娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ksupjai 發表於 2006-11-13 05:28 PM

你一天之內會講"PK"或"仆街"多少次?

請計一計你一天之內會講"PK"或"仆街"多少次?
g @ pp3v!E7zr8b
'f nAX(B#Z*j_ w 我發現我會講最少5-10次,不知道是不是正常?
A.Q OKp@T3Q 1m$n1mLPge
只想了解一下大家:D:D:D

peikasiu 發表於 2006-11-13 05:33 PM

n 次, 正常......XD

lawmk168 發表於 2006-11-13 05:33 PM

粗口係一種文化黎....唔講個d唔係文化人

@娛樂滿紛 發表於 2006-11-13 06:01 PM

because >10!!!!

金x3=鑫 發表於 2006-11-13 06:19 PM

咁小野,我開口埋口都要小小聲架啵

155220 發表於 2006-11-13 06:25 PM

10以上&uwn1b fbf$uE:M

|#r4M2R\6H _|9Z 鬼叫d人成日挑釁我咩...

Yui.i 發表於 2006-11-13 07:03 PM

睇下o個日過得好唔好啦...

cgdmzlam 發表於 2006-11-13 07:03 PM

細佬我好慘呀~
H vwtB\L 我前幾個星期上電腦堂我地做緊電腦打字我格離條友仔唔識做 就叫阿sir過來我無理到 繼續做我野 點知忽然傾左機 我寫果d野乜都無晒我又無儲存 火爆得制彈左句 pk 剛好阿sir 又叫pk Ho 阿SIR無理到我 之後呢幾星期 佢都無乜點彩我 哎~~~~~~~ 我真係我黑仔

極樂 發表於 2006-11-13 07:24 PM

我.........0 喎!!pn'VMr
我唔講粗口既~~:P
*jO*pnsN2~V _(w:H9| ,W,A9~,[ b!jU
咁大個女.....分分鐘講唔多過10次~~0X:N e1j.UM0]4h}$j
(心裡暗罵唔計丫!!:dev:)Z_E$g yO
最近果次講, 都係覆述我男朋友果句說話 2]7M P,HHDj
就咁樣俾佢陰到......:(^ R ^O+^;~}.T9Y
之後佢就叫我做 : 爛口文員.......:naughty:

托迪仔T 發表於 2006-11-13 08:13 PM

通常都唔會講 -_____-
H ^!OL+z*|A 我喜歡講 fxxk 同shxt....

qqwqqwqqw1 發表於 2006-11-13 08:38 PM

睇心情,心情差可以連爆~_~

austin666 發表於 2006-11-13 08:41 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

pigcat 發表於 2006-11-14 02:10 AM

看看是否倒霉日....:o:o:o

BarristerSpring 發表於 2006-11-14 02:11 AM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-11-13 08:41 PM:
8{D#Sx e.MBx,u 原本0次
@0x%|I7Ha2@5[
t&Kln.g e.@0W)p1u 不過見到冇0次投
&u2X)M9mio,p 結果焗住要講1次pk
&|(?}9tH\.@*f${ 咁你話p唔pk先
2TO1_7If'tE(XJ| 所以+埋=2次 [/quote]0c7v:O?/pUG@_
:D:D:clap:
7i~ {lK k9g a k^L#jrQ
:good:T.d?4q&h+bF
Y-ggczj^ DD

;N|*nLEC+?rnI
#C%xA\%q6W austin講野好好笑........^^d r.gtO4a.q

j,F [kez [[i] Last edited by BarristerSpring on 2006-11-14 at 02:24 AM [/i]]

ksupjai 發表於 2006-11-14 09:31 AM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-11-13 08:41 PM:,v*HM(B]
原本0次
c d Vm%T"v A%[/x4gp:K Y^
不過見到冇0次投5my IP8a7z:BJz
結果焗住要講1次pk
1f.E yTq:M$d3DZ#BI:M 咁你話p唔pk先 n3D$V3^J]-xU
所以+埋=2次 [/quote].\/vA:e}#HY
_.O"mlt1k-Bv,A
呵呵, 我有list0次, 但都show吾到,4A3Q6s} R h[V
1T-k1|/xA!_W
真PK!:mad:

FRANCISE 發表於 2006-11-14 12:10 PM

0次 }blC Xlt`!s
:kicking:

SCM 發表於 2006-11-21 07:16 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2006-11-13 06:25 PM:
j+I+Y!CqB 10以上 f\r$tb
:v F;U ytr0T;w+R
鬼叫d人成日挑釁我咩... [/quote]
qQ!d:I;p]+n]5q 係咪你得罪人多??,f F"g/j LL.O
:yaGB'n
↑↑↑↑5u(u0w||tmu.c
呢句算唔算挑釁

155220 發表於 2006-11-21 10:23 PM

[quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2006-11-21 19:16:
.W9?.W)^nG)w "DsS:A K^:y,v']
係咪你得罪人多??)S5U8~6R W6d7m@7}7eRo

/xg6[!i#zBP ↑↑↑↑
s4d0jwT/G 呢句算唔算挑釁 [/quote]` LW Yj bQt
"}#di4a'n*N-SA#UH
唔係,只係坐我旁邊果個同學成日玩野,話打死xxx(我個名)個7頭
CeRj!`jsJ os\q 我知佢係玩野,所以陪佢玩,講番pk:haha:

打狗棒 發表於 2006-11-22 05:43 PM

[color=Red][size=6]仆街[/size][/color]:dev::dev::dev:

卡娃兒 發表於 2007-1-27 11:21 AM

10次以上~"
6N0mJ+})I%^9h8_0i'V+Z 粗口係好好用既助語詁~"

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.