你一天之內會講"PK"或"仆街"多少次?
請計一計你一天之內會講"PK"或"仆街"多少次?我發現我會講最少5-10次,不知道是不是正常?&k3` uQ9mb
ypRY"QR
只想了解一下大家:D:D:D n 次, 正常......XD 粗口係一種文化黎....唔講個d唔係文化人 because >10!!!! 咁小野,我開口埋口都要小小聲架啵 10以上
鬼叫d人成日挑釁我咩... 睇下o個日過得好唔好啦... 細佬我好慘呀~/?R} zA
我前幾個星期上電腦堂我地做緊電腦打字我格離條友仔唔識做 就叫阿sir過來我無理到 繼續做我野 點知忽然傾左機 我寫果d野乜都無晒我又無儲存 火爆得制彈左句 pk 剛好阿sir 又叫pk Ho 阿SIR無理到我 之後呢幾星期 佢都無乜點彩我 哎~~~~~~~ 我真係我黑仔 我.........0 喎!!
我唔講粗口既~~:P
RnG)O-O'm
咁大個女.....分分鐘講唔多過10次~~d5e;t*Ou'\;Qc"Y
(心裡暗罵唔計丫!!:dev:)
最近果次講, 都係覆述我男朋友果句說話
就咁樣俾佢陰到......:(g t2Sh\e9DA
之後佢就叫我做 : 爛口文員.......:naughty: 通常都唔會講 -_____-
我喜歡講 fxxk 同shxt.... 睇心情,心情差可以連爆~_~ **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 看看是否倒霉日....:o:o:o [quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-11-13 08:41 PM:
原本0次E4cx9q4H
不過見到冇0次投SXRGB?|
結果焗住要講1次pk,e9m iU5W^1{ u5U/C0Y
咁你話p唔pk先k'a&K-bvu
所以+埋=2次 [/quote]
:D:D:clap:muKX5L;T;N-QH
/T,O9@"[;]p%Jc
:good:S%JPiM
f7pjY QR8^Z
austin講野好好笑........^^
[[i] Last edited by BarristerSpring on 2006-11-14 at 02:24 AM [/i]] [quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-11-13 08:41 PM:)RsE%FG5f3p
原本0次j9gA(]4U$Y J
"}1dO ^ m_G)tHK9h
不過見到冇0次投
結果焗住要講1次pk b7^F4]tw&J
咁你話p唔pk先5tASJs^
所以+埋=2次 [/quote]WOP_"j6{s
呵呵, 我有list0次, 但都show吾到,
U8J5t\.fV t9w!b{,Z
真PK!:mad: 0次 S1m(W(oW8a
:kicking: [quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2006-11-13 06:25 PM:
10以上^N6Y!x2gPkd
!u A['F(X
鬼叫d人成日挑釁我咩... [/quote]
係咪你得罪人多??/mm]Y ~D$H
↑↑↑↑
呢句算唔算挑釁 [quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2006-11-21 19:16:
係咪你得罪人多??
↑↑↑↑
呢句算唔算挑釁 [/quote]
唔係,只係坐我旁邊果個同學成日玩野,話打死xxx(我個名)個7頭
我知佢係玩野,所以陪佢玩,講番pk:haha: [color=Red][size=6]仆街[/size][/color]:dev::dev::dev: 10次以上~"
粗口係好好用既助語詁~"
頁:
[1]
2