於 2006-11-13 01:02 AM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2006-11-12 05:35 PM:
!W0AI4[Jih g?
.J MC dAl m)`SB&~2By6b#u
過左喇:haha: [/quote]
%c0K6f wwI!R+r 係wor..V ^g,}\,b'u"`.D!`
岩岩過左-_-

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.