娛樂滿紛 26FUN's Archiver

playbr2 發表於 2006-11-14 04:14 AM

[quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at 2006-11-14 03:02 AM:{:CIXB2] l9M

fOA ?4i
5n]1WY3R:Aj}%r play仔....認得我就姦殺左佢la:gu... [/quote]
p4r0Z;Bm)_G
"X!h/I'fE 1. 佢可能精神有問題......所以要去電話台搞搞拒接 }I cG;]@ E$bC
mY? N msr-uK
2. 但佢可能真係識你 & 有目的咁做.........所以你要同佢講清楚,你e加点諗佢 & 你將會点做,睇佢有冇咩行動........(如未有反應 or 冇行動)就觀察一星期為限,久吾久先接下同佢再講吓野、問佢野.........再係咁就拒接佢電話no.
$B7r9E i,bk4qD'G ~)@e0WE3{4Hu
3. 可能精神有問題嗰個係你..........:eek::lol::naughty::D:D:D:haha:

loklok117 發表於 2006-11-15 01:31 AM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2006-11-14 04:14: \G{RPQ[&@ ~

4? @jc#ss C fQ5m S,a\XB){
1. 佢可能精神有問題......所以要... [/quote]
`-Z1S!Z1FY|$Uw @ ?W'\.]Wz
thx你先:)e8n}I1B?A
但唔比佢用果個電話打黎
#AsS H5x#d` 佢又會用第二個電話打ka姐:hitwall:6O$q6q~]w!x

yGtuhW:?.yd 我都想同佢傾下
2mGtK2?'[ 但佢打黎我喂完幾秒佢就收線e2N$Q0Ns4n0@W+H4Q}:y
有幾次佢打黎唔出聲;g? vf'LmP
我又唔出聲?ds'FZ
林住睇下佢會唔會幾秒又收線laC.R]3v.f"e?
點知大家成分鍾都無出聲佢先收線
9H8C.n6jf5w oO 我就知道唔係細佬仔玩電話(傻婆就無法la:giveup:)!\WA~9?4hTx

$WE ^%ex}6CmC 我阿媽禽日重問我E\%h gO
係邊度野左依d人打電話黎
_(r;g%G ^ :{6TV'LQ5o
最奇怪係佢打黎又無講粗口
[ O8x B:~{!o 又無恐嚇r&F/{/qb-p3J~W#u
只係第一次打後有講野...

playbr2 發表於 2006-11-15 03:02 AM

[quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at 2006-11-15 01:31 AM:#i F0tj t7wIKL0u

]Y/GCq4d K:AH9x8sM
thx你先:)6\&t7}+SK^3|%z
但唔比佢用果個電話打... [/quote]
|/Lz?Wy
Z6[S.B)I&^Qa 2. 但佢可能真係識你 & 有目的咁做.........所以你要同佢講清楚,你e加点諗佢 & 你將會点做,睇佢有冇咩行動........(如未有反應 or 冇行動)就觀察一星期為限,久吾久先接下同佢再講吓野、問佢野.........再係咁就拒接佢電話no.9O5{rrpL-a P d)F5a
6Q5p q2ygg#MW4B

LK0f3f {5`N3N7Qb [color=Blue]反客為主[/color]......劃出一個佢出現既時段......將電話飛去留言.......将你平時叫人留言嗰段說話[color=Red]改[/color]做''同佢講清楚,你e加点諗佢 & 你將會点做 & 叫佢有咩想講,但又吾想直接講既,就係到留言講低.......''

austin666 發表於 2006-11-15 03:24 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

loklok117 發表於 2006-11-16 01:19 AM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-11-15 03:24:
&Us+O\)e-bf,U(w 攪咁多野做咩#D|+T$Y S3^;iXE
飛番屋企?E Nx`(D8B$P$q#M
然後釣著佢條線 [/quote].C7@5~pUoZ){
Cpw/D$C+F-p
點釣:eek:

ronald001120 發表於 2006-11-16 05:29 PM

我試過人次LI)pA_&m gV
有個男人打過來
6H jlq h3] 講國語'g'cg4R+}
講,是不是香港 UCo9lM9OB6g4L
我就用,是,找誰
}dK|Yu.y 佢再問是不是香港〕,^!S!c0AtL
我再搭是,找誰Nn;JT(u ~7NL3T \
佢就掛左線
-e9p A)X`0Jp 幾分鍾之後又打來
%lK|#B3E|/t 是不是香港

loklok117 發表於 2006-11-16 08:03 PM

[quote]Originally posted by [i]ronald001120[/i] at 2006-11-16 17:29:(e:m,^oc"t&O o z(K
我試過人次
)@8hp%@0~(Vk2X'] 有個男人打過來.qm }7Xp
講國語
sj9WWM2V:V#njKj ... [/quote]bX ArH6`1A;{

n+m k DNd8Q 哈哈.....:D
0EF1J@M9N 可能佢係鬼佬.y8FD(vJg*R_
所以只係識講是不是香港依句國語

playbr2 發表於 2006-11-16 11:48 PM

[quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at 2006-11-16 01:19 AM: RW"Aqp4p,UH
zY K\1cm5I
Y eCefo9W
點釣:eek: [/quote]
'w o3@ Qa3pL HK}:Q-A^4kSN!|
佢可能想講....([color=Blue]二合一[/color]:eek::eek:)
r'~+ZH5U F6ePn-{ 6O {s*p/y { ^
1.[color=Blue]叫你飛綫番屋企,接左佢電話''long''起吾收綫[/color],第佢吾収綫4b B V#\6|7r-M

!Q/T lQ g Lg e or 你打去佢屋企,佢接左,[color=Blue]你''long''起左自己電話吾收綫,第佢都冇得収綫[/color]
3}I)`chE F0?3V7c,[TP
2.叫你非綫番屋企,但屋企電話''long''起左,佢打吾入

loklok117 發表於 2006-11-17 12:17 AM

頭先佢又係咁打黎(我已經幾日無聽佢電話)_.C(VX&|A8F
點知.....我阿妹聽左佢電話:hitwall:+:giveup:+:cry:-y&a O.dQj ~T*pH
但係佢竟然有出聲無收線:eek:X100

playbr2 發表於 2006-11-17 12:21 AM

[quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at 2006-11-17 12:17 AM:
v8?O:n g }@.q 頭先佢又係咁打黎(我已經幾日無聽佢電話)
_u*M ]-l 點知.....我阿妹聽左佢電話:hitwall:+:giveup:+:cry:
6C#MFM9S `A B 但係佢竟然有出聲無收線:eek:X100 [/quote]
+N6E x1?/UP;| l lp6jZ:I%V
你[color=Red]敢吾敢[/color]問你個妹佢講乜:naughty::naughty:

loklok117 發表於 2006-11-17 12:38 AM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2006-11-17 00:21:b-k~ nm`VH
`%b6xP3P%SX%hR'D
0g2o6I J8z.{z
你[color=Red]敢吾敢[/color]問你個妹佢講乜:naughty::naughty: [/quote]+S4a)fwN,?B B`
!vK:YW[
~so mN+eV:E8q+I i
我先頭係露台聽唔到電話向
C0@(HA%m'y]aO5K`vL 阿妹幫我聽左,然後阿妹話有個女 D-?.wAI8v B#Z
仔搵我叫我聽 ^Gq"}jh
到我入番黎聽既時佢已經收左線
x,APgEX8Zr 我睇番來電顯示:cry::cry::cry:(係佢)
C:b eC K P9b 阿妹:有個女仔話搵你3i f1oS)E0B mQ!A.E
我:eek:住咀問妹:佢有出聲:eek::eek::eek:g:g$R9n.n!TQ!mC |
阿妹:係AR,我叫佢等一等叫你黎聽LAW0[j njwq]:GtH
我:佢打黎講咩,dW9MC F3` Cv0}
阿妹:[color=Red]喂!唔該阿XXar!![/color]我未叫你聽電話lawQs)YmG+h
我阿妹接佢電話佢竟然出聲6l ~iO(K9Za
重要有唔該....真係唔知佢係邊個

lky010185 發表於 2006-11-21 12:00 AM

[quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at 2006-11-17 12:38 AM:
3dBY l^2](Sr mr4E*@ o.Q.K ke
ei6J4FsY%}K
w#~+h1w0I7f(ri _i8ju
我先頭係露台聽唔到電話向
-[@ t(~m W 阿... [/quote]iOLJj%l9oB
即係佢識得你KA LA,,咁有恆心玩你咁耐,,唔似一般FD無聊玩下電話WOR fo)baa&mm+?
係咪得罪人呀你

playbr2 發表於 2006-11-21 01:27 AM

[quote]Originally posted by [i]lky010185[/i] at 2006-11-21 12:00 AM:
.t8?#`Gb-iI3a"yr*m _
4J(O'Q9U$YtM [color=Red]即係佢識得你KA LA[/color],,咁有恆心玩你咁耐,,唔似一般FD無聊玩下電話WOR
+u.b.H;ST#G 係咪得罪人呀你 [/quote] i6g ^u nO ])FVI

w'w8S:}8{t5N#ik7|!@ :agree::agree::agree:
8J2x#Q7TpP+I k
:oUDqh GA)v 有冇反客為主.....用留言反攻:confused::confused:

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.