大家如果一日唔上網會點??
大家如果一日唔上網會點??$E6dt2B)X哈哈....會唔會覺得全身都唔舒服6t)VF&u#X0`t3w:h_
A/MwG Gi&JF
我個人就係啦 一日唔上網q5SW4]!{vsaJi
我就訓唔落覺c{L#J].wB5U[
點都要開下電腦 上上網_&]@}SD
咁先訓得落~:D 死...
@ X`md!@[
}9s~^ cm
3ET)n9R8P4Npq m
4g;t\-CpaY`
唔去ga~3o(V!D7P4s f`j
係會好悶ja:sleep: 我好似慘過你~~~~~~~~ 一日冇網上﹖4{:nj4f)?j7I
即係冇上娛樂滿紛喇﹗﹗﹗
簡直就係世界末日喇﹗a3O:r6^SispU
心傷斷腸哭泣無淚﹐
連行路都會打倒退﹗
{,A6cEvxd\
( 唔知咁講會唔會加分呢﹖:haha: ) 等第二日再上lor 我會 心痕... 手震....
我同其他 網友 在 網聚 時 已經 肯定了, +T$AP!g/]#L tf
我地 已經中了 "網毒" 上唔到網,,死左佢仲好-.- **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2006-11-5 10:28 PM:
大家如果一日唔上網會點??
哈哈....會唔會覺得全身都唔舒服h5o`5pl:f
fQW3D!h1I%P9]
我個人就係啦 一日唔上網 K#Q;i}[z4k
我就訓唔落覺
點都要開下電腦 上上網
咁先訓得落~:D [/quote]:GenL3Bt4B,x+]'C
會多疑、失眠、心煩、氣燥..............
V4wQr-ya#`8m&Pr
c7M}h!GY[
ac^,j |9b
;e}9Fd-{E8e
4oW z-C0P [!W
]z^;W9d,OU{!Qm1w
{ZB[m({V/F)s
7v6nr5dR"g;j
3fXPX1tGga3{
,M6u*t;S AA
跟住飲太太口服液........:dev: 哈哈~~~~~~~~~~~又唔係女人~ [quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2006-11-5 10:50 PM:"I-XFd/DY)s8@mX
死...
Z'IK7b_ [u
BUJA9A`;D
q5rv3d!w6b
%SKLPX'k+W"e Rm X
UV;y ][7a|za'DX/N!s
唔去ga~N*qK!F.a8]UZ
係會好悶ja:sleep: [/quote]
haha..我諗ge野同你完全一樣:good:
頁:
[1]