娛樂滿紛 26FUN's Archiver

BarristerSpring 發表於 2006-10-25 07:45 AM

牛津/劍橋大學面試題目

:dev:%X/c5wLK

w"W`4t[{ 牛津劍橋古怪問題一覽
a2nJ3k c0C
D]~2A'L2iY ■一隻牛體內的水份,佔全球水源的百分之幾?(劍橋大學獸醫系)
Y:U5XZ3r!UDN.Z XIy'R$`*\3D^B7a
■若有3個漂亮裸女站在你面前,你會選哪個?你的選擇與經濟學有關嗎?(牛津大學哲學政經系)
'N!s:z^ V7I a6h,mz&fDn cK
■為何我們不乾脆在臉中央長一隻耳朵就算呢?(劍橋大學醫學系) dYH]&_'E

&?z,zz4q ■在所有19世紀政治家當中,誰最像英國首相貝理雅?(牛津大學哲學政經系) Y?&@ QXds5?&H&u? H E

x!~-A/W$x2Ke ■一個人怎樣才算「死亡」?(劍橋大學醫學系) mB1H9}%T'U

elv4] \+R i(H ■請解釋燙髮的原理。(牛津大學生化、分子與細胞學系) 3E(Lp"zjaX|1]2E2bE
6cr{J`1sXO
■這兒有一塊樹皮,請描述之。(牛津大學生物科學系)
ME'G [ A
xLG7Qs9yX ■為何那麼少美國人相信進化論?(牛津大學人類科學系) !{:{e \*?4qc3NE
xbr"}?9FB"WL6iH M
■你夠酷嗎?(牛津大學哲學政經系) 1Wm j\%r#Gm;Cy tn:S

c,yRqk+K,_tzVS*Gm ■請替這個茶壺標價。(牛津大學哲學政經系)
? Dq)\)sxa I~e8w7^ [ R-m
■為何你不能在太空船內燃點蠟燭?(牛津大學物理系) %B6H h'L \$V
T4v2A7{4Ho6I7x#t"kN
[url]http://www.wenweipo.com/news.phtml?news_id=GJ0610140016&cat=004GJ[/url]

kiki12345 發表於 2006-10-25 04:15 PM

為何你不能在太空船內燃點蠟燭?"p/y}EYiDI
我想知個ans...
H![0wKdG 有冇人可以講講pls~

nthnth 發表於 2006-10-25 04:20 PM

我覺得 ..因為本身唔夠氧氣比自己用

guswan 發表於 2006-10-25 09:16 PM

[quote]Originally posted by [i]kiki12345[/i] at 2006-10-25 16:15:1ew1BG(c L
為何你不能在太空船內燃點蠟燭?
%L~"c!d([ Q 我想知個ans....LT(Ek~ ZS
有冇人可以講講pls~ [/quote]$d.x s`k
"vo `E0t5XK

&_.idx R7A wE 這一類問題其實沒有標準答案,5td tT A;n6V M
主要是考基本知識與思考能力,
V'l Y8gh!RmJ 思考能力又包括觀察力,
NZLS A$dN;d4s 分析力,組織力,判斷力,創造力等, w*q+J2q WOd7P+d#HM/p
#~^M[in(gy
你可按你所知所想回答,
|c$@e{G 一答就知你幾多料.

pigcat 發表於 2006-10-25 11:56 PM

HAHAaW|H8dD
因為英國個alevel越黎越易..
WX&WBxE [ d名牌大學就越黎越中意出呢d題目...
*~[,h(RPIc6{5K 想搵d真係叻ge人入去~:D:D:D

guswan 發表於 2006-10-26 12:51 AM

omg, 由,由,由............由......................由文..........滙.報轉載!!!:eek::cry::cry::mad:,
XTi*R$twx 要洗眼呀,見到污糟嘢呀!!!!:fight::fight::fight:XG;NV(z^cQ

0e m;{Jf t3v(G 我唔清白啦!春春你毀我清白!!:mad::mad::mad:naT6GF_9^
FhT+B3mqLK
不過.知己知彼.......................:fight::fight::fight::gun::gun::gun:

guswan 發表於 2006-10-26 12:53 AM

[quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2006-10-25 21:16:
3Nj8[2w^b(E
4N(W6C-yuK )[?~dJ.NY
8Z`0UM9`_U r qm
這一類問題其實沒有標準答案,
1Pa#Z0? [2ng"V ... [/quote]mwX0^ Y6Nx(Q
D9Y"}0Ad'`
仲有反應同應變力.

BarristerSpring 發表於 2006-10-26 01:40 AM

[quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2006-10-26 12:51 AM:MVGj9hWe;ICAH
omg, 由,由,由............由........... [/quote]
oc6j*pH :naughty::naughty::naughty:fa n&Xc
:kiss:

mediumtransport 發表於 2006-10-26 04:40 AM

文滙報都冇話係面試﹖

playbr2 發表於 2006-10-26 07:15 PM

[quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2006-10-26 12:51 AM:I4YSXH |fH9g&Qd
omg, 由,由,由............由........... [/quote]:xGne K*y1n(bu
1P+]NB`
文匯報有乜問題:confused::confused:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.