娛樂滿紛 26FUN's Archiver

BeachBoy 發表於 2006-11-20 10:56 PM

[quote]Originally posted by [i]goonejp[/i] at 2006-11-17 12:22 AM:q n J"q0i
天 星 搬 家 破  豐 風 水 局 ?"KA/saWNB!A u

2E*sVnd(pl;xi 愛 懷 舊 的 人 對 中 環 舊 天 星 碼 頭 依 依 不 捨 , 網 上 近 日 流 傳 一 篇 題 為 「 5 號 仔 與 天 星 風 水 」 的 文 章 , 質 疑 政 府 清 拆 天 星 , 背 後 原 因 竟 是 要 破  豐 銀 行 總 行 的 「 金 磚 不 倒 」 世 紀 風 水 陣 , 誓 要 鏟 除 前 朝 餘 孽 在 香 港 的 氣 數 !
V1I:c7i$u*{Mz)i4d
^-a }E+D` U 「 該 老 人 家 指 給 我 看 看 一 些 細 微 的 事 , 天 星 小 輪 碼 頭 、 禮 賓 府 、  豐 銀 行 是 完 全 一 致 對 齊 的 。 」 文 章 作 者 聲 稱 , 日 前 在 告 別 天 星 活 動 中 巧 遇 一 位 年 逾 六 旬 老 翁 , 他 說 從 老 翁 口 中 得 悉 一 個 驚 人 訊 息 , 就 是  豐 總 行 的 風 水 格 局 已 遭 破 壞 。 6x4V_ f(q1t"H
三 幢 建 築 物 成 財 金 龍 脈
`*SbM_Y _j!\,T+`o 老 翁 稱 ,  豐 總 行 前 面 沒 有 高 的 建 築 物 , 配 合 左 邊 的 渣 打 銀 行 總 行 及 右 邊 的 立 法 會 大 樓 , 形 成 了 一 個 所 謂 「 金 磚 不 倒 」 風 水 布 局 , 老 翁 指 「 這 個 格 局 非 常 難 破 的 。 」 然 而 清 拆 天 星 碼 頭 後 , 這 個 風 水 局 便 受 損 。
^&meY$w"B Qb 坊 間 一 直 盛 傳  豐 總 行 「 食 正 」 花 園 道 瀉 下 之 「 水 勢 」 因 而 愈 來 愈 興 旺 , 加 上 前 方 「 朱 雀 」 位 有 天 星 碼 頭 坐 鎮 , 背 後 則 有 禮 賓 府 ( 前 港 督 府 ) 做 靠 山 , 三 幢 建 築 物 差 不 多 處 於 同 一 直 線 上 , 有 傳 這 便 是 所 謂 香 港 財 金 龍 脈 所 在 , 網 友 更 以 陰 謀 論 分 析 拆 天 星 碼 頭 決 定 , 「 現 在 香 港 政 府 明 顯 係 受 到 某 種 壓 力 而 用 這 種 方 法 把  豐 的 運 勢 化 掉 。 」 背 後 重 大 圖 謀 是 要 「 去 英 國 化 」 , 還 說 由 於 香 港 日 後 財 運 受 損 , 故 官 員 才 會 如 此 落 力 推 動 銷 售 稅 及 醫 療 改 革 以 填 補 庫 房 赤 字 。 網 友 對 玄 學 之 說 半 信 半 疑 , 最 關 心 是 應 否 沽 掉  豐 股 票 , 非 常 苦 惱 。[/quote] M0v&jv nSma5M p
Va*V Rc9?TW
匯控收市報145﹒9元
%Gc` Wa$PZ
[C {)|b)ZR!ou [url]http://hk.biz.yahoo.com/061120/239/1wrcs.html[/url]

guswan 發表於 2006-11-20 11:03 PM

[quote]Originally posted by [i]BeachBoy[/i] at 2006-11-20 22:56:7nh5a'b{y+Fd
]5Zda xQ6|%^
:]@:wN6JF2x,S
匯控收市報145﹒9元 #?\?un

LJ G ai]&V [url]http://hk.biz.yahoo.com/061120/239/1wrcs.html[/url] [/quote]vy|rm^'Wae j

GA ] n s)\ 走得mal,冇鼻哥

BeachBoy 發表於 2006-12-8 09:23 PM

[quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2006-11-20 11:03 PM:
iEF Q0w!b
&q%AH3vl)U ;pQ"L n4Az,bK+c~
走得mal,冇鼻哥 [/quote]2XM+Wy2g]

2Pu5T6A9mZ'B [url]http://hk.biz.yahoo.com/061208/239/1xxv2.html[/url]
\"d |2b!D C +I+oEbA7Iv5`:t
全日拋空18億元,匯控佔18%,國壽佔其股份成交額18%     `p6f6]'it%\
12月 8日 星期五 17:20 更新 %p2b ?A$UN/l

Iqv(j#sx4^)\@ 《經濟通專訊》港股全日(8日)拋空金額18﹒03億元,比昨日(7日)下降約15%,佔大市總成交額476﹒62億元中的3﹒8%,拋空股份達153隻。匯控(0005)及國壽(2628)佔拋空金額最多,分別為3﹒24億及2﹒2億元,佔港股總拋空額的18%及12﹒2%,亦佔其股份成交額的10﹒5%及18﹒2%。$Sd&[G\4tinP3V

]d9m'U5T!pt knk*Ur 工行(1398)及和黃(0013)拋空金額亦分別有1﹒3億及1﹒29億元,佔總拋空金額的7﹒2%及7﹒1%,亦佔其股份成交額的7﹒7%及10﹒2%。zO3o(@`-G2A0W

5OXH,oj)e&O [color=Red]匯控[/color]收市報[color=Red]140﹒9[/color]元,跌0﹒14%;國壽報18﹒66元,軟1﹒4%;工行造4﹒02元,無升跌;和黃報75﹒25元,漲1﹒35%。(ec)

BeachBoy 發表於 2006-12-14 08:52 PM

:eek: :eek: :eek:A1]b$a$]a L*L
Q_4a2K1|x,m
[url]http://hk.biz.yahoo.com/061214/239/1y9ug.html[/url](X/W8?%RS4?(I3d:U[

0aF/\ h,G6w 《外資精點》[size=5][color=Red]里昂大幅降匯控目標價[/color][/size]至[size=5][color=Red]115元[/color][/size],因料[size=5][color=Red]資產質素轉壞 [/color][/size]   
6g(JU-k&Z,a5fA(FK 12月 14日 星期四 18:29 更新
Y v?*y/k-O k-`J X k otqG k^
《經濟通專訊》里昂(新聞 - 網站 - 圖片)證券發表研究報告指出,大幅調低匯控(0005)[size=5][color=Red]目標價由141元,降至115元[/color][/size],投資評級則由「[size=5][color=Red]遜於大市[/color][/size]」,[color=Red][size=5]降至[/size][/color]「[size=5][color=Red]沽售[/color][/size]」,因預期美國及英國資產質素轉壞,令集團撥備提升,以及交易收入增長減慢,相信集團盈利增長加速放緩。(cy)M9r~ Ub1}

s:v9AJV#c2FZ *編者按:本文只供參考之用,並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之9K|S~ gY+l
6s6[yFj-C5Y9v
申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定9e5})W-KV C$V2Q+M

]-u3IRp5lp/w Ia ,如因相關建議招致損失,概與《經濟通》、編者及作者無涉。

arlesonson 發表於 2006-12-14 09:23 PM

[quote]Originally posted by [i]BeachBoy[/i] at 2006-12-14 08:52 PM:A;S/?d5{0y,?o
:eek: :eek: :eek:
uy[j AL^0L?(pu
} _3lK1? [url]http://hk... [/quote]A0ifzCj]2T4BJ

0BnM(oR+v\yv 里昂出埋D垃圾報告, 如果真係到114, 我一球球幫你地埽曬佢:D:D:D:D

locklock 發表於 2006-12-14 10:45 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

王晶 發表於 2006-12-14 11:02 PM

[quote]Originally posted by [i]locklock[/i] at 2006-12-14 10:45 PM:
(I5QEpP%AK [center]:clap:[center][b][color=Blue][size=6]聖誕鐘。炒匯豐[/size][/color][/b]4a"Y,}Xxi#m6[d1[7PV3H
[/center]:clap:[/center]
8W e.EP2@:J}
e-}7Ic?0](`l :gun::kicking: [/quote]
M$W+QWa~j6`Li )i^s'Ft{
何解?

littlepig 發表於 2006-12-15 12:10 AM

如果你已一把年紀,自問又不能承受風險既話,又沒有投資既眼光,買匯豐是一個不錯的選擇,擺佢十年八載,唔死既話都會有錢賺。%s6H"G2p ?B

v4ZO\E)f{ S 我覺得如果係後生既,自問又可以承受若干風險,可以嘗試買一些有濳質既中資股。國內經濟不斷增長,人民幣不斷升值,買中資股,除投資了該公司的前景外,還等於投資埋人民幣,因此回報率一定比買匯豐好得多。連匯豐也是靠亞太區既增長救回佢一命,佢係英美的前景並不樂觀,投資機構紛紛將其英美業務評級降低。既然如此,我何不直接投資國內有潛質既股票呢?8u;C jR&?m)V&k}#~'[%g
I6Qj L)UI
唯一擔心的是,近期炒作甚多,部份股票既升幅已脫離軌跡,所以我已把有錢賺的股票全沽掉,蝕的繼續留低墊檯底。待市場調整後再買入一些優質股

新經濟學巨人 發表於 2006-12-18 07:43 PM

[quote]Originally posted by [i]littlepig[/i] at 2006-12-15 12:10 AM:`8u.S x4A|*H
如果你已一把年紀,自問又不能承受風險... [/quote]-A goD-}r0N4K @#R

$N1[*dNg7F0^ 這個問題,確值得深思.fmj4d-fT8qSW
?-n%T0|)q^0|
譚SIR最近在apple news專欄講,買HSBC vs.中資金融股的分別:
1KIf@"h FR
F;_]]&~Y 正如BMW(德國車)入清水灣電視城做節目,
Ng;o#xH[7k,aJ
$y O3Q/~b)l 做完後,座taxi(日本車)番出黎,e&r8f Rl,O8@
}m*}^k%A0S*Yfv
同一路程,feeling好唔好,惟路程相同.

新經濟學巨人 發表於 2006-12-18 07:45 PM

[quote]Originally posted by [i]arlesonson[/i] at 2006-12-14 09:23 PM: |1FkO1r"?L~

A4iq0n:Ex+Sz A7i!vRs_7h(a N0L r
里昂出埋D垃圾報告, 如果真係到114, 我一球球幫你地埽曬佢:D:D:D:D [/quote]
e4U nPCT&qr)N _{s&E H!P.`
里昂,我記得在2000年科網股指出,PCCW現價26蚊,按照美國同業的估價,E0J.n9^]8t2N
QfGUa?~8a
應到70蚊......:D:D:D

Kian76 發表於 2006-12-18 11:55 PM

今時今日既匯豐股價相比經濟巨人建議買入時的股價......:haha:

新經濟學巨人 發表於 2006-12-19 12:40 AM

[quote]Originally posted by [i]Kian76[/i] at 2006-12-18 11:55 PM:-C^X_.P ~4}b7mP
今時今日既匯豐股價相比經濟巨人建議買入時的股價......:haha: [/quote] t1i"f qx%m$e

z+Mm,j"k6u!g9e1F v"c 你冇小心睇
2N.d:bt0k$b3O
{"|ey5`0Kw/y 渣HSBC,要c4vg%`f"m']
t*WxP3u
1)[size=6]有耐性[/size]
/zS%p+{^1Qn&d 2)有恒心'M7I;[ q%Z9a5K!?J
3)不斷吸O8FG H)U(iG
4)以股代息

新經濟學巨人 發表於 2006-12-21 07:19 PM

[size=4]NEW YORK, Dec 20 (Reuters) - Standard & Poor's 3Ws?[/J

D BxD X on Wednesday changed its outlook on HSBC Holdings Plc (HSBA.L: Quote, Profile , Research) to positive from stable, citing continuing benefits from the company's earnings diversification and global reach.
&v~isa5y{,Ev1[d8Tz
;\6Sp?z The new outlook reflects "[color=Red]the extraordinary diversification of the business profile, which provides a substantial earnings cushion to offset the volatility of individual business lines and geographies[/color]," S&P said in a statement.)zc}R0w`F)\*Ue

RI)`y\#mb "[color=Red]The earnings mix means that HSBC is managing to produce high-quality group earnings even when [u]individual markets [/u]suffer setbacks or hit difficult conditions[/color]," S&P said. ]*m"e"] V
u/fy uW
The outlook change also reflects HSBC's unique blend of potentially high-growth emerging market activities with a range of more mature businesses, and a strong enterprise risk management framework, "which is remarkably integrated for such a global group," S&P said.*UwKz-T2j5[Z

0U Mt+k%pLx
aW'?M|`-R HSBC also benefits from the depth of its global retail deposit franchise, S&P said.
@6r H(K?~F:H `!C ;l.jx] Q#}
S&P rates HSBC's long term debt "AA-minus," its fourth highest ranking. A positive outlook indicates the ratings are likely to be raised over the next two years. [/size]lbVV$O.u

3u+H u7y?^zi-b [[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2006-12-21 at 07:20 PM [/i]]

BeachBoy 發表於 2006-12-22 09:24 PM

[quote]Originally posted by [i]Kian76[/i] at 2006-12-18 11:55 PM:
sqI,A(E 今時今日既匯豐股價相比經濟巨人建議買入時的股價......:haha: [/quote]
/G]AU)WGN WEAl+f `w$x5|
幾時去到 $138 ;) :dev:

littlepig 發表於 2006-12-22 09:43 PM

[quote]Originally posted by [i]locklock[/i] at 2006-12-14 10:45 PM: }U^t4e-A1y
[center]:clap:[center][b][color=Blue][size=6]聖誕鐘。炒匯豐[/size][/color][/b]1L7JYz)? j-t
[/center]:clap:[/center]
~nm+[H!BX}
*?1U+r!BY2qi7` :gun::kicking: [/quote]/g)N9Co&\Y+P6U
(_"H/e:Zd A`!?x

5p3JlnVSM~F9] 聖誕鐘,掟匯豐:D:D:D:D:clap::clap::clap:

BeachBoy 發表於 2006-12-22 09:48 PM

[quote]Originally posted by [i]littlepig[/i] at 2006-12-22 09:43 PM:
2SvV7ya6n;HB8o
R#S5`2j6px $R-YSqN,Q9Gc
C@*d8r7y |@q7fD
聖誕鐘,掟匯豐:D:D:D:D:clap::clap::clap: [/quote]
ZM?Gjk gM8P+` M2V D4o
呢排 ~~ 網上的流傳 :naughty:(w'\ky ~2g%N

7Vc+k$NvlbIRN 聖誕鐘,沽匯豐 ~~~ :P
}'oupuU_'X3{"F;U +UsCE?$p3j
HSBC聖誕快落 :D

新經濟學巨人 發表於 2006-12-22 09:56 PM

[quote]Originally posted by [i]littlepig[/i] at 2006-12-22 09:43 PM:'m&Cot|(g;XZI}

e9]L(Z kH-U
Q'Fb-Rwctq0da
\]vc7Z 聖誕鐘,掟匯豐:D:D:D:D:clap::clap::clap: [/quote]l2d2B#R:| w t&Ao
wy7GR'_{(fONE
哈哈...小弟1999年開始買HSBC3{T$F?&b4k)W3r+R
-C)R\H+l(WJ G%Q{
2001年,每月儲匯豐,現在每月供15000,
3i5Lfs@v
^1jLG^ [[ 由始至終,年年以股代息,沙士期2003年;),在倫敦買入三手,
X\"Bj7@X ~
2v}*q-[:JX*bA/E0W 作價651便士,....未驚過...:D
!d w,JO!m
p!J ` |,M*t 仲過戶埋,寄番HK收藏,
VQa1XZ"~d 0aP#S['b9|}M*A]y
我買匯豐的策略,係....不斷累積,冇止賺位,亦冇止蝕位.

王晶 發表於 2007-1-2 08:37 PM

升穿 20000點 今日再升3百幾點
['K}7N)Ij @5F 個市真係痴左線
$x{:H6i/c+uH'[ }H}k4_
放左部份股票:haha::haha:a0z1|)\2NQ
等佢調整下再入平貨

Kian76 發表於 2007-1-3 12:09 AM

[quote]Originally posted by [i]王晶[/i] at 2007-1-2 08:37 PM:
8Q;s2?*~4ts;i e 升穿 20000點 今日再升3百幾點
V0cB z_ 個市真係痴左線
x+jH/Q at&?
IN-c.?$I;L x$|nb4h 放左部份股票:haha::haha:
:uei-sb1x2d{&V 等佢調整下再入平貨 [/quote];}4Q1Zrp-h"P
PE b.k+Q t S
短期內末見跌既跡象,今次炒既唔係乜野概念,而係實實在在有實力的國企股,再加上現在內地放寬了一些內地人買入香港股票,呢一批既內地資金引入之下,相信恆指仲有得升,間接港交所都會跟住升,年頭國內第三大保險公司""太平洋保險""將會強勢上市,恃著之前兩大保險股人壽和平安的強勢,今次勢必吸引大量資金引入,到時港交所很有可能升埋最後一潮,但大家要小心今年三月份,有機會作勢做回套,但相信覆度唔會太過大。

bwk0317 發表於 2007-1-3 12:47 AM

buy 941 and 165 are much more better, HSBC is so slow

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.