娛樂滿紛 26FUN's Archiver

J.David 發表於 2006-11-17 04:32 AM

見工....見到心灰意冷

我自問勤力,再加上以往工作經驗,只係個仆街老細經常遲出糧所以我至辭職的..... 好啦.... 現在失業個多月了,其實我又吾係無俾心機搵工,見工表現都吾差(當然,對手表現就不得而知),但都吾明點解都無份見得成的,真係好失望,搵工都搵到心灰意冷了,我只係想盡快投入返個社會,努力不懈地工作,為什麼咁樣都咁難呢??

pigcat 發表於 2006-11-17 04:43 AM

巴打
^mfn8F%J8W@+V 作為旁人{7Q(g-vX+XhTm
我只可以講句 T/[S?bkid&~
「小小苦楚等於激勵!!!」:gun::gun::gun:J7WI E)} U`:ei&l

Ll%G{HB
%Zo JPEf'~ 比d時間
lNY7a*] f 有時就算你有料
(`CjK+Y7d 機遇未到都係唔得..| A5S8}l D~6I
唔好放棄!!!:mad::mad:

ballack123 發表於 2006-11-17 08:26 AM

天無絶人之路

天無絶人之路, 試下降低小小要求

vv1668vv 發表於 2006-11-17 11:23 AM

其實。有時見工都要講下“策略”
Ks[uW)Y"^ L Apz'T}-Qb-}
例如: 事前先要分析自己學歷 ,
u@qS] j     如何 “自我介紹”*QM }K%bJ LQ
       衣著儀容是否合當?
,dn+{d,n     &r/xV%A${p {m
你見工前“事前功夫”做得越多,你能把握的就越多。e8g,{9bG0c
0ip}%[W B.A
當然。。實力 同 運氣 再要加 臨場表現 同樣重要。
JD Bv%qW 不過,見工之前,見工後 有無考慮清楚究竟份工“是否適合自己?”
(A h A+f/F/o] z.f@[ X:}f:LI!}#F
唔好0甘快放棄呀!! 見得越多,能累積的 經驗 就越多 !!K E/c bO1@ Q

H;O6nxp+MF.FU 事在人為!!加油 呀!!
"p%b1@|obZ
Y+\O's,t [[i] Last edited by vv1668vv on 2006-11-17 at 11:39 AM [/i]]

lv123 發表於 2006-11-17 12:07 PM

其實我又差不多,學歷又不高,算中五畢業,找工都好久,之前泳池個份又"合約期滿"現在都找尋中,我工作經驗又不多,得個九個月。見工時只有隨機應變。加油!

loklok117 發表於 2006-11-17 05:58 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-11-17 04:43:![b!a5P f
巴打
!ic az O-l 作為旁人^z0i5FGX
我只可以講句c ]r9Ws| Eh
「小小苦楚等於激勵!!!」:gun::gun::gun:3[*U/s@4[g0t^A
5^ K8x:L0p*u}9thkUf
d qa$YN`(s
比d時間6aD9W_6P"Z e
有時就算你有料
PCf/N4ruUHtu 機遇未到都係唔得.. T@%oR&u*n8A;o
唔好放棄!!!:mad::mad: [/quote]*mS!wqYP}x$b
,K |"C\ei[p
講得好ar香港人:good:-l#~0\4{pO ~
+你3分:D

magic 發表於 2006-11-17 11:19 PM

[quote]Originally posted by [i]J.David[/i] at 2006-11-17 04:32 AM:a)vK%kc
我自問勤力,再加上以往工作經驗,只... [/quote]
7FR/F!G9i'c$Tv 畀心機...冇事的!!一定搵到工:)!!!

大優勢 發表於 2006-11-18 09:16 PM

揾工係比心機就得嫁啦)pG:uL%m9z:lS

D!PJD6nnj 人浮於事&t,Km'}]U0u'~E#t U
Jk1P*p C:e vL1n)J k
這句係講明.....事事唔係自己控制SR~C iW}.^(K
要等機緣

yyy00000 發表於 2006-11-20 04:05 PM

現實係有d殘酷.....

fung225 發表於 2006-11-20 04:39 PM

比d耐性 慢慢搵

J.David 發表於 2006-11-20 08:50 PM

好嘢終於都有機會 Second interviw了!!

好嘢~~ 終於都等到有機會 Second interviw 了!!
2o$}#@G$s[ 不過, 不論成功與否, 我都要多謝曾經留過言支持過我的朋友!!~~
BW-{ vX)E*~ (例如: pigcat, ballack123, vv1668vv, lv123, loklok117, magic, 大優勢, yyy00000, fung225)

BeachBoy 發表於 2006-11-20 08:58 PM

[quote]Originally posted by [i]J.David[/i] at 2006-11-20 08:50 PM:
)pXu2Ux1F"g xk)F(V 好嘢~~ 終於都等到有機會 Second interviw 了!!q2RJC&v
不過, 不論成功與否, 我都要多謝曾經留過言支持過我的朋友!!~~
C/n*b n X.A7} (例如: pigcat, ballack123, vv1668vv, lv123, loklok117, magic, 大優勢, yyy00000, fung225)[/quote]7m/nmB1` O+b$b2R

;GL;Z T)W!sB 恭禧 恭禧 :clap:
$O)_%d0Fe(pu
;a4];R9lAD4m!_ I$ai B +3 鼓勵 :P

magic 發表於 2006-11-21 01:21 AM

[quote]Originally posted by [i]lv123[/i] at 2006-11-17 12:07 PM:
4k:u)t|0k"] 其實我又差不多,學歷又不高,算中五... [/quote]-FK#H dU|6uZ&|
我本來有兩份工...因得罪老細親人..依家只剩一份...:mad::mad:

magic 發表於 2006-11-21 01:23 AM

[quote]Originally posted by [i]J.David[/i] at 2006-11-20 08:50 PM:,j y/n~)?Z EX|
好嘢~~ 終於都等到有機會 Second inte... [/quote]
s1u4]V } ys 我都支持你個wow..:)

J.David 發表於 2006-11-21 03:12 AM

當然不會忘記多謝你的 magic, 同埋要多謝板主你的加分

當然不會忘記多謝你的 magic, magic 你也不要放棄,加油呀!! 同埋要多謝板主你的加分~

J.David 發表於 2006-11-22 07:55 PM

明天就係了,希望搞掂啦

magic 發表於 2006-11-23 01:30 AM

[quote]Originally posted by [i]J.David[/i] at 2006-11-22 07:55 PM:I5Xj7KqP
明天就係了,希望搞掂啦 [/quote]5baS(l@^cJO(UQR
:good::good::good::clap::clap::clap:搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂...........................:good:

blueflow 發表於 2006-11-23 06:58 AM

我成年幾無野做都未心灰意冷(中間有打散工,有d工見成左但無做)
W!Z'zA{7[C:u 如果一個人勤力點會無機會
g]%Tq3x8y 現在機會來了要好好把握

lky010185 發表於 2006-11-26 04:45 AM

J.David 成功如否都返黎報告一下丫~希望你得la~

J.David 發表於 2006-11-26 05:22 AM

第二輪面試

那天的第二輪面試,總共進行了個多小時,見了兩位有關部門同事,自問那天面試表現尚且不俗,不過,最後還是要等待人事部的通知是否錄用,最後,真的希望能成功通過啦~

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.