娛樂滿紛 26FUN's Archiver

BeachBoy 發表於 2006-11-3 09:12 PM

大家買邊隻(幾隻)中資銀行股 ???

我有 ...5ILMr$X.T`(x0?

D Y0N3_k 3988 中行 ... $3.5入(好似係掛牌之後2日買) , 今日收市報 $3.37 ... 沙灘蟹 :( :hitwall:
jgK%t0c
L7g0VA B 1398 工行 ... $3.56入(掛牌日) , 今日收市報 $3.59 ... 下星期內仲有冇力上 $3.7 , $3.8 :P

自由神 發表於 2006-11-3 09:58 PM

睇黎呢道D人無玩股票喎!
9f_6Cx_4[ As 我就玩得好細(仲讀緊書咋),不過就無咩賺過!

極樂 發表於 2006-11-3 10:50 PM

[quote]Originally posted by [i]BeachBoy[/i] at 2006-11-3 09:12 PM:
|l e(g6J 我有 ...
]2xj~rG,yA +lHy!T0N X\b
3988 中行 ... $3.5入(好... [/quote]r!NB:SX\
B4J t!n&I#{
唉~~~~FB3L9aP!?
交白表~~
|{-rMtvW){ 幾隻都唔中 :cry:
8\.Fl$R.gg*[F 招商丫~~~~~~~
y CQ\-tm9A 嗚~~~~~~~~~~~~~~

stephanie 發表於 2006-11-3 11:00 PM

兄弟%iM+O8|"z3F*Q
唔好抱咁大期望uE#j b'J1I.e d0R
工行應該無咁快升到3.8啦
j mO6y)U,SA L*@o5b 3.7都有機ge
T0g G6q;o]n/V'F'T 掛牌日3.56入太急啦
Bch8y$\5q k,_J 前兩日先跌到3.48#`-ey!hn j
不過長渣都ok ge

au212001 發表於 2006-11-4 12:29 AM

我隻中銀成日都郁得好少...好似吾識升咁
O%B3RC7Wy Dp 而隻招商我抽到一手, 衰就衰在阿媽係3.6又入佐, 搞到而家佢仲蝕緊$8RlY K8TaO
e2隻上市之前都好大期望, 但就冇隻招商咁第一日就已經升佐成10%
S%R{Po(Q 雖然第2日已經有回吐, 但的升勢係咁多隻最睇好的...最睇小就建設銀行
Z)X5KK@ %\.|qIt;Lh
以上只係個人意見而已!!!

au212001 發表於 2006-11-4 12:40 AM

其實我想講多少少....其實我之前睇報紙, 有消息話其實而家中國有成3百億壞帳
8^f _7`0n? 中資銀行股首當其衝, 一旦如果e筆壞帳出現變化, 我諗對幾隻的銀行股都影響會十分大

dondon 發表於 2006-11-4 10:28 AM

交行:上市至今, 持有.7X cUx"C-a2K
招行:上市至今, 持有.
5r;MWc#`%IS%Sp2w;rYc 工行:首日就沽.

oleleo 發表於 2006-11-8 07:35 PM

[quote]Originally posted by [i]dondon[/i] at 2006-11-4 10:28 AM:
%H!od#R2F4Yyw_ 交行:上市至今, 持有.
e+W k xZ S 招行:上市至今, 持有.
Z!_/p~2|.M;h 工行:首日就沽. [/quote]4f0Ej,IG/g

pe\g'?cSu6mg 果然厲害!!!差不多個個抽到一手ge...都唔會點升...如工行...中銀....x%^'b8syKaDY bZ
三隻我只抽到招行...都keep到至今~借問咩時候最適宜放??

打狗棒 發表於 2006-11-9 09:18 PM

[quote]Originally posted by [i]BeachBoy[/i] at 2006-11-3 21:12:
.p0Z)x$zu_3u 我有 ...~~ vfJ/d{Z`7d
}]*_(N3L
3988 中行 ... $3.5入(好... [/quote]Q~6R3\+IcOi
中資銀行股因為大部份是內部認購, 規定一年內不得買賣, 所以想炒都炒唔到, 想玩的話? 等一年啦, 當年中銀都係咁, 上市一年內仲趺穿招股價, 但一到解禁, 升足一倍......;)

BeachBoy 發表於 2006-11-11 09:40 PM

3988 中行 ... 入恆指 :clap:
0l|4x'w2Wc{(DSc LTK{(d+u E#B
1398 工行 ... $3.66 :P 5M)|d6hR!S

{mvlfU!l(a h7k2} 努力加油 :lol:

kinglai 發表於 2006-11-11 11:00 PM

[quote]Originally posted by [i]BeachBoy[/i] at 2006-11-11 09:40 PM:1l1j/TOZ2uf o8_
3988 中行 ... 入恆指 :clap: 2?:t*Q!mq'W.s"v b*Y
I0F9[5k,rGp
1398 工行 ... $3.66 :P (sJM g!Q2J!wWI
"h?|G4~W.i.p
努力加油 :lol: [/quote];N*f-ea ?^hzd Bcr9t

GV7v4FR.V+E
^8E]2m2{(P[g/a :o  據d專家分析,中行入恆指嘅機會暫時唔係咁高,因為已有建行,如果再加入中資銀行好似會側埋一邊,中石化嘅chance大d。x2FzEPkt.G
g6K^B dE`lE T,m:N:x
:P  有斬獲收夠籌就埋單計數喇,d專家成日話會出現調整。 qr$Bq k
8jr!iH7P,n
:confused: 係咁升唔停,好驚遲d會有大幅調整,到時真係屎得人多,金魚缸始終係大鱷嘅世界。 :hitwall:  :crybye:

BeachBoy 發表於 2006-11-13 12:28 AM

[quote]Originally posted by [i]kinglai[/i] at 2006-11-11 11:00 PM:wzG.z X:E

%zS(]9Z0y8i :o  據d專家分析,中行入恆指嘅機會暫時唔係咁高,因為已有建行,如果再加入中資銀行好似會側埋一邊,中石化嘅chance大d。Z J/kNz!Y

A d:X)vTE"o;xQ|-Lq :P  有斬獲收夠籌就埋單計數喇,d專家成日話會出現調整。)yk0Z9|'Oh,J
3c}K2B-wO
:confused: 係咁升唔停,好驚遲d會有大幅調整,到時真係屎得人多,金魚缸始終係大鱷嘅世界。 :hitwall:  :crybye:[/quote]Vj qR L;E(_
U3y#W;E(w0W0h R&N
中行真係入恆指 ... 並於今年12月4日生效
Jc.k L%~Tlj(S/S h9B6H.CPUYy&p$L
[url]http://hk.biz.yahoo.com/061110/239/1w6n6.html?s=3988.hk[/url](qud+N'TCu

z vw J@{+D [url]http://hk.biz.yahoo.com/061110/241/1w6m9.html?s=3988.hk[/url]
4J'pC1M(rR \W9I M
,J u$l4z*l!^ [url]http://hk.biz.yahoo.com/061110/240/1w789.html?s=3988.hk[/url]
6am+tw3yV6Ez
Db-`eF*_ R-@ [url]http://hk.biz.yahoo.com/061110/243/1w762.html?s=3988.hk[/url]M.d1y!QX+U(jd*Yj
{rG"C T
有斬獲就埋單計數 :agree: :clap:)n4Q.\[2M/R
W9d2d*S0Ce
金魚缸始終係[color=Red]大鱷[/color]嘅世界 :agree:'r#b(o)_f Ro4{jk
Z4Z+^x-@]
[[i] Last edited by BeachBoy on 2006-11-13 at 03:35 AM [/i]]

BeachBoy 發表於 2006-11-14 08:05 PM

3988 中行 ... $3.5入(好似係掛牌之後2日買) , 今日收市報 $3.56 ... #Tk B6OHv

"jq2uK(@e 1398 工行 ... $3.56入(掛牌日) , 今日收市報 $3.88 ... Q*vd t(fcM[Sz

p4f)Q$y(k&J#M5Ni :P :clap:

Kian76 發表於 2006-11-14 10:01 PM

[quote]Originally posted by [i]BeachBoy[/i] at 2006-11-14 08:05 PM:
"w L{8J6R 3988 中行 ... $3.5入(好似係掛牌之後2日買) , 今日收市報 $3.56 ...
9p/@_J0Y3J2tW6A iT X'C;Cw1~0jO%g
1398 工行 ... $3.56入(掛牌日) , 今日收市報 $3.88 ... `_I'FO,_v#|

6Nb3m6h qlX.d :P :clap: [/quote]R&R^|WX-JhGD
} y:\?$K*@-Q(y
版主大人,點解你入親既都唔係最爆既??哈!!
.WHIc(^]%Z%[ V!A8r 3z Olv.J
3968 招商銀行 ... 呢隻真係優質到唔優質,暫時黎睇咁多隻國企銀行股最掂佢,佢貴為中國十大品牌第二位,而且榜數也唔算過份重榜,升值潛力和速度都較快。"lEAK:b#fD l:@
q4tH+Ye5i
中行......人地招行上遲佢個幾月都行左成6蚊喇,佢而家先升得o個7仙,有屎用咩??就算係做長線,都唔使咁浪費時間架嘛??追倒手續費就好走人買過第二隻好過啦。一隻就一年賺十蚊,一隻就十年賺十蚊,兩隻都會賺,但你地會揀邊隻??自己諗下浪費既時間和金錢平唔平衡啦。
N m(y9? Lrg rF _o%c#@P2y'_*s]R
我自己就一早入左中人壽(2628)((7、9、14蚊都有貨))和港交所(388)((43、52都有貨)),之後入埋招商銀行((招左3手到而家))。

BeachBoy 發表於 2006-11-14 10:27 PM

[quote]Originally posted by [i]Kian76[/i] at 2006-11-14 10:01 PM::rF5d i|1E(`
;e;H1o6n5mz
fEPG:m ?3cU
版主大人,點解你入親既都唔係最爆既??哈!!,a i3f AQY2p_ d

5v;J+s\#F:R f 3968 招商銀行 ... 呢隻真係優質到唔優質,暫時黎睇咁多隻國企銀行股最掂佢,佢貴為中國十大品牌第二位,而且榜數也唔算過份重榜,升值潛力和速度都較快。XnX:K(HPb?:]
gs%H:rA0~-z'U
中行......人地招行上遲佢個幾月都行左成6蚊喇,佢而家先升得o個7仙,有屎用咩??就算係做長線,都唔使咁浪費時間架嘛??追倒手續費就好走人買過第二隻好過啦。一隻就一年賺十蚊,一隻就十年賺十蚊,兩隻都會賺,但你地會揀邊隻??自己諗下浪費既時間和金錢平唔平衡啦。5B;e3IOb
6NM;i M4j
我自己就一早入左中人壽(2628)((7、9、14蚊都有貨))和港交所(388)((43、52都有貨)),之後入埋招商銀行((招左3手到而家))。
vl.mDQJqJE"a |e `(nW)?D2z2Y

P.Qz}*};nk~m ^ [/quote]
!@+Q6R U'KA"\(\6|9b
1B&B:{Oo}.I i K 因為我係新手 :haha:
1fhIg }V{ z;r(je;Ee4V%u
蝕多過賺 :hitwall:+G;}2jh;H&q$F-N;Z

U5L"?GA-bv!t7tS't 隻隻國企銀行股都創新高 :lol: ... 中行就 :cry:

magic 發表於 2006-11-14 10:39 PM

[quote]Originally posted by [i]BeachBoy[/i] at 2006-11-11 09:40 PM:0X4xQ{%pfgh&^G!d|
3988 中行 ... 入恆指 :clap: P/Ip|$Gm Z

Oxx6rV 1398 工行 ... $3.66 :P
%h6X;AhS4u ]*`
4e0s]G1A-^ ~ Z}E 努力加油 :lol: [/quote]R[V'Rw Uv
:good::good:1398 工行 ...

Kian76 發表於 2006-11-19 02:02 PM

[quote]Originally posted by [i]BeachBoy[/i] at 2006-11-14 10:27 PM:
Q#L#b ^K1S ? Z5`^G4j~Zi
*Tb1c,a zx [
因為我係新手 :haha:
[!|:vQz7F)T )nd0qri Wn
蝕多過賺 :hitwall:
5[b q YC4p[C&t hm&@f b9v@9i
隻隻國企銀行股都創新高 :lol: ... 中行就 :cry: [/quote]g UH:O_

q0H,T/D4Y 正,今年底中國人壽有機會見20蚊!!!哈哈!!!都係o個句,招商短期內前境點睇都好過工商。&eJ,chGb W9l A
(H&OXK"u!P'Y^
而中行就實在太麻煩,自己一間公司分開兩間黎搞,中銀升佢就跌,中銀跌佢就升,永遠資金都係分散狀態既,好難一次過爆上去。1M(Rg8`/Z\,}n2ZGZ
7mn%Q3iCb:Y
[[i] Last edited by Kian76 on 2006-11-19 at 02:03 PM [/i]]

BeachBoy 發表於 2006-11-20 08:20 PM

[quote]Originally posted by [i]Kian76[/i] at 2006-11-19 02:02 PM:
~6r?uw5yvF
!XP'xjx0l8c
g-r(Gf | 正,今年底中國人壽有機會見20蚊!!!哈哈!!!都係o個句,招商短期內前境點睇都好過工商。f'R\;O#{5b&OSO|

i9n'|0_^ vW 而中行就實在太麻煩,自己一間公司分開兩間黎搞,中銀升佢就跌,中銀跌佢就升,永遠資金都係分散狀態既,好難一次過爆上去。正,今年底中國人壽有機會見20蚊... [/quote]"M7G[#b,v \cmm
Xq)l7b]J O#hl:R VBI
恭禧你先 :good: ... _#Ot md*h

(t+h6}d]7Q8v 中國人壽 ... 上次見佢回落到10蚊冇入 :cry: :hitwall:
4vcK.{P{ 6v2G$T6h0mir c m
今日得交行下跌 ...N(`r9[F

4MN.ex]v7`8H Z 中,工,建,招 行都有得升 :clap::clap::clap:
1vZA8}W -I5{k(\wHy
中行同中銀香港 ... 一齊有得升 :lol:

Kian76 發表於 2006-11-27 01:01 AM

[quote]Originally posted by [i]BeachBoy[/i] at 2006-11-20 08:20 PM:I2N!Y}-Hve$x

*A O,q&@$E au5tZ qQ
l V@b+~#@^ 恭禧你先 :good: ... auVcvoa
Z7Ab&s{#@}
中國人... [/quote]F0l ~$jFD
J!nb9H3`
而家中行終於似番d樣,不過太遲喇,下個月25號之後大家要小心,同埋大家一定要睇實隻匯豐,萬一匯豐重上152樓上的話,大家閃得就閃啦!!!

新經濟學巨人 發表於 2006-11-27 01:07 AM

26fun朋友談股了,signal又出現,EQmw8OHOe

g]1t N6B4p+z 音樂椅又起.E[_G"RO4e@b

tD4W4s0u]|4^Z*P 2000年的中國電信(即現在的中國移動),其實所講的與當年
:jPhfl.z;X Rus2y 冇乜分別,六年後的今年,仍未返回家.....
9_7g u.UW h(dL6|~
5M] ?nT'x.`cV [[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2006-11-27 at 01:09 AM [/i]]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.