大家買邊隻(幾隻)中資銀行股 ???
我有 ...3988 中行 ... $3.5入(好似係掛牌之後2日買) , 今日收市報 $3.37 ... 沙灘蟹 :( :hitwall:X p/V;t)PI1@ k
1398 工行 ... $3.56入(掛牌日) , 今日收市報 $3.59 ... 下星期內仲有冇力上 $3.7 , $3.8 :P 睇黎呢道D人無玩股票喎!
我就玩得好細(仲讀緊書咋),不過就無咩賺過! [quote]Originally posted by [i]BeachBoy[/i] at 2006-11-3 09:12 PM:
我有 ...V!g)j rJ!s
9eHGX#nN r0S!a-y!OJ
3988 中行 ... $3.5入(好... [/quote]5u^HU3n"A H"Rt-G:V
E,~@8oe#Fw
唉~~~~
交白表~~