小弟終於係呢度發帖有1000囉
小弟終於係呢度發帖有1000囉W$kp:au2y
比起其他人 yfI+yP"k.I
我真係拍馬都追唔上*h{7ae j
但都好開心.................:D [quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2006-10-24 12:29 AM:
小弟終於係呢度發帖有1000囉
yjB wk h
比起其他人
我真係拍馬都追唔上/b.`;LT`ci6qn
^$Pd#Krh ~0G
但都好開心.................:D [/quote]
我諗起自己當日發帖有1000都想開post.........不過冇做到
1D"A(edIKq$n
吾好回我ㄚ,keep住個1000過多一日咁大把:lol::lol::naughty::naughty: [size=6][color=Red]p.s 我等緊1000分ㄚ[/color][/size]:lol::P:P:P:P:D:D:D:clap::clap::clap::clap::clap: 恭喜巴打:agree::agree::agree:
BW:r5D|pbo
我就有排lu:giveup::giveup: [quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-10-24 01:16:.LV*p@@6J/]P;?(z-B
恭喜巴打:agree::agree::agree:
#zYM"@&{
+cNd'@AWjOG
我就有排lu:giveup::giveup: [/quote]
"cWR1r$I7zLv D"^5^
j1k%v2T_?V ^
比d 心機啦~:D
指日可待~:good: 下個到我ga啦~~ 哈哈......
我都祝你會開開心心~~~~~~~~~~~€€Ly.iyJ
eqhigh 兄既圖片好令 [quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2006-10-24 12:29 AM:2r]F,s@W)[
小弟終於係呢度發帖有1000囉
比起其他人 m/]ltVjb3w4slL
我真係拍馬都追唔上.\p_FlT$VU6M
但都好開心.................:D [/quote]
:clap::clap::clap::clap::clap: 我得百几咋,同時,點先可以加積分架???;) 老實說我已經累了/M9uN+g"~u6x8G(R
6F \?y9s @2`k!dz!~
回覆.加分遊戲我已經厭了 哈哈 兄弟&XK`g f9h,q)y
咩事 咩物都好
只要自己唔好懶