娛樂滿紛 26FUN's Archiver

yuen0000 發表於 2006-11-17 05:49 AM

16歲搵工真係咁難-.-?

唉=.=之前15 讀到中3之後冇讀
t!Kqn,r^7L\| 之前做左份m記3.4個月 之後抖左陣=.=a7Djf+x }^MlK8mI
e家搵左4.5份都冇消息-.-a真灰 唔通要等到17先出黎做野=.=?aOw?}(?&WR+W

V QQw \7q hehe入正提sy{7e]
有冇人住天水圍有好工 介紹呀 :agree:

arlesonson 發表於 2006-11-17 06:33 AM

form 3 is hard to find a job la, most jobs min requirement are form 5  =.=

yuen0000 發表於 2006-11-17 07:27 AM

我知=.=1{3xg%b#z$r^u
但係我因為升唔到先冇讀-.-..

qqwqqwqqw1 發表於 2006-11-17 07:53 AM

再考過得唔得ar? j(O2l6J$o5QREw
衣家中三畢業真係唔係好得lor......

Lung~ 發表於 2006-11-17 08:52 AM

中三出黎除非你再讀專業文憑..如果唔係.我可以好肯定咁同你講.你做乜都冇資格.M記請左個中四讀緊書既都唔請你.我唔係串你.只係而家見到d15-6歲以為自己長大了既人.應該諗下自己既路.呢個社會就係話比你知.你唔肯讀書就冇人肯請你.人地中五出黎都喊救命.大學生出黎都係9000出頭.你話你中三搵到幾多?唔通派死一世傳單?好好諗下係唔係應該讀番書啦.想溝女人地都轉頭走啦

au212001 發表於 2006-11-17 10:45 AM

我想講你聽的就係...你做多3,4年野後, 約20歲..你就會好想想想讀書..bV cCsZ-[)d
吾係逃避工作, 而係讀書好重要...

leungman 發表於 2006-11-17 12:41 PM

講真句,我依家讀完文憑出到黎都仲未搵到工,雖然你工作經驗多過我,但係始終你仲細嘛,大個D應該會好D

ylc301403 發表於 2006-11-17 12:54 PM

Today Hong Kong form 5 is hard to find a job la
7E \&b+g2Uy In addition , the salary....:cry:

jublio 發表於 2006-11-17 03:39 PM

你如果真係唔想讀書,過兩年考個貨車牌或貨櫃車牌,中港貨車司機,收入都唔差

一丁 發表於 2006-11-17 03:57 PM

識唔識游水~?
aVR H9NCS7@3U 去考救生員啦~
7_3AxQ3a%b 一定有40$個鍾~~
E i J9A5\0o8yz 我都做左2年lu~

自由神 發表於 2006-11-17 04:04 PM

[quote]Originally posted by [i]yuen0000[/i] at 2006-11-17 05:49 AM:9kPz+|*BE
唉=.=之前15 讀到中3之後冇讀NY&[)_I0A2lc(v#}
之前做... [/quote]ZO#V'n)Pu
你咁細個呢,就好好增值自己先啦!(如果你家人無法負擔既話,咁我都無咩方法,你唯有做住先or半工讀!)r2O2zr w"ixv(f
你學好一門手藝,咁樣你既人生先會有發展(如果唔係既話好可能只做到散工)。 \t)x[~
學剪髮,都係一個唔錯既手藝!

seafireson2 發表於 2006-11-17 04:58 PM

[quote]Originally posted by [i]一丁[/i] at 2006-11-17 03:57 PM:
g/A uiC+A 識唔識游水~?
o'@p,oV0y&lM W p 去考救生員啦~
3@xMyjWk(? 一定有40$個鍾~~
6uauZ N]_Kr 我都做左2年lu~ [/quote]v.B4w*s'~7v
如果對游水or水上活動有興趣,9n0u7u&r3?N`
除了做救生員, h0c^"m xT
可以上下堂,考下章,
KMiGS$s z"f 可以做到教練,賺多d~~但都幾艱苦,so 一定要有興趣,`xNc6LR
我ar哥都係0甘~

自由神 發表於 2006-11-17 05:01 PM

[quote]Originally posted by [i]seafireson2[/i] at 2006-11-17 04:58 PM:8|2?!B*V)Bk

*KT+W$qvg] 如果對游水or水上活動有興趣,
J-k2ck;Z+D g 除了做救生員,5L@5y$P#@ hK,X
可以上下堂,考下章,
to-z+x pM2O? 可以做到教練,賺多d~~但都幾艱苦,so 一定要有興趣;pA/@U|u J
我ar哥都係0甘~ [/quote]_(q1u"p$jv
其實做救生員都唔錯既,不過呢由於香港既室內泳池太少啦!
Cx#mo5ra)W 你冬天乞食咩:haha:
!r&Paab ] @L J:j9U 你都係要選擇一個可以有穩定收入既工作啦!

Yui.i 發表於 2006-11-17 05:17 PM

好心一係讀番個中五,再唔係咪vtc讀cvs,半工讀好咩都好,
P4i:\ o/d5{9EC%R 而家中五都好難搵野做,唔通真係一生人都要搬搬抬抬咩....你自己都唔甘心啦...,y#P%Xe`#m
我有個朋友成日都話我讀書唔做野,係ar,咁又點?細細個有書唔讀就出o來做野好叻咩?又唔係屋企養唔起佢...
6R oD*RP\ 而家做野冇d墨水跟本就唔得......我同佢講:你咪自己撞下板先law.....
u.LsR?Cf*zt
Qr.h*_0x L [[i] Last edited by Yui.i on 2006-11-17 at 05:18 PM [/i]]

seafireson2 發表於 2006-11-17 05:39 PM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2006-11-17 05:01 PM:%YF `,r?#O M
5z8MnE_pH
其實做救生員都唔錯既,不過呢由於香港既室內泳池太少啦!:ts%X+a.yr Y
你冬天乞食咩:haha:
G:\tU7_ dN 你都係要選擇一個可以有穩定收入既工作啦! [/quote]g hcu,seY"h
大部分ge水上活動訓練係冬天舉行, X-~bW R fg7[
所以要做教練~G.Q5N arr Rd
如果唔係就食西北風..................

kuru 發表於 2006-11-17 06:04 PM

到18歲,果時考個的士牌黎渣,但e+16既你,我諗得--便利店,快餐店等人用住先~

155220 發表於 2006-11-17 06:07 PM

點解唔讀上去?中三真係好唔得,宜家咁多人大學畢業,連大學生都無好大既競爭力,更何況你呢?

cgdmzlam 發表於 2006-11-17 07:55 PM

你用老闆既心太去想就知我講咩喇~~~~~~~~~~~^^

cgdmzlam 發表於 2006-11-17 07:56 PM

[quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2006-11-17 19:55:*}'V H0] Y4?k(L;u

6PN&x JdpY-q
-U*]u!f.Z}(w jbh 你用老闆請人既心態     去想就知我講咩喇~~~~~~~~~~~^^ [/quote]
/Z5@ B6jF e6a:R TT9G 堅嫁~~~:D

ASPP 發表於 2006-11-17 08:00 PM

樓主,我勸你都係讀返書啦
x)Ql*ez[iQ @ u 依家個社會變左知識型社會
X0_nGIwG"E 有越多知識,就有越大gei競爭力

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.