娛樂滿紛 26FUN's Archiver

極樂 發表於 2006-11-3 11:59 PM

邊有咁著數..........

頭先睇tvb新聞....佢話:
u$i }0k hU L1w Lj9y 出年係回歸10周年, 係97年7月1日出世既小朋友會有[size=4][color=Blue]驚喜[/color][/size]....
7P V9d#x,K(p J(V}/@ [color=Red]我就好緊張咁, 睇下會有乜驚喜:drool:.......(雖然唔關我事)[/color]6q'?M z |W!O-ZG

I-b D#rdD]9I 佢話:!MN.bT8n0O$@:Aq+j]#n
海洋公園明年7、8月期間,免費招待在1997年出生的兒童。3UrT9~-X&[!`

Tv!BXX|+} W1pU 3~(g#t"h2B^3]y0I
我即時反應係:Z&^5SNsW0?]
[size=5]搵笨!!!!!!!!!!![/size]
o/Wx"M/PF%@6l2w L 阿爸阿媽咪又要俾錢入場.........
F[#RO],Vi#U N!w3f :mad::angry:

guswan 發表於 2006-11-4 01:02 AM

典型強迫消費

laichuns 發表於 2006-11-4 10:17 AM

又無人強迫你去
;SiBl.o5z B2J v
"G6L5I t:u 要一間大機構踏出呢一步(free admission),係好難嘅mS!UA~XCH5F

`2I2Y|"jUJk,n 而當然佢地有做過資料搜集,計過數,計出成本低過賣廣告先至推出呢個優惠啦{4EC;hep9],_
5@5pIV3b9Yc%U(Ql Ib
|`gW0V9wC n
唔通請晒全香港人去咩!
2xr'OIHI8O 7f'U?,h4jo:n@
到時咪又有人話做咩唔包埋車費,午膳費Sr.c-C6~ B

qTe:pD3}3G8gV 0? XWnxG]
唔好乜都陰謀論啦

大優勢 發表於 2006-11-4 01:55 PM

[quote]Originally posted by [i]極樂[/i] at 2006-11-3 11:59 PM:gl L6? hy
頭先睇tvb新聞....佢話:
?[4K|7]t 出年係回歸1... [/quote]
pvP{e Jf{
F G8t~f? ocn W;m,h w
:nogood:你都傻既4oC\I!F}`t [ b

0t4uqw8a@W 更要收你錢啦
e5PgJxw["d
zd(fg%`npc 廢話

極樂 發表於 2006-11-4 03:07 PM

97年7月1日有幾多小朋友出世丫?q-xPUH't
如果佢真係有心慶祝, 話俾驚喜.....*bf:r^aS-U.U
我覺得佢應該連小朋友既父母都可以免費囉!~ oE#lt!t&_5V+~h

4?'S:cs7L c-b7e8j_s 佢如果連父母都免費, d父母慳左既錢, 可以係海洋公園購物....nS6X8Ne pW1XYZkf-c
得益既都係海洋公園#T:Tm&@FC(Pi+]'x
相反,
M!TG$Q&\/hyg 依家父母要俾錢, 都未必會帶小朋友去玩啦!

pigcat 發表於 2006-11-4 04:22 PM

但你起碼慳果少少lor(I _c#A_4V~

(zd#_\1l,e4{O+g 消費呢d野你情我願 ?:G}$U E#s4Wt8q
我唔覺有咩問題wor
$i s#}i T
6y'VEgn-X 至於話大人要比錢X1u:`(XNF
咁就緊係laZ%bP&Od7N h
wei..大佬..你個小朋友唔洗比la wor#fL\*p0s#ui2S
想死唔蝕低有個小朋友free入場tLqP#T[
又想要埋大人都唔洗錢(lepot
咁佢聽執la:o:o:o

loklok117 發表於 2006-11-5 01:27 PM

[quote]Originally posted by [i]極樂[/i] at 2006-11-3 23:59:
l)R8McV2vZ l] R 頭先睇tvb新聞....佢話:3Xd1M'rw_q
出年係回歸1... [/quote]
:r%E3}1s&Yj/K Ajv 7U!H4G%rQ}1a_3jG
你無野ar媽:haha:

BeachBoy 發表於 2006-11-5 08:56 PM

[size=6][color=Navy]我只想講 ...f j YDiW ?9iU'x
X$?`$|n&cPd+T
要比$$$的話 :P
x0z c cv#Di0V
-^-{RE v&\(Z!|#m 我會去海洋公園 ... 感覺上屬於香港人的公園 , 一起成長 :clap:5| xk5x[jB)b*{`+E

z;m P3K/] 一定唔會去臭屎妮公園 :nogood: ... :gun: :gun: 老懞董 & :gun: :gun: 膠官 做的蘇州屎 , 比人笨 , 浪費香港納稅人的血汗錢[/color][/size]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.