你一天之內會講"PK"或"仆街"多少次?
請計一計你一天之內會講"PK"或"仆街"多少次?我發現我會講最少5-10次,不知道是不是正常?
1m$n1mLPge
只想了解一下大家:D:D:D n 次, 正常......XD 粗口係一種文化黎....唔講個d唔係文化人 because >10!!!! 咁小野,我開口埋口都要小小聲架啵 10以上&uwn1b f bf$uE:M
鬼叫d人成日挑釁我咩... 睇下o個日過得好唔好啦... 細佬我好慘呀~
我前幾個星期上電腦堂我地做緊電腦打字我格離條友仔唔識做 就叫阿sir過來我無理到 繼續做我野 點知忽然傾左機 我寫果d野乜都無晒我又無儲存 火爆得制彈左句 pk 剛好阿sir 又叫pk Ho 阿SIR無理到我 之後呢幾星期 佢都無乜點彩我 哎~~~~~~~ 我真係我黑仔 我.........0 喎!!pn'VMr
我唔講粗口既~~:P
,W,A9~,[b!jU
咁大個女.....分分鐘講唔多過10次~~0X:N e1j.UM0]4h}$j
(心裡暗罵唔計丫!!:dev:)Z_E$g y O
最近果次講, 都係覆述我男朋友果句說話 2]7M P,HHDj
就咁樣俾佢陰到......:(^ R ^O+^;~}.T9Y
之後佢就叫我做 : 爛口文員.......:naughty: 通常都唔會講 -_____-
我喜歡講 fxxk 同shxt.... 睇心情,心情差可以連爆~_~ **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 看看是否倒霉日....:o:o:o [quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-11-13 08:41 PM:
原本0次
不過見到冇0次投
結果焗住要講1次pk
咁你話p唔pk先
所以+埋=2次 [/quote]0c7v:O?/pUG@_
:D:D:clap:
k^L#jrQ
:good:T.d?4q&h+bF
Y-ggczj^ DD
austin講野好好笑........^^dr.gtO4a.q
[[i] Last edited by BarristerSpring on 2006-11-14 at 02:24 AM [/i]] [quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-11-13 08:41 PM:,v*HM(B]
原本0次
A%[/x4g p:KY^
不過見到冇0次投5my IP8a7z:BJz
結果焗住要講1次pk
咁你話p唔pk先 n3D$V3^J]-xU
所以+埋=2次 [/quote].\/vA:e}#HY
_.O"mlt1k-Bv,A
呵呵, 我有list0次, 但都show吾到,4A3Q6s} Rh[V
1T-k1|/xA!_W
真PK!:mad: 0次 }blC Xlt`!s
:kicking: [quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2006-11-13 06:25 PM:
10以上f\ r$tb
:v F;Uytr0T;w+R
鬼叫d人成日挑釁我咩... [/quote]
係咪你得罪人多??,f F"g/j LL.O
:yaGB'n
↑↑↑↑5u(u0w || tmu.c
呢句算唔算挑釁 [quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2006-11-21 19:16:
"D sS:A K^:y,v']
係咪你得罪人多??)S5U8~6RW6d7m@7}7eRo
↑↑↑↑
呢句算唔算挑釁 [/quote]` LW YjbQt
"}#di4a'n*N-SA#UH
唔係,只係坐我旁邊果個同學成日玩野,話打死xxx(我個名)個7頭
我知佢係玩野,所以陪佢玩,講番pk:haha: [color=Red][size=6]仆街[/size][/color]:dev::dev::dev: 10次以上~"
粗口係好好用既助語詁~"
頁:
[1]
2