娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Maxson85 發表於 2006-11-26 12:40 AM

[quote]Originally posted by [i]王晶[/i] at 2006-11-25 02:28 PM:
lv+s7Sg4R"C 無意外架~不過會坐坐下停係半空唔郁 依家唔知好d未 [/quote]
g i0B)n0Hq!@ F$b+uW#|*L9N*x u u
哦。。。我捻应该都 ok 既。。。zU*f|0E5f
因为马来西亚云顶高原度 d 缆车有时都會坐坐下停係半空唔郁。。。

BeachBoy 發表於 2006-11-26 01:11 AM

[quote]Originally posted by [i]Maxson85[/i] at 2006-11-25 02:24 PM:%UY:vyWj9]5l5q6r
回複#56-57$gvHT m&kGW
,z/@a9^ ?rPIu
果度既吊车唔稳阵架?h:C(r(w,V(A
以前有无试过发生意外架? [/quote]-L4l(|(PX f;b){ P
'i'eq ne"\ M(r
昂平360 ...  吊车就真係 :nogood:
"G\o%AIHn
2n~+r*v*NCR Ocean Park ... 纜車 :good:
9?K/t2[0f3f+A%lLM x6F y o!OT$S C
[quote]Originally posted by [i]Maxson85[/i] at 2006-11-26 12:40 AM:
2T%?R8G)dq:p6D (y VB+vs6e0vG6B

s,cC?9i1} 哦。。。我捻应该都 ok 既。。。
q N[1j_ b 因为马来西亚云顶高原度 d 缆车有时都會坐坐下停係半空唔郁。。。 [/quote]
u|,U&}R;oY/p\
~n @U&u*XF2@&Yi8}ij 云顶 ... 係咪好猛 :eek: 怕怕 :giveup:c6o*Eoj"zP A)Sh
ay&f9ed2U}+wC
[[i] Last edited by BeachBoy on 2006-11-26 at 01:13 AM [/i]]

vv1668vv 發表於 2006-11-26 07:33 AM

哩幾日 落住毛毛雨 大風吹下吹下。。 搭 360 都 咪話  唔驚。。
)\9Ap2V3siy;g'X"K 如果要真系要去 昂平360 的話,最好早D 打電話 問問 有無 “飛”好D嘞。*Le2IV*x)l oOA

/l2`'Y kk s7^8uw [url]http://www.np360.com.hk/html/chi/booking/prices.html[/url]
Ez/RP`"\j3BT_g !X'`cy7p IVs Y
[[i] Last edited by vv1668vv on 2006-11-26 at 07:37 AM [/i]]

Maxson85 發表於 2006-11-26 12:37 PM

回複#62 & #63::lR3G+s*k ^-o'Pe

yN'n,Q5I*LjB5k 你地讲到昂平 360 甘“牙烟”,都系咪搞喇。。。
.rC%d2VGB su~/f 云顶好多猛野架,以前有人讲过有吊车跌左落山,:eek:K+Ih)D6d
不过有关方面俾左d“俺口费”目击人士,所以无搞大件事。。。。vqd s5Rr+v
仲有有人话云顶酒店有鬼。。。7E+_1K4F R#n5zg
(|&L7P }o!~] C
[[i] Last edited by Maxson85 on 2006-11-26 at 12:39 PM [/i]]

bigfish 發表於 2006-11-26 10:32 PM

小弟建議你下次去英國, 保證所有野都令你滿意, 費用係貴左d, 但係儲耐d 錢去都值得, 好過你去中國, 分分鍾命都冇

王晶 發表於 2006-11-26 11:12 PM

[quote]Originally posted by [i]Maxson85[/i] at 2006-11-26 12:37 PM:MV%b2js#W @ X
,以前有人讲过有吊车跌左落山, I^%Qb v3V+R B
不过有关方面俾左d“俺口费”目击人士,所以无搞大件事。。。。 [/quote]!iqrlz m0Z_

I&sr`jCm2c/k7Lf*`'h 海洋公園都有傳過呢個傳聞)[}5u)a x%aq
話當年有一家四口 成家跌左落山:eek::eek:
D.fZ,@"yAl&g 又係比掩口費

王晶 發表於 2006-11-26 11:13 PM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2006-11-26 10:32 PM:
|,V I q8| E/_#H 小弟建議你下次去英國, 保證所有野都令你滿意, 費用係貴左d, 但係儲耐d 錢去都值得, 好過你去中國, 分分鍾命都冇 [/quote]/`3t2U&B^W3TY
你樣衰去到邊都比人打 真係無計%h7V1q;Omf'KR.`2ay
我成日番去又唔見我有事

BeachBoy 發表於 2006-11-26 11:58 PM

[quote]Originally posted by [i]Maxson85[/i] at 2006-11-26 12:37 PM:)? Ra `*g];_(?
回複#62 & #63:@vk/e/IL

0{R:D oA8S8n 你地讲到昂平 360 甘“牙烟”,都系咪搞喇。。。
o-Bt!}7@["M 云顶好多猛野架,以前有人讲过有吊车跌左落山,:eek:
:Q5WS%UYt 不过有关方面俾左d“俺口费”目击人士,所以无搞大件事。。。。
zDO3}DZ{ J&b 仲有有人话云顶酒店有鬼。。。[/quote]
z!t bg K
/J%GYL;wgN1h [w 香港的深夜鬼怪節目 , 久唔久就有聽 ...
W/[O'F3Le.G 話係云顶撞到鬼 :giveup::giveup::giveup:)ftZ0RV]

9U$o8V9p^ `V&~ [quote]Originally posted by [i]王晶[/i] at 2006-11-26 11:12 PM:
c*Eksy'KI4P
WT0zu9]^
(I ^8YbdntrP 海洋公園都有傳過呢個傳聞
4q$ic` \t:H 話當年有一家四口 成家跌左落山:eek::eek:
8` y4btU*E 又係比掩口費 [/quote]
8[vP Fv(z+Ou%T
/r%L)g4mA} 有冇搞出人命 :o
)A)UCoA5h8S:O
v&Y'F;y1A~ [quote]Originally posted by [i]王晶[/i] at 2006-11-26 11:13 PM:6fN4m1g4N`1g

Od;GB^1m9Z 你樣衰去到邊都比人打 真係無計D a5_4q]n
我成日番去又唔見我有事 [/quote] K6n3Q4M!Ws

Y\3M}`]0E 我以前都成日番去 :dev:
)n!h&['e ~eD;U,sF0b 我都冇事 :clap::clap::clap:
\{Jw9th
:tf?@ p4Ay [[i] Last edited by BeachBoy on 2006-11-27 at 12:00 AM [/i]]

hung414 發表於 2006-11-27 01:30 AM

[quote]Originally posted by [i]Maxson85[/i] at 2006-11-20 01:18 AM:1mEg+Yz(lT;vU }
P7zB8iA"B

O9N E6[4X,r"k R+G+{
g"e g wpPU 我地唔系跟团黎架,不过旅游配... [/quote]&G-r| M;]O8|{/tKF

%k"S1Fp*~_ 說真的
:VNVMr.e E 香港我迪士尼地方不太大
(\r.p4yos\ 我就如不要去啦
'lHW6O2V!}xM;ck
"z!r3nc'[;R 你可以行九龍城...可以一嚐多國美食

王晶 發表於 2006-11-27 01:57 AM

[quote]Originally posted by [i]BeachBoy[/i] at 2006-11-26 11:58 PM:8Xr S$iT
.wQcV6s
:e8BN uN
有冇搞出人命 [/quote]
f/g4w5J*L7`Y
r_K3\ H(w.y2S 無聽過咩??不過呢個係一個傳聞
I Kx;|3U C8N 之前 話海洋公園開左無幾耐
6BpW+Zo4wYK?Z 試過有一架欖車跌左落山 入面有一家人 全部死哂Q}$Ca-f&Y#Dp2sL
之後搵布遮住 封鎖消息 比掩口費 搞掂左件事
L'nE;FW5[7R9\ yOrU Et
記住 係傳聞 ~

BeachBoy 發表於 2006-11-27 02:18 AM

[quote]Originally posted by [i]王晶[/i] at 2006-11-27 01:57 AM:
6K!^!x bC w$Md-?.g.OG
無聽過咩??不過呢個係一個傳聞
\_/V6r8l 之前 話海洋公園開左無幾耐7~k;P F?Y(p
試過有一架欖車跌左落山 入面有一家人 全部死哂
JlS3n.j`Mu)B5X 之後搵布遮住 封鎖消息 比掩口費 搞掂左件事
_#O P/Dr [M*_aN n b
記住 係傳聞 ~[/quote]
E7UmAW[u)E
;b3N u(ogO 搞出人命 , 好難封鎖消息 ...
4r{y3F(BJ ZF`e+v.NQ
:o

Maxson85 發表於 2006-11-27 12:14 PM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2006-11-26 10:32 PM:
{OVV"o@"w0iAw3A$o 小弟建議你下次去英國, 保證所有野都令你滿意, 費用係貴左d, 但係儲耐d 錢去都值得, 好過你去中國, 分分鍾命都冇 [/quote] X bi;y{

MY~j3@r | 多谢你的建议!!
8i.n3Su _
UA:T)J\3l V l2I [[i] Last edited by Maxson85 on 2006-11-27 at 12:15 PM [/i]]

Maxson85 發表於 2006-11-27 12:20 PM

回複#66-#71:nF0w8s8w5_ _ym

5Gn)j!x(]O"E 我都系听讲喈,虽然无亲眼睇见,
#op%|(Z+]:q%RQ 但系我地都唔否认有可能发生过。。。
E4f z7`6G/E 人地财鸿势大,真系有发生,他地都有办法搞得掂既!!

Maxson85 發表於 2006-11-27 12:25 PM

[quote]Originally posted by [i]hung414[/i] at 2006-11-27 01:30 AM:
N3}A"{k;w/vl/hn
^9}VN!x!b !|1j+iEm Y3};CD2g
說真的
6@%PqM%tR4E 香港我迪士尼地方不太大
"I'Q(@ H2x5@ 我就如不要去啦#gW3iR7JF\ [J~,Y~
3YVW-aL7nU
你可以行九龍城...可以一嚐多國美食 [/quote]
&]'T5~;CFB d/m7@6n@h;bpf
甘九龍城有咩野食系特别出名架?9M ng4|6P'x
会唔会太贵,俾人掠到一颈血先? LM b,ud+`c
Iz q#ev#tB X[ N
多谢你啊!!!

irisG 發表於 2006-11-27 04:57 PM

[quote]Originally posted by [i]Maxson85[/i] at 2006-11-27 12:25 PM:
+fF T3y&NJGw u8Lh "B Q tq.H$e
2q%aK3|(o6o)x
甘九龍城有咩野食系特别出名架?
#[4Ei*H7y{h9[ 会唔会太贵,俾人掠到一颈血先?Q9g B6}b
[8Z8TI)~z `/i?]
多谢你啊!!! [/quote]
f;h_ e&lC6C-Z
*WF;dJ"_l8O6W2t 輝哥火鍋:good:
"n E1nE-L g.S !G)v-lg0}!| M"yL
[url]http://appledaily.atnext.com/template/apple/art_main.cfm?iss_id=20061127&sec_id=4104&subsec_id=12731&art_id=6563568[/url]
`-? @u4N[:@zu K %m9j;v!yl)mct[C g.C
[[i] Last edited by irisG on 2006-11-27 at 04:59 PM [/i]]

ricky2004 發表於 2006-11-27 04:59 PM

你來香港幾多日呢?去旅行千萬不要太急趕。
9Tcy$D/g sLt7FI i)i-hOS Q)K B$Ln*f
我都認為迪士尼普通好玩,海洋公園好玩好多,價錢平少少。(FFhm;h)z%y
有時間預留一日去海洋公園玩啦。+K!N)L3?p'~3uf8o4J

P h R#z L0f"x 睇風景可以去太平山山頂凌霄閣,俯瞰維多利亞港,日夜景都一流。
#M(di YJ1k? 另外可以在香港島搭電車遊車河,由東向西成個鐘都係$2。
*B W:yC?C U-g6Z-c CM 係中環/尖沙咀搭天星小輪過海都別具特色($2.2)。
l'\.}8NE5]W\1E
,lD0f2vHdU+HV#f 記住睇熟地下鐵路路線圖,八九成地方都可以去到,費用就貴過巴士,*Ir'[3I??
的士非必要都唔好搭,太貴。_8_rB!^Yu_
Sp.SwZS o$Mu

S$yn,qD jH4F 有空參考以下網址m0d Xh&H+k

CS2RN+h)b#NY 香 港 旅 遊 發 展 局
sq$J]-P7y@)T_} 十 八 區 旅 遊 熱 點
}*ih4H.H Bmig [url]http://www.discoverhongkong.com/taiwan/touring/hkiidistricts/index.jhtml[/url]

ricky2004 發表於 2006-11-27 05:46 PM

[quote]Originally posted by [i]Maxson85[/i] at 2006-11-26 12:37 PM:
o:AslRW\k&D 回複#62 & #63:FAY*@JUZ
B9MgX^:h
你地讲到昂平 ... [/quote]"Y?6`ZA NgU
%u;|j},pjE2R&n

g0K'e-VI
(F Z/{B[ nU4d8S 我上星期六去過 昂平 360 搭過吊車,吊車本身技術算先進及安全,雙纜索、兩次轉纜及轉向,不過建築裝修就麻麻,費用來回要$88,個人認為略貴,去一次就算。反而吊車新闢之行山徑(東涌至昂平約2.5小時)值得一去。
FTK)zKW3E9h&r
u6lO"y3k5pe1sp 真想去大嶼山天壇大佛/寶蓮寺的話,可以在360東涌站上天橋前買$73套票(一程吊車,一程大嶼山巴士)較化算。C,NF!m/W+Q8R(}Gy
)[!wf6B8o$F#m ^'h
另外現在有$30全日大嶼山巴士任搭。oA:G?l CO)S

(Qb'puuM;SS [[i] Last edited by ricky2004 on 2006-11-27 at 05:53 PM [/i]]

Maxson85 發表於 2006-12-4 12:41 AM

回複#75-77:9J8f7o%L7uu{?6kM0r
我番左黎喇。。。!RLdD(izJ6d v6l
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=131794[/url]

BeachBoy 發表於 2006-12-4 12:51 AM

[quote]Originally posted by [i]irisG[/i] at 2006-11-27 04:57 PM:
@4RfM?[{ b
$Uk.Q7B+p[[ !RVe'aO FX"k+y$^x
輝哥火鍋:good:
.}Q t#BL*?$C)I
` G+C[G G"v li7~ [url]http://a... [/quote]6NBRisM l3x
&{.zEW@g:n4i
好食 :drool::drool::drool:

頁: 1 2 3 [4]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.