娛樂滿紛 26FUN's Archiver

loklok117 發表於 2006-11-2 09:01 PM

我個妹又黎料

頭先成家一齊睇電視
+aOLbH}S6R 劇中提到倚天劍,屠龍刀h D[YT;S&x
我個妹問:咩野倚天劍,屠龍刀?1AbK*KV l&})\
我阿哥:倚天劍,屠龍刀係楊過....(金庸小說內容)
2r1_/bJy&qT 妹:吓(睇見佢個樣都係唔明) FpA0E1A!b&mMt,i
我:你男朋友都有睇金庸ka ma,你問佢就知la}F.biOI[
妹:其實我都唔想知
8YFg`_V
F\'v FCOj~ :hitwall:我望住我阿哥 o 哂咀:eek:(又黎料)
1s}+k)X3tA"K0O 真係唔知好嬲定好笑
'vl*J9pzr-G 不過近排佢無煩我
%z x^7V*Xh[9J 因為佢煩住我阿媽:clap:x1000

BadYeung 發表於 2006-11-2 09:03 PM

楊過關倚天屠龍記乜事-.-"

pigcat 發表於 2006-11-2 10:02 PM

[quote]Originally posted by [i]BadYeung[/i] at 2006-11-2 09:03 PM:
+h#Zy;J$j0Pe!q0Q 楊過關倚天屠龍記乜事-.-" [/quote]:~n V/y3da*Nb
X2:D:D:D
VZ1~EIJeFU4DhmB,V
V Aw/^ bjZ
Lq9e*vkX(a 回樓主︰3F8cx\1N"{
可能佢見一家人咁悶
:~2i:];mA0X'y 發下up瘋jei:P:P

SCM 發表於 2006-11-2 10:47 PM

之前大大你開過兩個post都係講你阿妹
/`!fOo7e } _JTi 我雖然冇回\kZ D.L-l#xD/U)q
但係都覺得有個咁既阿妹幾煩
%g1eSF`c 老實講 我自己既年齡比你阿好仲細:t@2j9LavL~1wo2b0@%|
但我好多認識既女性同學同女性朋友都大你所講既現象
8zWWSh HD0[E 就連我讀中一既阿妹都唔係咁
d S CV%km 雖然佢都有一半係似你阿妹 nvI8[.?~z
我喺睇過你既post之後4[(S_@7UjQ%F
先覺得我阿妹都唔算好麻煩

cymok3782 發表於 2006-11-2 10:51 PM

神鵰俠侶

倚天劍有九陰真經速成版maX4d.Xl&F
屠龍刀是用玄鐡劍造的ma3cPuz#aK],Y
而且鵝眉個始創人是黃蓉個女ma
? f[6M-d9U6A/F/^ v 唔多唔少都有d關係ga
f(b(F;Xt!_ $`-?O/ar2N5^W
P.S. 以上資料是當時做神鵰俠侶時在26fun中找到的

easy_man 發表於 2006-11-2 11:20 PM

倚天劍同屠龍刀其實係熔左楊過把玄鐵重劍黎鑄成的 |!J:`1zn
鑄造既人係郭靖同埋黃蓉
?,`.Hn a 因為個陣佢地知道襄陽城一定會俾金兵攻破)|4}D(E7dFJ(\q)g
所以就鑄呢兩把野出來T"h M_Tx1nQ7u9a
同時將九陰真經 同埋 武穆遺書放落去
{plb?4AD1u%@ ` 等將來既人有機會憑住呢兩樣野黎打退金兵UFl G xQ8s@
之後仲有d 補充 ~ 不過唔打了 ~ 因為其實同標題無關 ..."

wailam0032 發表於 2006-11-2 11:45 PM

我都有睇過樓主講佢o既遭遇...實在太搞野了... qF^S9l;y[-G!II d
救命...有機會拋佢落街la

loklok117 發表於 2006-11-3 01:57 AM

[quote]Originally posted by [i]wailam0032[/i] at 2006-11-2 23:45:1J t$ju1e)oP!B
我都有睇過樓主講佢o既遭遇...實在太搞野了...
$iy9d)O^ 救命...有機會拋佢落街la [/quote] n7m+?%S#F q!xH

*t2Wn@,Z/_S 好無奈;)+:D

playbr2 發表於 2006-11-3 03:02 AM

[quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at 2006-11-3 01:57 AM:P6@tV.FSx
u C4Y_Nc"d7[
c+?YXc
好無奈;)+:D [/quote]:u x(wZm9{w6r)o#@4e
0d"}_1Ed:g'j$Yr
早就叫你咩咩咩啦:haha:.....................唉:haha:你D逃避方法邊得架........叫你咩咩咩,又知而不行:giveup::crybye:

pigcat 發表於 2006-11-3 11:28 AM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2006-11-3 03:02 AM:oJ8dX8L"QL7P'j

Wgm8ZKQ g y`:CjPc ed
早就叫你咩咩咩啦:haha:.....................唉:haha:你D逃避方法邊得架........叫你咩咩咩,又知而不行:giveup::crybye: [/quote]6CF8{X(G`#Zp
咩咩:kicking::kicking::confused:

loklok117 發表於 2006-11-3 07:53 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-11-3 11:28:
VTr(W|` C7e(d#sj i,T U Z
咩咩:kicking::kicking::confused: [/quote]"?6_g,d e8q:O
Zr\] bb W |
你唔明ka laqK,Z)n?3g*L
咩米既係先頭play仔同我講過果d咩咩咩law:)

loklok117 發表於 2006-11-3 08:03 PM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2006-11-3 03:02:
h:qb{ Nv4{/\
h(XXL&Y2V fl jiZB0G)I~w
早就叫你咩咩咩啦:haha:.....................唉:haha:你D逃避方法邊得架........叫你咩咩咩,又知而不行:giveup::crybye: [/quote]'BY+Kw,Iwr

r uh+k}+ML play仔,我無逃避5T_d*esM!VlQ
我依家都改善左同佢溝通既方法
knbF2[B*N 佢都有改善-g V)e{k H
而家佢有時都會答番我問題先再問野&j3d5Y7N!i+jb)K#m

[i\%ul rb 不過有d尷尬位佢重係唔識收口:haha:激死

Maxson85 發表於 2006-11-3 09:50 PM

[quote]Originally posted by [i]easy_man[/i] at 2006-11-2 11:20 PM:#c0V sn3f%dE
倚天劍同屠龍刀其實係熔左楊過把玄鐵... [/quote] K/},q8M"c&ei+t
_ ?)S%S$d
其实你唔洗解释得甘辛苦架,
{ z1y n)iPm!E 一阵[u][b]BadYeung[/b][/u]学楼主既妹讲:“我都唔想知!”
0Oq,u:ZJ c`IS-M{ 到时你就真系俾他揸倒喇!!:D:D

打狗棒 發表於 2006-11-9 09:38 PM

愛生事家庭?:haha:

甘田壹 發表於 2006-11-12 02:39 PM

你們是3兄弟妹??

勇勇 發表於 2007-5-30 03:07 PM

[quote]Originally posted by [i]easy_man[/i] at 2006-11-2 23:20:
T4p o*l0{3o 倚天劍同屠龍刀其實係熔左楊過把玄鐵... [/quote]MN7B }d{r8[ X j
到最後[color=Red]九陰真經 同埋 武穆遺書[/color]係唔係會變成[color=Red]武林聖火令[/color]啊!:confused::confused::confused:

奪命老妖 發表於 2007-5-30 09:14 PM

自己去刨倚天屠龍記啦

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.