[quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at 2006-11-14 03:02 AM:{:CIXB2] l9M
play仔....認得我就姦殺左佢la:gu... [/quote]
1. 佢可能精神有問題......所以要去電話台搞搞拒接
}I
cG;]@E$bC
mY?
N msr-uK
2. 但佢可能真係識你 & 有目的咁做.........所以你要同佢講清楚,你e加点諗佢 & 你將會点做,睇佢有冇咩行動........(如未有反應 or 冇行動)就觀察一星期為限,久吾久先接下同佢再講吓野、問佢野.........再係咁就拒接佢電話no.
~)@e0WE3{4Hu
3. 可能精神有問題嗰個係你..........:eek::lol::naughty::D:D:D:haha:
[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2006-11-14 04:14:
\G{RPQ[&@ ~
C
fQ5mS,a \XB){
1. 佢可能精神有問題......所以要... [/quote]
?W'\.]Wz
thx你先:)e8n} I1B?A
但唔比佢用果個電話打黎
佢又會用第二個電話打ka姐:hitwall:6O$q6q~]w!x
我都想同佢傾下
但佢打黎我喂完幾秒佢就收線e2N$Q0Ns4n0@W+H4Q}:y
有幾次佢打黎唔出聲;g?vf'LmP
我又唔出聲?ds'FZ
林住睇下佢會唔會幾秒又收線laC.R]3v.f"e?
點知大家成分鍾都無出聲佢先收線
我就知道唔係細佬仔玩電話(傻婆就無法la:giveup:)!\W A~9?4hTx
我阿媽禽日重問我E\%hgO
係邊度野左依d人打電話黎
:{6TV'LQ5o
最奇怪係佢打黎又無講粗口
又無恐嚇r&F/{/qb-p3J~W#u
只係第一次打後有講野...
[quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at 2006-11-15 01:31 AM:#i
F0tjt7wIKL0u
K:AH9x8sM
thx你先:)6\&t7}+SK^3|%z
但唔比佢用果個電話打... [/quote]
2. 但佢可能真係識你 & 有目的咁做.........所以你要同佢講清楚,你e加点諗佢 & 你將會点做,睇佢有冇咩行動........(如未有反應 or 冇行動)就觀察一星期為限,久吾久先接下同佢再講吓野、問佢野.........再係咁就拒接佢電話no.9O5{rrpL-a P d)F5a
6Q5p
q2ygg#MW4B
[color=Blue]反客為主[/color]......劃出一個佢出現既時段......將電話飛去留言.......将你平時叫人留言嗰段說話[color=Red]改[/color]做''同佢講清楚,你e加点諗佢 & 你將會点做 & 叫佢有咩想講,但又吾想直接講既,就係到留言講低.......''
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-11-15 03:24:
攪咁多野做咩#D|+T$Y S3^;iXE
飛番屋企?E
Nx`(D8B$P$q#M
然後釣著佢條線 [/quote].C7@5~pUoZ){
Cpw/D$C+F-p
點釣:eek:
我試過人次LI)pA_&m
gV
有個男人打過來
講國語'g'cg4R+}
講,是不是香港
UCo9lM9O B6g4L
我就用,是,找誰
佢再問是不是香港〕,^!S!c0AtL
我再搭是,找誰Nn;J T(u ~7NL3T \
佢就掛左線
幾分鍾之後又打來
是不是香港
[quote]Originally posted by [i]ronald001120[/i] at 2006-11-16 17:29:(e:m,^oc"t&Oo
z(K
我試過人次
有個男人打過來.q m}7Xp
講國語
... [/quote]bX
ArH6`1A;{
哈哈.....:D
可能佢係鬼佬.y8FD(vJg*R_
所以只係識講是不是香港依句國語
[quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at 2006-11-16 01:19 AM: RW"Aqp4p,UH
zY K\1cm5I
Y
eCefo9W
點釣:eek: [/quote]
HK}:Q-A^4kSN!|
佢可能想講....([color=Blue]二合一[/color]:eek::eek:)
6O
{s*p/y{
^
1.[color=Blue]叫你飛綫番屋企,接左佢電話''long''起吾收綫[/color],第佢吾収綫4b B V#\6|7r-M
or 你打去佢屋企,佢接左,[color=Blue]你''long''起左自己電話吾收綫,第佢都冇得収綫[/color]
F0?3V7c,[TP
2.叫你非綫番屋企,但屋企電話''long''起左,佢打吾入
頭先佢又係咁打黎(我已經幾日無聽佢電話)