各位認為搵工的先決條件是運氣?是實力?還是經驗?
各位認為搵工的先決條件是運氣?是實力?還是經驗? 我覺得係事前準備係最重要...;e8~pK-M"Ap\j2Lt知道間野係做咩...?3RNR4{L8PU
有咩要求...
有咩大計...!_L.{ {.^r
咁先可以做好準備...
攞份工番黎... 經驗+外觀=90%成功。kMh{ Zz8C
實力幾勁,Interview都無用武之地,除非人地公司俾Test你做...,B&|L7H+uk`:w
靠運...全職買六合彩吧.. 我覺得運氣最重要:nogood: 首先係運Y'g+z pXK
之後係實力...