娛樂滿紛 26FUN's Archiver

tkc314 發表於 2006-11-14 09:38 AM

魚如何保護自己...我要做功課..唔該.. [B -]

如題..'j/\I.XT*d2B

SMX X_mx 唔該解答..
6Uo/w_!o)?v(e:Tm
#w+`mF8t }6Eyt d [[i] Last edited by BeachBoy on 2006-11-14 at 07:42 PM [/i]]

guswan 發表於 2006-11-14 11:18 AM

你次次都咁嘅!!!:mad::mad::mad:U%U!L+@6E{ZX

xb%^ pW/f 就算你能畢業,將來仍是草包一個.
,Q6C*Zk];jH 這裡是"討論區",不是發問區,
-Y3I.WWm]| 你沒有自己的觀點如何可以跟你討論.Z z j8`f)R:m _L3R

KJ|0u$Sko9C/p 試一下先想出一些觀點,放上來後自有人跟你討論,
S[+rdjY 從討論當中你自然學會思考方法,
5Q1J*h`Ndy5@&H 將來任何作業自然難不到你.
X4^Q y~Qb 9rx1E(z v\8V
如果純粹要生物學資料,
w9aE,tXg 用網上search功能不是更容易找到答案嗎?

衰貓 發表於 2006-11-14 11:34 AM

[quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2006-11-14 11:18:
'~dm F&{B@B 你次次都咁嘅!!!:mad::mad::mad:
KuM(r,`z 7d S9A}O7tl5J
... [/quote])C_.s&Dm
5m6ki1Tc0V1d1efA
b2L6hq1i+h-qX$m
非常之同意,依家啲小朋友個個都係咁,諗都唔諗下就問人,之後就搬字過紙就算,真係:o:gun:‧‧‧‧‧

guswan 發表於 2006-11-14 11:38 AM

[quote]Originally posted by [i]衰貓[/i] at 2006-11-14 11:34:
,x T:EU7^ "g3I,s#n.O

VtIpC%CA!oH 6fOTz)g8[(s
非常之同意,依家啲小朋友個個都係咁,諗都唔諗下就問人,之後就搬字過紙就算,真係:o:gun:‧‧‧‧‧ [/quote]2qL(v%A?v|USdG
佢可能永遠都享受唔到自己親手完成一件事果下快感..

sugizo_esp 發表於 2006-11-14 11:56 AM

use your brain.2a`4V7@0QEF}
think before you ask

pigcat 發表於 2006-11-14 05:00 PM

本來我都唔想出聲0yN W0Rq#?4|3Q
只係諗住睇下邊個好心人答你...
~&s$Z.^j5c@!v0W 不過...見到...5E Zq&St)C9\`
「如題..
'if ypP!X&b u.}0i+xdpV SVz
唔該解答..」+?(`XY)R/U
呢幾隻字真係睇唔過眼..
b/r2a5O)Vva~
VD/@(YN-x4M 完全表現唔到你用過腦去諗過下..
&u%iBA"Y8P'h*}Y 衰衰地自己都諗下d points..
a`6st g~ u&UK0O 諗下..
:EuB\Vb4w 唔肯定ge..post上黎徵詢下巴打們ge意見.CJZ"y!P0h uV1o
會唔會你有d野要更正呢?? obNCm8LWh1h
咁起碼都係你做...
PHo iVM XH:q 你有參與其中.... U }!l&W0s!T3o
(F5\6{9N.}

z n%f-~8OrL 但你而家咁..
UdT8V/SOK{$z4] 份功課真係唔係你做lor..
\j0[}I\g R!i q 如果有好心巴打諗晒比你..#?"H#u3y$s&\dZ3~
你只係照抄
#~6?^1t%])[ 真係好唔要得!!:nogood::nogood:

guswan 發表於 2006-11-14 05:07 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-11-14 17:00:i}6}{$x({_
本來我都唔想出聲
#H/X6v T%GD)Ksc^M 只係諗住睇下邊個... [/quote]
p^7zR-h0p 真係答佢果個唔係好心,
$K R%L^8B 而係害佢,V4Dr4B8oQ E&X
係想社會多舊垃圾,
&v1fw3P m3Fd 少個競爭對手.

BeachBoy 發表於 2006-11-14 07:44 PM

功課係要自己做的 :angry:
4w7t#MGSTO\%P
fD5k/J`r]p h 你咁樣 , 仲要出2次標題 ... 每標題扣5分
-Gd-}4E$Y hb eQ$n)F P
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=130493[/url]
zi RO,M#DD%L Y$U%VwQhW
其他善意意見會員 :good: ... 加分 :P

loklok117 發表於 2006-11-15 01:04 AM

[quote]Originally posted by [i]BeachBoy[/i] at 2006-11-14 19:44:4eP B5XFk,? aq3C6F
功課係要自己做的 :angry:
#LOw l a3qE SX 'Hdl-nn
你咁樣 ... [/quote] tfH,?$gQm
+p#LKpW:t yT
扣分係最好既回應:good:

lv123 發表於 2006-11-16 08:40 PM

算吧,help 下d 細佬,其實未同陸上生物差不多,如保護色,偽裝如石頭魚,毒蛇,如河豚,不過河豚主要脹大,使敵人食不下,毒刺。連羣結隊,使敵人以為碩大生物,如沙汀魚,共生。

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.