娛樂滿紛 26FUN's Archiver

BeachBoy 發表於 2006-11-3 09:12 PM

大家買邊隻(幾隻)中資銀行股 ???

我有 ...
{g,z LZ
Pj;HM%^ T%P 3988 中行 ... $3.5入(好似係掛牌之後2日買) , 今日收市報 $3.37 ... 沙灘蟹 :( :hitwall:X p/V;t)PI1@ k

&a1Li*@_e @B 1398 工行 ... $3.56入(掛牌日) , 今日收市報 $3.59 ... 下星期內仲有冇力上 $3.7 , $3.8 :P

自由神 發表於 2006-11-3 09:58 PM

睇黎呢道D人無玩股票喎!
8P#S9J[Y7~Q Ow 我就玩得好細(仲讀緊書咋),不過就無咩賺過!

極樂 發表於 2006-11-3 10:50 PM

[quote]Originally posted by [i]BeachBoy[/i] at 2006-11-3 09:12 PM:
mx(x&]-]nk-k 我有 ...V!g)j rJ!s
9eHGX#nN r0S!a-y!OJ
3988 中行 ... $3.5入(好... [/quote]5u^HU3n"AH"Rt-G:V
E,~@8oe#Fw
唉~~~~
JgBC3G8n 交白表~~x{4K^\6k9F4P
幾隻都唔中 :cry:"^ {\*h,i"h:V;CgN/d&m
招商丫~~~~~~~
0V.d0aTUi 嗚~~~~~~~~~~~~~~

stephanie 發表於 2006-11-3 11:00 PM

兄弟5~"h{ k~a$L3B
唔好抱咁大期望k3|ENZe
工行應該無咁快升到3.8啦
j-Ga7C[ 3.7都有機ge]eP!nrG \`
掛牌日3.56入太急啦bCE'H#iT;K
前兩日先跌到3.48
3Ki%~OXz 不過長渣都ok ge

au212001 發表於 2006-11-4 12:29 AM

我隻中銀成日都郁得好少...好似吾識升咁([}/j;`e9VFy
而隻招商我抽到一手, 衰就衰在阿媽係3.6又入佐, 搞到而家佢仲蝕緊$
~#] v6o;t5_ Vt(qk#Nm e2隻上市之前都好大期望, 但就冇隻招商咁第一日就已經升佐成10%gn:lH&oI CQ4E6sm
雖然第2日已經有回吐, 但的升勢係咁多隻最睇好的...最睇小就建設銀行x Y;i-Bj'hpX
W$Wz9{/c&k5_Jz
以上只係個人意見而已!!!

au212001 發表於 2006-11-4 12:40 AM

其實我想講多少少....其實我之前睇報紙, 有消息話其實而家中國有成3百億壞帳
gL"d2HO-F(vm 中資銀行股首當其衝, 一旦如果e筆壞帳出現變化, 我諗對幾隻的銀行股都影響會十分大

dondon 發表於 2006-11-4 10:28 AM

交行:上市至今, 持有.6J!| K}g(pI]!S
招行:上市至今, 持有.|D~(B j O
工行:首日就沽.

oleleo 發表於 2006-11-8 07:35 PM

[quote]Originally posted by [i]dondon[/i] at 2006-11-4 10:28 AM:
9c8L Ehnw)^U s 交行:上市至今, 持有.
F]v;|7{\ 招行:上市至今, 持有.
.tU7H(@3qcQJ/g/w| j 工行:首日就沽. [/quote]dO-A}uSq
SFO6p"D9wj
果然厲害!!!差不多個個抽到一手ge...都唔會點升...如工行...中銀....8cS3j$|%p _4N9L
三隻我只抽到招行...都keep到至今~借問咩時候最適宜放??

打狗棒 發表於 2006-11-9 09:18 PM

[quote]Originally posted by [i]BeachBoy[/i] at 2006-11-3 21:12:
f z:A(^7nu4L1O)D 我有 ...5T:f d0^0i

s Kb(a Lo 3988 中行 ... $3.5入(好... [/quote]
-[1M8MuQ(|mC 中資銀行股因為大部份是內部認購, 規定一年內不得買賣, 所以想炒都炒唔到, 想玩的話? 等一年啦, 當年中銀都係咁, 上市一年內仲趺穿招股價, 但一到解禁, 升足一倍......;)

BeachBoy 發表於 2006-11-11 09:40 PM

3988 中行 ... 入恆指 :clap: z M9D(J&YD5?1c q
Vhn0}Fx
1398 工行 ... $3.66 :P
hIGFP5Lq|
3A1r@;BG4y-Hw/u$B3H 努力加油 :lol:

kinglai 發表於 2006-11-11 11:00 PM

[quote]Originally posted by [i]BeachBoy[/i] at 2006-11-11 09:40 PM:7@,df6d$y8} ?"A
3988 中行 ... 入恆指 :clap: 0C*['D\2M6CM#Y+N4o
Q uG t2`!wpdj
1398 工行 ... $3.66 :P
I4O9dylLx3^G[ B
,H{.S-S2t vGx 努力加油 :lol: [/quote]
|2f%_:?z_ 5tJeT5B

$r M4E~{3v)U gE n} :o  據d專家分析,中行入恆指嘅機會暫時唔係咁高,因為已有建行,如果再加入中資銀行好似會側埋一邊,中石化嘅chance大d。
8fy4?N Bc8[
["O7R4N.} n9W%aE :P  有斬獲收夠籌就埋單計數喇,d專家成日話會出現調整。
8qVzz?Y I1I?y+l:@4Ev{(V#c
:confused: 係咁升唔停,好驚遲d會有大幅調整,到時真係屎得人多,金魚缸始終係大鱷嘅世界。 :hitwall:  :crybye:

BeachBoy 發表於 2006-11-13 12:28 AM

[quote]Originally posted by [i]kinglai[/i] at 2006-11-11 11:00 PM:
!uI5K!e6krB ^Dw(_%]N!V:j$`
:o  據d專家分析,中行入恆指嘅機會暫時唔係咁高,因為已有建行,如果再加入中資銀行好似會側埋一邊,中石化嘅chance大d。5r)r OhH}

w%N3z Z!Z :P  有斬獲收夠籌就埋單計數喇,d專家成日話會出現調整。x7F0j&M%uG"As;X g~ N

6r$E4m&D2R_G :confused: 係咁升唔停,好驚遲d會有大幅調整,到時真係屎得人多,金魚缸始終係大鱷嘅世界。 :hitwall:  :crybye:[/quote]
)N#@r2e r5N
S#f;?*l,H@8m 中行真係入恆指 ... 並於今年12月4日生效
QZJ$u b
x V L4M i)v2N [url]http://hk.biz.yahoo.com/061110/239/1w6n6.html?s=3988.hk[/url]7F2W6r.f?g

yZ,m7[2Q$[O [url]http://hk.biz.yahoo.com/061110/241/1w6m9.html?s=3988.hk[/url]
X-E!dRs$M?7yI
9p(_.ox![ Nj [url]http://hk.biz.yahoo.com/061110/240/1w789.html?s=3988.hk[/url]
X!U}8w[K{i {+Y"n;P-X dZ7y
[url]http://hk.biz.yahoo.com/061110/243/1w762.html?s=3988.hk[/url]
,PcQ ~%NyF^ 0xA{[]_x~3L
有斬獲就埋單計數 :agree: :clap:
E n/u5c7OA 7b9vW'M)|+C&B,z
金魚缸始終係[color=Red]大鱷[/color]嘅世界 :agree:
Y$j+T\D;n$zB!T 3d I:~,|9{
[[i] Last edited by BeachBoy on 2006-11-13 at 03:35 AM [/i]]

BeachBoy 發表於 2006-11-14 08:05 PM

3988 中行 ... $3.5入(好似係掛牌之後2日買) , 今日收市報 $3.56 ... n2Y%qb\#c

t,a~F8rH 1398 工行 ... $3.56入(掛牌日) , 今日收市報 $3.88 ...
} G5iw-T:OZ3{
`:|3`d/N?wicO :P :clap:

Kian76 發表於 2006-11-14 10:01 PM

[quote]Originally posted by [i]BeachBoy[/i] at 2006-11-14 08:05 PM:
4D4ry|1w;C 3988 中行 ... $3.5入(好似係掛牌之後2日買) , 今日收市報 $3.56 ...
){z+P0p{8l*q
{(VY@tf+Y I 1398 工行 ... $3.56入(掛牌日) , 今日收市報 $3.88 ... 4_Sdv2fpn&J2t
w;faOe
:P :clap: [/quote]
BwBw!t5`mR +nZc+F}0Wb
版主大人,點解你入親既都唔係最爆既??哈!!
kb_V%}y+n
^n Q+pek5j 3968 招商銀行 ... 呢隻真係優質到唔優質,暫時黎睇咁多隻國企銀行股最掂佢,佢貴為中國十大品牌第二位,而且榜數也唔算過份重榜,升值潛力和速度都較快。6Lhk2]:gz
wT,i*R2t`+u'd
中行......人地招行上遲佢個幾月都行左成6蚊喇,佢而家先升得o個7仙,有屎用咩??就算係做長線,都唔使咁浪費時間架嘛??追倒手續費就好走人買過第二隻好過啦。一隻就一年賺十蚊,一隻就十年賺十蚊,兩隻都會賺,但你地會揀邊隻??自己諗下浪費既時間和金錢平唔平衡啦。x0fP:tp&RW
o,K@"]ni x
我自己就一早入左中人壽(2628)((7、9、14蚊都有貨))和港交所(388)((43、52都有貨)),之後入埋招商銀行((招左3手到而家))。

BeachBoy 發表於 2006-11-14 10:27 PM

[quote]Originally posted by [i]Kian76[/i] at 2006-11-14 10:01 PM:
;N1@ QV F q
;YY p+Bt:A7I Q0xy
HUV7K t"f 版主大人,點解你入親既都唔係最爆既??哈!!Q3nlJo~[h

7t!Bqj1t6N 3968 招商銀行 ... 呢隻真係優質到唔優質,暫時黎睇咁多隻國企銀行股最掂佢,佢貴為中國十大品牌第二位,而且榜數也唔算過份重榜,升值潛力和速度都較快。
Osa-fEV{
$Y5jd)Z'\-U 中行......人地招行上遲佢個幾月都行左成6蚊喇,佢而家先升得o個7仙,有屎用咩??就算係做長線,都唔使咁浪費時間架嘛??追倒手續費就好走人買過第二隻好過啦。一隻就一年賺十蚊,一隻就十年賺十蚊,兩隻都會賺,但你地會揀邊隻??自己諗下浪費既時間和金錢平唔平衡啦。
|K6s"PM\wI ye-c:uD-Pl1v}2}
我自己就一早入左中人壽(2628)((7、9、14蚊都有貨))和港交所(388)((43、52都有貨)),之後入埋招商銀行((招左3手到而家))。
+i(Yd0DIG&L Y _&ta1k Bf

#s*U,W8\ XL [/quote]k%T9B7`7M%`!e]!Wpz

#m(edk5Jm]'@3F#P 因為我係新手 :haha:
o5[+[ s6U~r .IC*Rv*k$\7B&P'B
蝕多過賺 :hitwall:J2}(p,}+h1?|Q2s

!xJ.}/R$iy 隻隻國企銀行股都創新高 :lol: ... 中行就 :cry:

magic 發表於 2006-11-14 10:39 PM

[quote]Originally posted by [i]BeachBoy[/i] at 2006-11-11 09:40 PM:
,Y7IqSK%K v 3988 中行 ... 入恆指 :clap: 5q3u8z9P4g*drY4W2F
8hFy2W%@n
1398 工行 ... $3.66 :P e,f4`#i] U~~8D

eS#n9h0j+yB 努力加油 :lol: [/quote] phh L;s!u.o g(v
:good::good:1398 工行 ...

Kian76 發表於 2006-11-19 02:02 PM

[quote]Originally posted by [i]BeachBoy[/i] at 2006-11-14 10:27 PM:
s-n!o7Y,Y-]M5Vd V/uas/aF~g9Z4UD8P
2}yY$T `Je6h5D w
因為我係新手 :haha:b CD;R(Mwoyu5h;Am4q

J.E,D5f3ku9t%{ 蝕多過賺 :hitwall:
i8W7g7R g4NV5q
`ES j d"FAt"L6i 隻隻國企銀行股都創新高 :lol: ... 中行就 :cry: [/quote]
"y!K{.vd :V-b6jMP%BIvt&M
正,今年底中國人壽有機會見20蚊!!!哈哈!!!都係o個句,招商短期內前境點睇都好過工商。
+N$b6dX)o Z G agF*FQ
而中行就實在太麻煩,自己一間公司分開兩間黎搞,中銀升佢就跌,中銀跌佢就升,永遠資金都係分散狀態既,好難一次過爆上去。4\ V O:uA4`A|7Y

BmGW*|.c e_ [[i] Last edited by Kian76 on 2006-11-19 at 02:03 PM [/i]]

BeachBoy 發表於 2006-11-20 08:20 PM

[quote]Originally posted by [i]Kian76[/i] at 2006-11-19 02:02 PM:
W:H0Mls,mbk
W9H0]6w D(`@Y
)QP5liU {,er 正,今年底中國人壽有機會見20蚊!!!哈哈!!!都係o個句,招商短期內前境點睇都好過工商。3pP-c~G dUDU
V0v)k3e{I(} y%RC
而中行就實在太麻煩,自己一間公司分開兩間黎搞,中銀升佢就跌,中銀跌佢就升,永遠資金都係分散狀態既,好難一次過爆上去。正,今年底中國人壽有機會見20蚊... [/quote]tRm9@1`Om*H$IG

EG1M-M6XH h;t 恭禧你先 :good: ...
E(yc p8~0R N&Q [MU
中國人壽 ... 上次見佢回落到10蚊冇入 :cry: :hitwall:zqO5C,T~(h
LG6y|&\)W-l G\
今日得交行下跌 ...*_ f;JW(n0M A.H y

2x L0tx'vLz y 中,工,建,招 行都有得升 :clap::clap::clap:
dly m0|&f7W$b`y 3veUm!B^-x%{
中行同中銀香港 ... 一齊有得升 :lol:

Kian76 發表於 2006-11-27 01:01 AM

[quote]Originally posted by [i]BeachBoy[/i] at 2006-11-20 08:20 PM::F"QBh X)M
(T#Q'a G$G-K{,W
$| QB-\o7^p7`
恭禧你先 :good: ... U3hQz9DPy
A8LLNS6|D:v#jf
中國人... [/quote]
~1cR8L6\,g3~C#MZ
E)o&tr9j 而家中行終於似番d樣,不過太遲喇,下個月25號之後大家要小心,同埋大家一定要睇實隻匯豐,萬一匯豐重上152樓上的話,大家閃得就閃啦!!!

新經濟學巨人 發表於 2006-11-27 01:07 AM

26fun朋友談股了,signal又出現,
ucDY| ;LWZ.lsvZz@
音樂椅又起.
B{ipM&I@4N p 4l.RF G3B!|
2000年的中國電信(即現在的中國移動),其實所講的與當年
![8p Iw:q:q 冇乜分別,六年後的今年,仍未返回家.....
7S#Wv3HdN E
{#Y]3L7bVRx [[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2006-11-27 at 01:09 AM [/i]]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.