快D買HSBC.................. [B +]
今浪起碼升到180蚊,信我,我都用了80%身家財產投入,不知不覺八年了,*m _%Mb-| yerv \
到現在,未輸過.....
-\g2G(@ut(p
渣HSBC,要
1)有耐性O'F;?-H_Wv Fd
2)有恒心$Ei+K}%ioZk
3)不斷吸*uz pk$R%A0] P
4)以股代息
?jd%y7V A;|
包你生活美滿.:lol:
I!I_'`g|&|#V
大散的性格,老是這樣,150蚊,比起奧馬屎的0.08, $F%T{ \jm y'_%?
(xh Z4dsq s
當然好貴,要HSBC升到300,老散的心態: Vbv0jL
1)有乜可能哈?;
2)十年都未到啦!.
奧馬屎可以double的機會,在老散來講,當然高得多,
結果,老散永遠輸錢,精明的investor,用他們70-80%資產
b|/sU+B8Z*U"O
投入HSBC,長久每年連股息可有15% return,
就是由於以眾多資金投入,故可以達至長久的資本增值.
_JN x3DIn]
[[i] Last edited by BeachBoy on 2006-11-3 at 09:24 PM [/i]] 近排 升得 0甘 急。。。1fh&g/A"c8`H R-X3?yH
怕唔怕 有 回吐壓力 ? [quote]Originally posted by [i]vv1668vv[/i] at 2006-11-2 08:44 PM:*u VQskQB/B y
近排 升得 0甘 急。。。
怕唔怕 有 回吐壓力 ? [/quote]
[size=6]萬彿朝中[/size] [quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-11-2 08:11 PM:
今浪起碼升到180蚊,信我,
DCZ#P&x9{\;[;e
我... [/quote]MY)@5^Gyyc
如果你甘有把握~~不如玩期权阿!!1Z9S'rMZxc {WC:m
一比十的回报率!!好过你单纯投资股票拉!!
一只股票上涨与下降完全无规律!!!
如果你只系一个技术投资者,请你体多D索洛斯的经历~/x7]#n4W(Y*BrS
如果你中意玩基础分析,学习下巴菲特! 平,貴,一如男子見到女子,她是美或不美一樣, #K-A.q/~P6[$_$Q}]
nh6M u[/H ]$S
當然,審美,有一個比較客觀標準,如眼,身材,高度等....
W%M;{6M-x d
惟我有一點想大家留意,HSBC的體格(指資產的分佈及盈利能力),
(iI,]"uZ[:W d
比較起1997及2000年,有好大改進, y$}1YN4O A?LG%|!Or
e v4a)B#KaSx2Y#w
當你翻開HSBC YEAR BOOK,對比一下1997 vs. 2005,
她的資產及賺錢的分佈:
1)Europe 0N/e2B.U1Tr
2)Asia
3)Amercia
W%p-QpCP
FMw K5l^u
1997年時,匯控只是一間盈利高度集中香港及英國的大銀行(我並不認為好國際化). x4i~Naa%~sO
現在盈利能力在各洲各佔三分一,資產的確稍為傾向以歐洲資產為多(over 40%),與歷史有關.
j ~`j"U uKs
我會認為HSBC的體格比CITIGROUP更強,匯控能進佔世界第一大銀行,我會認為只是a matter of time,亦不會太遠! UV'?H{0J ]@!`0\0f
當然,其餘的,如 .Y u,M:zT!InI'Lq
1)公司管治
2)公司透明度 @`m!D3L]
3)對股東公平(年年可觀股息可見)
4)最重要,沒有單一大股東(世界級的先決) +^ `PDf M;`9RP$p
8l];OY1}
是一隻可以長久持有的股票. G dU T H[
譚SIR曾講,只持有一間公司的股票,好危險,並舉了HK TELCOM(香港電訊)為例子,惟HKT沒有以上第四點(當時為英國大東為大股東,嚴重影響公司決策,並作出一個致命的決定). [quote]Originally posted by [i]atimsi[/i] at 2006-11-2 11:20 PM:
如果你甘有把握~~不如玩期权阿!!
... [/quote]
.{Ls ^)P`.D^3wo
從你的垃圾言論就知你分唔開投資同投機的分別{Q qM;l;D;{5O
買大笨象係投資,有風險亦有回報.係實實在在的
買期指係投機,風險大因此回報大.亦即係賭錢唔係投資
期權祗係賭細喲嘅期指,怎可跟買匯豐比?
我都覺得買匯豐好過做定期,不過唔如升少少或跌少少就放
十年後就知幾和味:good: [quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-11-2 11:52 PM:&r*`-k l0K6j9S
[size=5][color=Red]我會認為HSBC的體格比CITIGROUP更強,匯控能進佔世界第一大銀行,我會認為只是a matter of time,亦不會太遠![/color] [/size] [/quote]
'X7x'@~j;B@L
:good::good::good::agree::agree::agree:........不過歐元區是大問題......既使我們早着先機....逢東歐之起而吞之.....但真正既歐洲豈是坐視不理之徒......頭疼:crybye::crybye: