娛樂滿紛 26FUN's Archiver

rayyipas 發表於 2006-10-24 05:22 PM

各位認為搵工的先決條件是運氣?是實力?還是經驗?

各位認為搵工的先決條件是運氣?是實力?還是經驗?

athome 發表於 2006-10-24 07:33 PM

我覺得係事前準備係最重要...;e8~p K-M"A p\j2Lt
知道間野係做咩... ?3RNR4{L8PU
有咩要求...
.bCS'["\i} ^ v 有咩大計...!_ L.{ {.^r
咁先可以做好準備...
J^k*k{ 攞份工番黎...

YingTung 發表於 2006-10-24 11:24 PM

經驗+外觀=90%成功。kMh{ Zz8C
實力幾勁,Interview都無用武之地,除非人地公司俾Test你做...,B&|L7H+uk`:w
靠運...全職買六合彩吧..

心亙 發表於 2006-10-25 10:52 PM

我覺得運氣最重要:nogood:

pigcat 發表於 2006-10-26 01:55 AM

首先係運Y'g+z pXK
之後係實力...
T'FCMZ
q#HG(`y 經驗就....Y/a.wkwKy*qv
三者中最後:naughty::naughty:

Jk 發表於 2006-10-26 05:41 AM

搵工的先決條件是......冇錢o/t|l l#d^P

z#]t-E!V
QoY%\C%f:Xu 有錢使鬼做~~:D

Kian76 發表於 2006-10-26 07:28 PM

實力最重要,但係講緊把口既實力,唔係做事既實力,經驗係最唔重要,經驗只係吹水出黎既虛構故事,要見乜野工,就吹乜野工作經驗,只要你夠牙力,講得頭頭是道,對方一定請你。"@0q:e~/{Xw
0b2x @"U:NND]
而外表也非常重要。
,\+\;O OMv1xWXK
3N)J ?N9d5Pm 運氣就必需,但點樣去計??見得成就叫好運,見唔成就叫唔好運,就係咁簡單。

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.