娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Maxson85 發表於 2006-11-20 12:59 AM

小弟下个礼拜到香港旅游。。。

yoyoyo...小弟下个礼拜将会到香港旅游,
x*H.H9f0vW 肯定既系此行将会去迪士尼乐园,
vnz1v{$@;pY)F 想请问下各位香港仲有d咩地方好玩、
?,`c0sb2h%@5EO 同埋有边度d野食系[size=5][color=Blue]平+靓+正[/color][/size]既?.d:d^[email protected]X0j
贵少少既都讲下喇,贵少少应该唔系问题。。。,_4k@/gC w!L%f(Lw
香港仲有d咩旅游地方或者美食系不容错过架?
/NYT6Y9@5E[9D 若然可以既话,介绍之余,可唔可以讲下大概几钱度?
k$K,mj8q E2r 如果有旬野,例如有咩 [size=4][color=Red]“鲍参翅肚”[/color][/size] 系好食+特价,好抵既,S$B]4~^+Z]'_
甘就麻烦请各位一拼介绍下喇。。。:D:D(认真架!)
[2W2{;jcZ 同埋我想问下,家下香港系咪已经开始转凉?温度得几多咧?NaqC'I{ hV!u
系度先唔该各位出post相助既会员!!!
z'~ n5G4B QhlHlR#^m
[[i] Last edited by Maxson85 on 2006-11-20 at 01:02 AM [/i]]

magic 發表於 2006-11-20 01:13 AM

千奇不要信太平的團呀~~~:( Q?5GW~d
{食會好貴...但一般較大陸清潔及安全些..} XIX-ZOs^/{

'q^sK6e/BL [[i] Last edited by magic on 2006-11-20 at 01:17 AM [/i]]

Maxson85 發表於 2006-11-20 01:18 AM

[quote]Originally posted by [i]magic[/i] at 2006-11-20 01:13 AM:kG$o,^3iPbrVE
千奇不要信太平的團呀~~~:(1D7P!B(~m&NdK6ab `

)d)`2d0tk:wjSs [[i] Last edited by magic on 2006-11-20 at 01:15 AM [/i]] [/quote]xq DT6|o
Pp/feR(lV*A
f ug I E(dW(}*}
我地唔系跟团黎架,不过旅游配套度包埋迪士尼入门飞。。。
E&H,OfF0x aQ/b 所以都可以话系[size=5][color=Red]“自由行”[/color][/size]。。。:P
/t~H/d e V%X:T8Jq
5O"{"o$c%`(}jb,d x [[i] Last edited by Maxson85 on 2006-11-20 at 01:19 AM [/i]]

王晶 發表於 2006-11-20 01:20 AM

天氣開始轉涼 帶定外套喇~

Maxson85 發表於 2006-11-20 01:23 AM

[quote]Originally posted by [i]王晶[/i] at 2006-11-20 01:20 AM:
L)Ua/d/O@5Yk 天氣開始轉涼 帶定外套喇~ [/quote]q Bm*B3K})~6D

;[J%uzzX[uA_ 多谢匿位阿哥先!!!

fai104 發表於 2006-11-20 02:51 AM

開飯啦..[url]http://www.openrice.com/big5/index.htm..[/url]可以上去看看有價錢..
:f(s1^o:gLHsX*U *B+DZ*rBk4]
[[i] Last edited by fai104 on 2006-11-20 at 02:52 AM [/i]]

kjkj 發表於 2006-11-20 03:25 AM

可去一下旺角,尖沙咀,沙田,黃埔,灣仔,鯉魚門,南丫島$~G/~!G6P1_f V x7u
觀塘開左間mos burger(全香港得一間),味道一般,但勝在多人排隊
Di1H(j&Q0n v.f 30-60分鐘就可買到,價錢方面比m記貴一倍
#P.P'~fZo| qV.HrH 迪士尼乐园好玩咩@@??我個人就比較喜歡海洋公園
cbj:}k P 如果食可去一下大榮華,因為間野係肥滔開的,不過服務一般
I3N0x1k%v~ wLQ8E
F/Io3u` L 我個人覺得大陸d野味比香港d野好食多多聲啦,再加上價錢更要平一倍多

Maxson85 發表於 2006-11-20 10:03 AM

[quote]Originally posted by [i]kjkj[/i] at 2006-11-20 03:25 AM:
ix;^+U1}:v q/`;? 可去一下旺角,尖沙咀,沙田,黃埔,灣仔,... [/quote] O#d)EP8t5y!V dw
{7cSM F` [
要等[size=5][color=Blue]30-60分钟[/color][/size]!?胜在[size=5][color=Blue]多人排队[/color][/size]!?仲要系[size=5][color=Blue]味道一般[/color][/size]!?!a"pWrgY
仲要系[size=5][color=Blue]价钱贵一倍[/color][/size]!?
XZ?({,YK*dBC\N 我唔系想凑热闹哦,而且马来西亚都有肯德基同麦当当喇,
$aLr3WlNlDL 无理由山长水远去香港食番匿度都食得到既野吓哇!? q5cAf3w
0`$H T Y({
不过好多谢 kjkj 你既一番心意!!
$Wa/Q4{-d5K!Q(B *我都无去过迪士尼乐园,更何况系海洋公园咧(况且旅游配套度包埋迪士尼入门)不过都好多谢你既意见。。。x0a#a/M{1`+MJ
1c {"{.sCrq
[[i] Last edited by Maxson85 on 2006-11-20 at 10:07 AM [/i]]

Maxson85 發表於 2006-11-20 10:08 AM

[quote]Originally posted by [i]fai104[/i] at 2006-11-20 02:51 AM:)X%k1v7^$lJ
開飯啦..[url]http://www.openrice.com/big5/index.htm..[/url]可以上去看看有價錢..
o9F;R8X0g*~ @ ;_v\fhN%srCt
[[i] Last edited by fai104 on 2006-11-20 at 02:52 AM [/i]] [/quote]
5f;u[:i;j'Io
p'k0l#c)N9[ 好详细哦,唔该 fai104 !!!

superkelvin 發表於 2006-11-21 01:05 AM

不知道你看不看到, 這裡的介紹就真係地道一點!
cT$[%sE [url]http://motor.atnext.com/moSectionIndex.cfm?cat_id=18[/url]

Maxson85 發表於 2006-11-21 03:02 PM

[quote]Originally posted by [i]superkelvin[/i] at 2006-11-21 01:05 AM:3J[ll@j
不知道你看不看到, 這裡的介紹就真係地道一點!Exz+S/b&L
[url]http://motor.atnext.com/moSectionIndex.cfm?cat_id=18[/url] [/quote]
O8C)G,yp
SNJC"^m](b,@6u %Tw3b-BClLD.Z e]
yoyoyo,我睇倒啊,我日日都有番黎睇番匿个 post 架!!!
&W/SJ3i @z 多谢晒 superkelvin!!!

12d3 發表於 2006-11-22 09:23 AM

最近係尖沙咀見到, 開始有聖誕燈飾, 雖然唔算多, 但不妨留意下

打狗棒 發表於 2006-11-22 05:47 PM

同胞們, 同志們, 您們不可不遊金紫荊廣場, 有偉大的江總題字, 摸一摸, 舒肋活絡......:good:

Maxson85 發表於 2006-11-22 06:16 PM

[quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at 2006-11-22 09:23 AM:
[{)l+po[l'i 最近係尖沙咀見到, 開始有聖誕燈飾, 雖然唔算多, 但不妨留意下 [/quote]
K-` }%h9q6zk 1w']h io5{
哦。。。甘就要见识吓喇!!!8h$?s8N.|'`
多谢多谢。。。

Maxson85 發表於 2006-11-22 06:18 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-11-22 05:47 PM:
~8yRri1F 同胞們, 同志們, 您們不可不遊金紫荊廣場, 有偉大的江總題字, 摸一摸, 舒肋活絡......:good: [/quote]TB+O"J0O_$Bm
)R"G{`tU5W)|e,K

6^5z2ba!{DWh&l4y"CA 金紫荊廣場除左有江總題字之外,仲有d咩睇架?
t#['aIH,h]K 唔该晒你先!!

打狗棒 發表於 2006-11-22 06:32 PM

[quote]Originally posted by [i]Maxson85[/i] at 2006-11-22 18:18:
kg)ri;Z PO;|9M @QT| YgD"QL

&r1?v9b/n2? 9g/\7A3xpT
金紫荊廣場除左有江總題字之外,仲有d咩睇架?.p-M ODq'y
唔该晒你先!! [/quote]
T;Z:K.g0OO `[W 有江總題字還不滿足? 您想看毛主席的題字可沒有...........:haha:

陳志雲 發表於 2006-11-22 08:17 PM

[quote]Originally posted by [i]Maxson85[/i] at 2006-11-22 06:18 PM:
n2Z;k"@` mD'k9U#yPAx 2{0q&BQ:W \~i1U
KrK!T-{d?(]1{,[

9\l-h/b[ 金紫荊廣場除左有江總題字之外,仲有d咩睇架? I*o7Pn:l*^d+cs
唔该晒你先!! [/quote] m6Zzv-G

c;ZF,w YC6| s6u!P 仲有好多老襯睇,睇下d老襯o係個廣場襯襯下,幾得意架

Maxson85 發表於 2006-11-22 10:44 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-11-22 06:32 PM:hC G)ygj6x

U@-NAm7N#E 有江總題字還不滿足? 您想看毛主席的題字可沒有...........:haha: [/quote]
E#h7]_^)`V x,[Hw7N7y9J2p
其实江總全名系边个?9k.YD;?JG
他有几威咧?你地好似好尊敬他既?

Maxson85 發表於 2006-11-22 10:45 PM

[quote]Originally posted by [i]陳志雲[/i] at 2006-11-22 08:17 PM:1bC/w&ydZ

EC~ Kt6d
ZcO;lK/J 仲有好多老襯睇,睇下d老襯o係個廣場襯襯下,幾得意架 [/quote]
6XT R_z l1vfj
"S.T1L5v}2yc 甘你会唔会去果度襯买一份咧?“襯”志雲。。。:dev:

bigfish 發表於 2006-11-22 11:22 PM

千祈唔好去金紫荊呀, 你幾多歲? 唔過六十都唔好去金紫荊
TKo8rO b*O(fm-L 要去梗係去中環, 金鐘, 尖沙咀呢d 地方識下外國朋友, 感受一下外籍人士o既親切笑容啦

頁: [1] 2 3 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.