抽煙的理由????
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 減壓gV7dY2Y Zf扮型
尋死 [quote]Originally posted by [i]boston6a[/i] at 2006-10-26 03:27 PM:7E`*YM!wJ%K^
減壓
扮型i5fA\2z#eUp`hO
尋死 [/quote]
:dev: 問o岩人啦!]S8l1l@Q
麻醉!麻醉自己! 深瘾囉 [quote]Originally posted by [i]boston6a[/i] at 2006-10-26 15:27:
減壓3a$c_?O7z!G?
扮型
尋死 [/quote]U:QMQV$Ww e
u nbMa o
答得好+3 fun
不過無食煙既朋友唔好信;w8pqYg)[.IB
食煙係唔可以減壓ka:fight: 提神8JHTm jR4r
醒腦
開胃
止咳
化啖 搏等到自己就死果時;aoS2WV| _cDX BL:^
"作"煙草商一筆+M)A/x.d Z-mjWz
為子子孫孫留個錢
仲可以上報,w|+g(^,Z5V
揚名立萬:dev::dev::dev: 開大headphone聽歌的理由呢?}x${:R4a:o
唱k的理由呢?
沈迷打機的理由呢?
打飛機的理由呢?
劈酒的理由呢?:e fv.}%D8b;D;G
睹錢的理由呢?n!JKbsK4y
燒石油的理由呢?
開冷氣的理由呢? p/E2yV;sR
看無聊漫畫的理由呢?
................
,g%B1_If A
危害自己或同時危害自己及他人的事,
所有人每天都在做.
別以為自己沒有做其中一兩樣就可以批判別人,
lK"{:jw9]pJa{
宣傳真的可以控制愚民. 之前都有人討論過呢個問題 rteD FSi
&IP)ILS!T2o;t$Yd`0}
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=52953&fpage=1&highlight=%E7%85%99%2B%E5%8E%9F%E5%9B%A0[/url] 理由因人而異,年輕人好多係受同輩影響而食、有人為減肥、D人要繼續食,因為難戒.....
...等等好多理由.....'kxa?0EhL7r|}