空姐!請不要在巴士上與男友熱吻!
晚上,剛落機與朋友分手過後GEJ:} EVC,r
B3p]8NS4y
一個人背著行李Iuq^;b3e.ay
獨自走去坐巴士回家u9h*K{r2| j ^
上了車$^@Znh!Qng
'O9Bv/G^H ?
只見一位身穿全身黑紫色制服
頸載絲巾SK?l4CU5C
0m(O/z3xKt,De1Z
在香港某頗有名的航空公司工作的空姐*]/D w\)[q
在男友的接送下
$J]!Y _,e/@5XZ
一同坐巴士回家\&DiYj@k
車開了%K?.u-b!j\
KB!T.n u
每停一個站
車就越多剛下班回家的乘客oZyX }];DJ
Js+v[3p5nq(fe,r%U3N
而那對先前描述的情侶
`"J}!tC*pJ
則行為越來越熱烈
Sk b/` bX)a'gfk
由拖到挨%Y P k tWs4N t(if
由挨到擁^5mV@$Ar#Nr:?
9L+Y#t.d,WO)ps*R Ts
由擁到熱吻4r9VHDB`v
C-j:td9w"M
車上坐在她倆後面的人)?$Ab2O N]?
I3~}*FD T7s"V z)P
有的不時偷看l0E+p'Pe8I)v(t&W
;m%AL0~-dW3{"|W
有的搖頭嘆氣
-E*G)_;gPa8r
有的不耐煩
有的提起手機 -LYl#~-}zO)_
狀似偷拍
是放上論壇吧
%Q4r3@$r|6b-{SRUP
看了
如朋友所說 f2AVifH
P(u6V'xs
她真是太不profession了f}w*c&U"_-N~
著住套制服就是代表間公司"zKI Bv#X1^|I
她的行為就代表同業千千萬萬個姐妹的形象9h["c/Em4APN
kl"@ t _&z wH
空姐離鄉別井7Ee i^V M,h V
與男友彼此掛念4@bF}3w{
*B aKs-j0Y-_|9l2v
很正常
但彼此因久等而生出的熱情
也不用急得在公眾場所表達出來吧2k7sT-C/K~o
2]5h2o;\0[
N `z']%ME
在某些人眼中
'a h(VP*qg/E'kN
這個行為可能係娛人娛已
但在同業眼中
這個行為只會貶低自已 難道你都係空姐定同業?先有咁的呼籲?
其實可能久別掛~所以未熱情D囉~
雖然我都覺得要注意形象,不過有可能情難自禁的,係未? 咁空姐都係女人都要人錫咖~:haha:*t8PD^m'pm;sAO
係就係熱情d........不過有時long fright 又真係好慘咖...........:giveup:
係個男仔衰,唔揸車都飛的啦,人地女仔又累又想詐嬌,嗱嗱聲走啦仲搭巴士~:gun: [quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2006-11-9 07:11 PM:
咁空姐都係女人都要人錫咖~:haha:bUS5j#v
係... [/quote]*]'CSz!\#A
^ {!X3]7j&^U8Om
你估真係拍戲個個空姐既男女都係機師or大粒佬咩~!`!T%v5J8? xMF-eVe
可能大家一齊挨,#}Y D*|OW8g.S
久別重逄熱情d好正常!/y"f$yMGC
本人唔覺得以上行為會影響佢既專業~ ALL SILLYYYYYYYYYYYYYYY 我同意樓主所講,因為佢係著緊制服,應該要注意行為......
/fIiM[
冇著制服就冇關係,有,就唔多唔少都會影響公司及同行的形象. Just kissing right?
'u7su&`!{.a'R
What a big deal, you hongkong people always make a big crap out of nothing....
頁:
[1]