娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ksupjai 發表於 2006-11-13 05:28 PM

你一天之內會講"PK"或"仆街"多少次?

請計一計你一天之內會講"PK"或"仆街"多少次?
*Q@k Vg!xd)T
i#ZE2WOL4pP8P 我發現我會講最少5-10次,不知道是不是正常?&k3` uQ9mb
ypRY"QR
只想了解一下大家:D:D:D

peikasiu 發表於 2006-11-13 05:33 PM

n 次, 正常......XD

lawmk168 發表於 2006-11-13 05:33 PM

粗口係一種文化黎....唔講個d唔係文化人

@娛樂滿紛 發表於 2006-11-13 06:01 PM

because >10!!!!

金x3=鑫 發表於 2006-11-13 06:19 PM

咁小野,我開口埋口都要小小聲架啵

155220 發表於 2006-11-13 06:25 PM

10以上
8]s W'b+E;EJs\
R8HV2T:f+[^!cT*R+d#?HH 鬼叫d人成日挑釁我咩...

Yui.i 發表於 2006-11-13 07:03 PM

睇下o個日過得好唔好啦...

cgdmzlam 發表於 2006-11-13 07:03 PM

細佬我好慘呀~/? R} zA
我前幾個星期上電腦堂我地做緊電腦打字我格離條友仔唔識做 就叫阿sir過來我無理到 繼續做我野 點知忽然傾左機 我寫果d野乜都無晒我又無儲存 火爆得制彈左句 pk 剛好阿sir 又叫pk Ho 阿SIR無理到我 之後呢幾星期 佢都無乜點彩我 哎~~~~~~~ 我真係我黑仔

極樂 發表於 2006-11-13 07:24 PM

我.........0 喎!!
z'A@A`'o 我唔講粗口既~~:P
!Pq s7hU-?,b.q RnG)O-O'm
咁大個女.....分分鐘講唔多過10次~~d5e;t*Ou'\;Qc"Y
(心裡暗罵唔計丫!!:dev:)
/MG{$y){ 最近果次講, 都係覆述我男朋友果句說話
dyW&j W\ eS 就咁樣俾佢陰到......:(g t2Sh\e9DA
之後佢就叫我做 : 爛口文員.......:naughty:

托迪仔T 發表於 2006-11-13 08:13 PM

通常都唔會講 -_____-
}1VL~3o!C 我喜歡講 fxxk 同shxt....

qqwqqwqqw1 發表於 2006-11-13 08:38 PM

睇心情,心情差可以連爆~_~

austin666 發表於 2006-11-13 08:41 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

pigcat 發表於 2006-11-14 02:10 AM

看看是否倒霉日....:o:o:o

BarristerSpring 發表於 2006-11-14 02:11 AM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-11-13 08:41 PM:
e)o*CD3?y1e,q2m{Z 原本0次E4c x9q4H

~1H"JT2i+ut 不過見到冇0次投SXRGB?|
結果焗住要講1次pk,e9m i U5W^1{u5U/C0Y
咁你話p唔pk先k'a&K-bvu
所以+埋=2次 [/quote]
0V,E6mA a7l-W :D:D:clap:muKX5L;T;N-QH
/T,O9@"[;]p%Jc
:good:S%JPiM

En{t:EVds f7p jY QR8^Z

4v B VGC austin講野好好笑........^^
V?f;A3E(m+w
,O]T.g'D [[i] Last edited by BarristerSpring on 2006-11-14 at 02:24 AM [/i]]

ksupjai 發表於 2006-11-14 09:31 AM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-11-13 08:41 PM:)RsE%FG5f3p
原本0次j9gA(]4U$YJ
"}1dO ^ m_G)tHK9h
不過見到冇0次投
_6FVHv)}V.n&k!P,@ 結果焗住要講1次pk b7^F4]tw&J
咁你話p唔pk先5tASJs^
所以+埋=2次 [/quote]WOP_"j6{s

7m*IFE;t {7`o+u 呵呵, 我有list0次, 但都show吾到,
m X|:re*Vc U8J5t\.fVt9w!b{,Z
真PK!:mad:

FRANCISE 發表於 2006-11-14 12:10 PM

0次 S1m(W(oW8a
:kicking:

SCM 發表於 2006-11-21 07:16 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2006-11-13 06:25 PM:
8q9d*K._'s8AXa,ZI8n 10以上^N6Y!x2gPkd
!u A['F(X
鬼叫d人成日挑釁我咩... [/quote]
;\%B6b8MzqSL 係咪你得罪人多??/m m]Y~D$H

qK {&NwWR,E ↑↑↑↑
@'_Ga-i.Y:Blc 呢句算唔算挑釁

155220 發表於 2006-11-21 10:23 PM

[quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2006-11-21 19:16:
3o#y%^5zpSx
H#|6^,BF9w:A 係咪你得罪人多??
%AA4o @,rbz*DV
6r Oh#h3n2G%qc ↑↑↑↑
:_`Xww?:v8]WL-TA.R 呢句算唔算挑釁 [/quote]
y0l'{ n3q.{3R
%QF;G9y/woJ|J K 唔係,只係坐我旁邊果個同學成日玩野,話打死xxx(我個名)個7頭
blp/{6^_8k5O@r8U 我知佢係玩野,所以陪佢玩,講番pk:haha:

打狗棒 發表於 2006-11-22 05:43 PM

[color=Red][size=6]仆街[/size][/color]:dev::dev::dev:

卡娃兒 發表於 2007-1-27 11:21 AM

10次以上~"
u7H&s o0~o]bw 粗口係好好用既助語詁~"

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.