娛樂滿紛 26FUN's Archiver

goonejp 發表於 2006-11-17 12:15 AM

有冇D三四仔光碟睇鋪人宣傳口號提供

有冇D三四仔光碟睇鋪人宣傳口號提供
B"S$e5Fk?!{ 有,請留言,謝
#e6b4]4t \$Y,Esq.V
9m"l0\`Cj ?0G2Y3~ [[i] Last edited by goonejp on 2006-11-17 at 01:38 AM [/i]]

benny0105 發表於 2006-11-17 01:30 AM

[color=Red][size=6]無刪無剪,無經電檢[/size][/color] :good:
0x3cc3HHcy&Q
1Y#H8p@{5_)z 呢句以前成日響好景聽到,覺得係最順口同貼切 :D
V.x_7Ps ro0|m%fo 1{&C5zE^+]%[
後來見到internet有d甚麼甚麼「四仔金句」其實係老作多 :haha:

pigcat 發表於 2006-11-17 04:41 AM

四仔冇格仔
)l l7fb/| X4L#v 學生最岩睇:dev::dev::dev::dev::dev:

tree728 發表於 2006-11-17 07:19 AM

四仔冇格仔L)})Xw;F+y
一條女打3條仔
5c;N2ZSKv3M1OX{B f1ZT+K-BeZ#W2v C7G
你放底一舊水
MdHk8Yhe 帶左4條女4f&{)A?As
8j-BS/\ X$yv F
成日係官X商場聽到:D [$W9bd~7L Gdf
E#z@4q}mb
但呢個POST係咪係港男度開好D呢?:giveup:u9k e;z_ st(]h7O
}_f.B9?.ef6e/f
[[i] Last edited by tree728 on 2006-11-17 at 07:23 AM [/i]]

qqwqqwqqw1 發表於 2006-11-17 07:48 AM

都係移去港男啦~你要呢個?
ge\(At(Y 四樓有四仔,四樓有四仔"
S b1k&x\S~zc 「超薄格仔好好睇,美女如雲格仔細,+g5C6r#VYs N$Z
 五隻一百唔係貴,唔買就係你蝕底。」
1I7Dy!c/r6e 1 *五隻一百 四級冇格
&OGXc2yO P 2 *四仔冇格仔 男女都岩睇7H%te]7`{|I}`
3 *一百蚊四隻 越睇越大隻%k i?'E&q6Q.c+z4z3z
4 *難得開到鋪 買番3 4套N#wQr E0y2S&xX lLP
5 *唔買四仔 點中馬仔)y B\g Sp#FPr0l
6 *大個仔 睇四仔 AV女郎無格仔)u)t&GQnw
7 *唔係老作 男gei夠搏女gei夠索QOO^[
8 *四級冇格 好過睇還珠格格
0a8o*zd`at 9 *三仔超薄格 五隻賣一百
k-sN:m#yG*_a yd(X 10 *四仔無格仔 有格仔拎返黎幫你食左佢5E'plFY t+^
11 *放低一舊水 拎走幾條女 kg4X6v*FS
12 *埋黎睇過揀過研究過rl.Tg*\1K5u*?"L![
13 *萬千寵愛勿錯過f P.h9D_Y
14 *三級三級 化痰止咳 Z6K9g2e ]]|}
[I"tcH)c f.Id"l
"4樓有4仔,好睇冇格仔,寧願食少餐,4仔錢咪慳"

d228216 發表於 2006-11-17 12:07 PM

我作既:
X$n!XV8^,u(j-j'T -e)},WxE8ok
三樓有三仔, 四樓有四仔, 五樓開梨睇, 六隻一百抵.

wind69 發表於 2006-11-18 01:07 AM

come come sir ~ sexy girl ~ girl very very sexy ~make you fire...... !e K9n!d8SBA`

vX:^'a^fe r 某一年係觀塘廣場,聽到四仔阿伯拉停個鬼佬然後講出呢番話:)

clkgtr 發表於 2006-11-18 01:52 AM

擺低一水,帶走五條女! ]5p{ gE c!l;k` |
四仔冇格仔,男女都岩睇!Ge#}TzJ }
一百蚊五隻,愈睇愈大隻!
"e6BV\?6T8m2N'jQ a0m 難得開番鋪,買番三四套!Ql_r*PZm
唔買四仔,點中馬仔?
ny5JdR d2T.S+U 大個仔,睇四仔,AV女郎冇格仔!4v)@S}beD
唔係老作!男夠搏、女夠索!CCa}:G2K4{
冇圈仔,冇格仔,好多毛毛睇!5f"x*r)yv9U
得閒睇四仔,化啖又止咳!}{k1y-v
人一世物一世,睇四仔最實際! l]:Z%E5csI5M8bh;T
埋黎睇埋黎睇,冇遮冇掩冇格仔,最岩四眼仔!
[t/n@1D'x"L} 埋黎買四仔,唔買正傻仔!

vv1668vv 發表於 2006-11-18 03:36 AM

喂!4樓有4級

pigcat 發表於 2006-11-18 05:49 PM

呢個唔知算唔算
"F)P\JKrxL!L 7e]^ L w} N
三仔碟 真有益 佈滿格仔真可惜 :dev::dev:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.