見工....見到心灰意冷
我自問勤力,再加上以往工作經驗,只係個仆街老細經常遲出糧所以我至辭職的..... 好啦.... 現在失業個多月了,其實我又吾係無俾心機搵工,見工表現都吾差(當然,對手表現就不得而知),但都吾明點解都無份見得成的,真係好失望,搵工都搵到心灰意冷了,我只係想盡快投入返個社會,努力不懈地工作,為什麼咁樣都咁難呢?? 巴打作為旁人{7Q(g-vX+XhTm
我只可以講句 T/[S?bkid&~
「小小苦楚等於激勵!!!」:gun::gun::gun:J7WI E)}U`:ei&l
比d時間
有時就算你有料
機遇未到都係唔得..| A5S8}l D~6I
唔好放棄!!!:mad::mad:
天無絶人之路
天無絶人之路, 試下降低小小要求 其實。有時見工都要講下“策略”Apz'T}-Qb-}
例如: 事前先要分析自己學歷 ,
如何 “自我介紹”*QM }K%bJ LQ
衣著儀容是否合當?
&r/xV%A${p{m
你見工前“事前功夫”做得越多,你能把握的就越多。