娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Lung~ 發表於 2006-11-17 10:00 PM

搵工真係只為搵食?
&KP1F*zL5hy 你冇理想?;Nj.mkK"t
你唔知自己條路應該點行的話G%[)TK xhl
請你先讀好你既書

arlesonson 發表於 2006-11-17 10:01 PM

[quote]Originally posted by [i]yuen0000[/i] at 2006-11-17 07:27 AM:
O\}K3n3Kh ay"T 我知=.=~2WKWF4_k5qa
但係我因為升唔到先冇讀-.-.. [/quote]
7y$SL9DiyU%E6?^
8lFkGv]u-@8Pk Try to go back to school al :):):)

ASPP 發表於 2006-11-17 10:02 PM

[quote]Originally posted by [i]arlesonson[/i] at 2006-11-17 10:01 PM:K(_uWR#x b
)kdo(Zet.uA
/zf~ a N6S!NB
Try to go back to school al :):):) [/quote]
y+?H9@]'@-J,wI x5c.w.O#|$m
有冇諗過讀私校 ?

arlesonson 發表於 2006-11-17 10:03 PM

[quote]Originally posted by [i]ASPP[/i] at 2006-11-17 10:02 PM:&v5Iv'D*U Q~C

*@ua@W0B'M#`E {'c/]}%l,O
有冇諗過讀私校 ? [/quote]
C;]-I*d;| )x|[Y'S$Bv&mY!HX)y
I finished University 2 years ago ;););)

SCM 發表於 2006-11-17 10:04 PM

我本身都升唔到中4 T:HeDk Q9wF5M
但係我真係多謝我呀媽J&T/S(\4o2xz
如果唔係佢求學校8RU3q)O|S)Fs
我冇得重讀3%iY^ h&X"@s5d/P |b
到時咩前途都冇 &x(Q7P O v1nLw*k
今年中四既我決定要努力:mad::mad::mad:

chungngo 發表於 2006-11-17 11:18 PM

難D.............

launcher 發表於 2006-11-17 11:18 PM

你估冇人同你爭GA 咩....
b fvj2[2P 世界好難搵好工GA

SCM 發表於 2006-11-18 04:10 PM

[quote]Originally posted by [i]launcher[/i] at 2006-11-17 11:18 PM:
#a)r5Jvb d 你估冇人同你爭GA 咩....
U,|"[*mk7@|2GS 世界好難搵好工GA [/quote]
*gz*UF$PpD;x4g 呢句真係好重要
)GfP H T1P^ 我每次諗起呢句野(通常都係夜晚諗起)o?u IZ;N
就半晚都訓唔著

ASPP 發表於 2006-11-18 09:39 PM

[quote]Originally posted by [i]launcher[/i] at 2006-11-17 11:18 PM:
s%a;ZV"{ Y{!D 你估冇人同你爭GA 咩....
,J0{D(UrR*H/PZ 世界好難搵好工GA [/quote]-m uQ0MXTV/t
B#[Xj1|$iO]
無錯D h liT3L2e
要搵一份啱自己做
B ?5Z B}Y+S4hH2Z5H 又可以做過世gei工
-LQgh-\i Y 真係好難 :cry::cry::cry:

無妄 發表於 2006-11-19 09:06 AM

正所謂 細時唔讀書 大時做運輸GhH@:JP:GL
物流速遞 唔睇學歷 你可以試試/}8}(C@v+\A8|w
見工概時侯 唔好串柒柒
7yz#d/~F%u 講真 依家好多o靚仔(希望你唔係) 自以為好叻好臭串4~*o7])I/t W5a
如果佢生長o係單親家庭就知咩叫  找食艱難
5Y ]fV#cQ.u#ZN fG.vd*\O+P%^L
我提議 樓主先做住速遞先`-Nl}%W8Zv
打住份工先 會學到處世做人概道理  (做人圓滑一d)
!r,dn7u@ 可能你概客 會比機會你"K5RWV%jR dqt
做左2-3年 有興趣 咪找d專業做嚕 &c1fBp)|2w(S
再唔係做司機 一樣找到錢 +x Zp`zl5Vg
其實讀唔到書唔緊要  千祈咪學壞 正正當當工作 努力一d:}*{:o6E$[JH
你屋企人都好高興 ;R.~1o'{t5F
有d大學生 狗眼看人低  有d又偷拍  有d又非禮 (只係話有d o者 咪對號入座)
c#pa ?|H` 讀再多d書都無用拉q:I#o Fx

9D.G4B7Av@ 總之做人概野 上進一d  中3都可以有前途

yuen0000 發表於 2006-11-20 02:52 PM

[quote]Originally posted by [i]無妄[/i] at 2006-11-19 09:06 AM: u0Y0S U_}!o,xU#S
正所謂 細時唔讀書 大時做運輸
tm$X N,S0a^ 物流... [/quote]
/g^0G!] Udr _ 有咩 方法可以做到=.=?
&v$d4A!?L1g1~P c.| 加埋16歲唔知請唔請好多地方見我16歲都話唔請-.-"

無妄 發表於 2006-11-22 12:22 AM

[quote]Originally posted by [i]yuen0000[/i] at 2006-11-20 02:52 PM:z,?C%fay
'DM1o,{%p
有咩 方法可以做到=.=?
on1b6vJ2RA4F+y*[^ 加埋16歲唔知請唔請好多地方見我16歲都話唔請-.-" [/quote]
c6MPE"e
1L'C~w m+P5U!_h8^Q 睇報紙 見工時誠懇D;x8R+|wS6m
Wig"O6sOF+R
問多一D野  比人感覺你好有興趣 有積極(Q T,Q;?4J}
R6M&J8T-E
如果人地問你點解唔讀咪老實講 老實講出黎
M~ d(M.v.|/d
T h5YV9oJ3W 大方對答 失敗左 咪吸收經驗

yuen0000 發表於 2006-11-22 01:02 PM

[quote]Originally posted by [i]無妄[/i] at 2006-11-22 12:22 AM:)?3IS Z@@VUi X9a

AQ%S-IL&V|
+af:D|#w&g 睇報紙 見工時誠懇D
'Pfc:vn+Y0_
By1fU"?6R 問多一D野  比人感覺你好有興趣 有積極
{:p8H ^ms x k5hm2k
!`;eK/V.M{ g 如果人地問你點解唔讀咪老實講 老實講出黎
(K)K;?sgIdW
Ff-T+D(^!j 大方對答 失敗左 咪吸收經驗 [/quote]
(pK'SV5@\0f a)z1zYq4HS
o ic 我會留意下

stockman 發表於 2006-11-22 03:32 PM

Do you like to cook?  Go get a restaurant trainee job, starting from the very bottom.  You won't make a lot of $ and it's a long term process.  But you have a clear path to advance and build a career as a chef.  Whether the economy is good or not people need to eat, and cooking job can never be outsourced.

blueflow 發表於 2006-11-22 04:40 PM

有時唔係讀書多唔多問題
KCLd C"KAJR l 有時係市道問題
?5vthrnGu A 我讀到高級證書做左幾年野e)~$vEw x?]&K k"sV.o
現在廿幾歲咪一樣禁難找工
(ue#D_8BJ/I!I 無做野成年
|5G ku$J$O 上半年有d休息心態,找工有d求其"i8G+s@P
但世界杯後就每個月到寄成最少十封信
p#O"KBkR R4hUp 到上個月都係得個見字z0[k"yF8k~+n
但今個月成十幾間公司打來叫我見工(有d係早幾個月寄左信個d)
1VLO.FPl8Cv)[ 有幾份試左工,覺得自己唔岩做走左
UT9H c it5PDD 現在又有幾份請我叫我返工,我都唔知返邊份好5zF{,I,c6z2r
};_"W7{NV _
因為屋企都叫有個錢
*yFS9SW1D1X G 所以我返工最主要都係想學多d野
B_(vV z ba 好彩之前做d工夠勤力,唔係做衰左個名就死
u? h3]%wF
bU'm)x2zxge V 好似樓上講做trainee(學徒)個d
3A` ~_ L4ck5]3t 小弟都係學徒出身w*m @A(PqdZ)]
做做下野就會想讀書
{VE^pT 如果真係唔鍾意讀書就要一心一意工作/s7Q@A|q"pL
做人點都要有個目標*IK1b|:K8T!OwUK
開頭做野係難崖d
EIyq(C-jL 忍忍下慢慢就慣

yuen0000 發表於 2006-11-22 06:27 PM

[quote]Originally posted by [i]blueflow[/i] at 2006-11-22 04:40 PM:
3e#UMD(mp\ 有時唔係讀書多唔多問題)ho%k AU#c S
有時係市道... [/quote]C1Q6N{.Z
讀書.同工作 我想工作多d
&T1n7TC"I w home 唔係好多錢供我讀書 我想幫home搵個錢先-.-""..起馬自己交返d電費/上網費等等

magic 發表於 2006-11-23 01:32 AM

[quote]Originally posted by [i]yuen0000[/i] at 2006-11-17 05:49 AM:%p3fu8G@$qB
唉=.=之前15 讀到中3之後冇讀
,_ud4nPxb7v:](h 之前做... [/quote]
Wy'?(E [(E 30歲搵工重難呀....

sucker007 發表於 2006-11-25 05:21 PM

of coz la..

lky010185 發表於 2006-11-26 04:54 AM

yuen0000 其實講到尾都係果句,中三畢業,連搵一份較正常or偏低收入<full time 6000 up>ge工基本上連入場券都無,如果你真係唔想屋企開支太大,我建議你做m記 pt,返學讀返書,如果你勤力ge話,一個月都可以有2xxx蚊收入幫補下,人工係un d,但當務之急係拎個中5,到時你18歲+中5,好多工都請

ksupjai 發表於 2006-11-30 12:14 PM

讀書是重要, 但是選什麼來讀才是最最最重要,
9~U xw tBf 讀d無前途的課程只是浪費錢和時間,
A/Sh:B ? 要知道要做什麼, 想做什麼, 之後不停的去學和用心等待機會
2?~w i9w 這樣便會成功找到出路!:haha:

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.