娛樂滿紛 26FUN's Archiver

tam040046890 發表於 2006-10-26 12:21 PM

抽煙的理由????

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

boston6a 發表於 2006-10-26 03:27 PM

減壓gV7dY2Y Zf
扮型
(E sSV0Kq%w 尋死

FRANCISE 發表於 2006-10-26 04:26 PM

[quote]Originally posted by [i]boston6a[/i] at 2006-10-26 03:27 PM:7E`*YM!wJ%K^
減壓
&P!S6f@/ob'p J 扮型i5fA \2z#eUp`hO
尋死 [/quote]
8lRt OJ i*i@yG :dev:

自由神 發表於 2006-10-26 04:35 PM

問o岩人啦!]S8l1l@Q
麻醉!麻醉自己!

s_mon 發表於 2006-10-26 07:30 PM

深瘾囉

loklok117 發表於 2006-10-26 07:59 PM

[quote]Originally posted by [i]boston6a[/i] at 2006-10-26 15:27:
S7|!r-f"G ]9A 減壓3a$c_?O7z!G?
扮型
:C/K TD~,r+mX 尋死 [/quote]U:QMQV$Ww e
u nbMa o
答得好+3 fun
~d[)SUR$x k4E2aE 不過無食煙既朋友唔好信;w8pqYg)[.IB
食煙係唔可以減壓ka:fight:

LU 發表於 2006-10-26 08:33 PM

提神8JHTm jR4r
醒腦
8PZC6T"N5e#bl9ow:n;K 開胃
\!Cd C @_ 止咳
"rMx+W%} q F ` 化啖

pigcat 發表於 2006-10-26 08:58 PM

搏等到自己就死果時;aoS2WV |_c DXBL:^
"作"煙草商一筆+M)A/x.dZ-mjWz
為子子孫孫留個錢
"EEK v1ip/~C1`O 仲可以上報,w|+g(^,Z5V
揚名立萬:dev::dev::dev:

guswan 發表於 2006-10-26 10:05 PM

開大headphone聽歌的理由呢?}x${:R4a:o
唱k的理由呢?
$f+V }%S PN]/D:\ 沈迷打機的理由呢?
;Pq? rm"` 打飛機的理由呢?
lw"o6fS1h"E&Q\ 劈酒的理由呢?:e fv.}%D8b;D;G
睹錢的理由呢?n!JKbsK4y
燒石油的理由呢?
AZ F!kO(Z8C|I 開冷氣的理由呢? p/E2yV;sR
看無聊漫畫的理由呢?
9R X:B(}&^} Y6m ................
B(v,Pm9SLgu)H ,g%B1_I f A
危害自己或同時危害自己及他人的事,
s-M J+W7j pX 所有人每天都在做.
g,r"]+vEK k'l(} ^ 別以為自己沒有做其中一兩樣就可以批判別人,
9i$k R(y7q:JW)Nt lK"{:jw9]pJa{
宣傳真的可以控制愚民.

Poker 發表於 2006-10-27 01:43 AM

之前都有人討論過呢個問題 rteDFSi
&IP)ILS!T2o;t$Yd`0}
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=52953&fpage=1&highlight=%E7%85%99%2B%E5%8E%9F%E5%9B%A0[/url]

benson00 發表於 2006-10-27 04:59 AM

理由因人而異,年輕人好多係受同輩影響而食、有人為減肥、D人要繼續食,因為難戒.....
L6l9fP e!` q ...等等好多理由.....'kxa?0EhL7r|}

z5Nl)bd$b5r.j 但係絕對冇理由逼人食二手煙。
m q4|Ikz|
C?\D*b'\ 食煙係慢性自殺,小學生都知。但係好多人捧住一大堆理由去繼續食,影響公眾的話,唯有立法。"v*B.Z ]cz A On
%RYdg0fw
政府立法食肆要禁煙,係好事。設吸煙房,已經留有餘地。Y7`6Z Q-{&H$|,O }
T n]u [R
煙草商、飲食界立會議員、自私吸煙者,都會話禁煙影響生意、落樓食煙唔方便、侵犯自由.........。 \O^'i~db\ v6G

v,c _/ia 集非成是、混淆視聽,係令人戒唔甩壞習慣ge原因。n ap+mQ6R
a4e` f/c]9Q
[[i] Last edited by benson00 on 2006-10-27 at 06:04 AM [/i]]

pigcat 發表於 2006-10-27 12:23 PM

[quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2006-10-26 10:05 PM:
r`}9{3Zd0r v!N!rj 開大headphone聽歌的理由呢?
qo!q)Tl*F 唱k的理... [/quote]0y0lBBwV)qm`
點解唱k同睇無聊漫畫係危害自己or他人??:naughty::naughty:
g1]*VlH(G 5S#Cc8o.A~}
N7h/j)xi7m

FQ(dOy/Z7K,P 巴打~"M2vqN2|
其他樓都係討論下jei
u ^T"g7M 佢果2句野都冇正負面ge意思:clap::clap:

12d3 發表於 2006-10-28 12:37 AM

沒想過初嚐試的原因......覺得香掛?
5t Qh^CV"E9y M Y
1k'k:X"X*F:c,t9T 現在常常提醒自己不抽煙的原因

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.