見工....見到心灰意冷
我自問勤力,再加上以往工作經驗,只係個仆街老細經常遲出糧所以我至辭職的..... 好啦.... 現在失業個多月了,其實我又吾係無俾心機搵工,見工表現都吾差(當然,對手表現就不得而知),但都吾明點解都無份見得成的,真係好失望,搵工都搵到心灰意冷了,我只係想盡快投入返個社會,努力不懈地工作,為什麼咁樣都咁難呢?? 巴打ky4v|YTC%Eq作為旁人eS%G}&eTnl
我只可以講句
「小小苦楚等於激勵!!!」:gun::gun::gun:
`F;rj:H$QT U
比d時間n_ C9Da[5P
有時就算你有料
機遇未到都係唔得..
唔好放棄!!!:mad::mad:
天無絶人之路
天無絶人之路, 試下降低小小要求 其實。有時見工都要講下“策略”P.o5mzN*A:U例如: 事前先要分析自己學歷 ,
如何 “自我介紹”G8x`rqg0T
衣著儀容是否合當?
|x:z ~/_w6|
你見工前“事前功夫”做得越多,你能把握的就越多。
-zP9P ^$YO!h
當然。。實力 同 運氣 再要加 臨場表現 同樣重要。J8ps0k"X-Q!h4R3{-g,h
不過,見工之前,見工後 有無考慮清楚究竟份工“是否適合自己?”an*@#U,F&h0f
唔好0甘快放棄呀!! 見得越多,能累積的 經驗 就越多 !![ h H*W8R$DfX Y^
4x&`%uX@]4M)V
事在人為!!加油 呀!!z4}&z$e2ygfPV/g*Y
!NCR"`.Ky9zu)x
[[i] Last edited by vv1668vv on 2006-11-17 at 11:39 AM [/i]] 其實我又差不多,學歷又不高,算中五畢業,找工都好久,之前泳池個份又"合約期滿"現在都找尋中,我工作經驗又不多,得個九個月。見工時只有隨機應變。加油! [quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-11-17 04:43:2{w}b3jI
巴打x pC"U3t|!U
作為旁人Ob@Dh1jo
我只可以講句~8K FE8I;i*Q
「小小苦楚等於激勵!!!」:gun::gun::gun:"j)c6mOKT_ f
!B!ms%]/~,|7S0s2qh2c8E
比d時間
有時就算你有料-_6i%ny2E]L
機遇未到都係唔得..
唔好放棄!!!:mad::mad: [/quote]
!my|H{%[
講得好ar香港人:good:'_r)@AL/J.g
+你3分:D [quote]Originally posted by [i]J.David[/i] at 2006-11-17 04:32 AM:
我自問勤力,再加上以往工作經驗,只... [/quote]
畀心機...冇事的!!一定搵到工:)!!! 揾工係比心機就得嫁啦7@(^N4A!m v
`)u#x"W}d!Q
人浮於事
n`uL5{}
這句係講明.....事事唔係自己控制2vc^1~v Pm!L
要等機緣 現實係有d殘酷..... 比d耐性 慢慢搵
好嘢終於都有機會 Second interviw了!!
好嘢~~ 終於都等到有機會 Second interviw 了!!不過, 不論成功與否, 我都要多謝曾經留過言支持過我的朋友!!~~$yxw~'h|9X7WI
(例如: pigcat, ballack123, vv1668vv, lv123, loklok117, magic, 大優勢, yyy00000, fung225) [quote]Originally posted by [i]J.David[/i] at 2006-11-20 08:50 PM:
好嘢~~ 終於都等到有機會 Second interviw 了!!Roj$QoF,r
不過, 不論成功與否, 我都要多謝曾經留過言支持過我的朋友!!~~#Q&g Pw9^
(例如: pigcat, ballack123, vv1668vv, lv123, loklok117, magic, 大優勢, yyy00000, fung225)[/quote]
P])f#M(R*o8?:L
恭禧 恭禧 :clap:
B +3 鼓勵 :P [quote]Originally posted by [i]lv123[/i] at 2006-11-17 12:07 PM:d+qs\nx'Y2i
其實我又差不多,學歷又不高,算中五... [/quote]pa$Lo6L
我本來有兩份工...因得罪老細親人..依家只剩一份...:mad::mad: [quote]Originally posted by [i]J.David[/i] at 2006-11-20 08:50 PM:'g5uZ Z3tE$J/D
好嘢~~ 終於都等到有機會 Second inte... [/quote]/KJ;H|2L/|d{;lU
我都支持你個wow..:)
當然不會忘記多謝你的 magic, 同埋要多謝板主你的加分
當然不會忘記多謝你的 magic, magic 你也不要放棄,加油呀!! 同埋要多謝板主你的加分~ 明天就係了,希望搞掂啦 [quote]Originally posted by [i]J.David[/i] at 2006-11-22 07:55 PM:明天就係了,希望搞掂啦 [/quote]
:good::good::good::clap::clap::clap:搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂搞掂...........................:good: 我成年幾無野做都未心灰意冷(中間有打散工,有d工見成左但無做)
如果一個人勤力點會無機會#w5Hb3\R.c%a&f
現在機會來了要好好把握 J.David 成功如否都返黎報告一下丫~希望你得la~
第二輪面試
那天的第二輪面試,總共進行了個多小時,見了兩位有關部門同事,自問那天面試表現尚且不俗,不過,最後還是要等待人事部的通知是否錄用,最後,真的希望能成功通過啦~頁:
[1]
2