娛樂滿紛 26FUN's Archiver

cgdmzlam 發表於 2006-11-5 10:28 PM

大家如果一日唔上網會點??

大家如果一日唔上網會點??$E6dt2B)X
哈哈....會唔會覺得全身都唔舒服6t)VF&u#X0`t3w:h_
A/MwG Gi&JF
我個人就係啦  一日唔上網q5SW4]!{vsaJi
我就訓唔落覺c{L#J].wB5U[
點都要開下電腦  上上網_&]@}SD
咁先訓得落~:D

發表於 2006-11-5 10:50 PM

死...
Ea G#ETzY*Q$UC @ X`md!@[

;z9Q'Q*wP_8@-?8x4bH
byq"N[{
2S{j4Qtd:h5g.w }9s~^ cm

`$F8Hs;L6uw$UiYq
#e8E:q"q_ 3ET)n9R8P4Np q m
4g;t\-CpaY`

v9Nlhl%F[
{%`k KjY^^*SE
*EuJ:j]7I0c 唔去ga~3o(V!D7P4s f`j
係會好悶ja:sleep:

cgdmzlam 發表於 2006-11-5 10:54 PM

我好似慘過你~~~~~~~~

kenlabs 發表於 2006-11-6 12:46 AM

一日冇網上﹖4{:nj4f)?j7I
即係冇上娛樂滿紛喇﹗﹗﹗
t+m)z'V W%`-@!]9i 簡直就係世界末日喇﹗ a3O:r6^SispU
心傷斷腸哭泣無淚﹐
y'z6JbELvvqmz 連行路都會打倒退﹗
XP/a&x:v4al*W {,A6cE vxd\
( 唔知咁講會唔會加分呢﹖:haha: )

cfccfcc 發表於 2006-11-6 12:57 AM

等第二日再上lor

火都來 發表於 2006-11-6 01:17 AM

我會 心痕... 手震....
.n6K#giXN&],g%Ef 我同其他 網友 在 網聚 時 已經 肯定了, +T$AP!g/]#Ltf
我地 已經中了  "網毒"

123+123 發表於 2006-11-6 01:38 AM

上唔到網,,死左佢仲好-.-

Gretzky 發表於 2006-11-6 05:31 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

BarristerSpring 發表於 2006-11-6 06:18 AM

[quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2006-11-5 10:28 PM:
(m:w:b? x5H.|8k 大家如果一日唔上網會點??
a@XFlK#T+Q 哈哈....會唔會覺得全身都唔舒服h5o`5pl:f
fQW3D!h1I%P9]
我個人就係啦  一日唔上網 K#Q;i}[z4k
我就訓唔落覺
kB1E9K;Uy8e 點都要開下電腦  上上網
bD(C/Q2`M 咁先訓得落~:D [/quote]:GenL3Bt4B,x+]'C

bB*Ao9m/A/b
CR-?V C*n
.HI9~0i-th LH 會多疑、失眠、心煩、氣燥..............
3[M1zT\~
P2[l7Tq \
u#Ogmz"F[!~Y
)T0i,j1JyyoPY2X V4w Qr-ya#`8m&Pr

bpgJ{+vxD ^ m
t g JHY[ c7M}h!GY[
ac^,j |9b

9s cm _6N f4p.]4U*n
_-v f~2g|$`
7l5Ui2I])B5cC6OFm
c$Tgj%hH:_ ;e}9Fd-{E8e

[.FT [0R,} 4oWz-C0P [!W

9lc'P\ ]y ]z^;W9d,OU{!Qm1w
{ZB[m({V/F)s

gN$c^;t 7v6nr5dR"g;j

zQ9w/I jt1XkgZ5f
1b:G6A'q6n*?;Kt5~ 3fXPX1tGga3{

tn(Z.F2b.`mfH&B
N#A Ix nX5E ,M6u*t;S AA
跟住飲太太口服液........:dev:

cgdmzlam 發表於 2006-11-6 04:40 PM

哈哈~~~~~~~~~~~又唔係女人~

pigcat 發表於 2006-11-6 07:50 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2006-11-5 10:50 PM:"I-XFd/DY)s8@mX
死...
8F5go-cWd7o
1R4k"]uK]i-q^|r.M
Uvq%f T ` j(OH1Y
#H8c k4}#g Z'IK7b_ [u
BUJ A9A`;D
q5rv3d!w6b

6^+o J,\ ?}9v
!?OgsaH %SKLPX'k+W"e Rm X

w A8Hxg4j
F*bX4EV-m U V;y ][7a|za'DX/N!s
唔去ga~N*qK!F.a8]UZ
係會好悶ja:sleep: [/quote]
9Q(RVA0T-E haha..我諗ge野同你完全一樣:good:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.