娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Maxson85 發表於 2006-11-20 12:59 AM

小弟下个礼拜到香港旅游。。。

yoyoyo...小弟下个礼拜将会到香港旅游,fIz&y:Ul ^
肯定既系此行将会去迪士尼乐园,X4B4{ T)`xv/?
想请问下各位香港仲有d咩地方好玩、(b%}S#`o4c4s`K
同埋有边度d野食系[size=5][color=Blue]平+靓+正[/color][/size]既?
"`'KM4t)v%s0y 贵少少既都讲下喇,贵少少应该唔系问题。。。
)Y2qxAg 香港仲有d咩旅游地方或者美食系不容错过架?
7\*s|"T{+O 若然可以既话,介绍之余,可唔可以讲下大概几钱度?
j V:x'WY6t 如果有旬野,例如有咩 [size=4][color=Red]“鲍参翅肚”[/color][/size] 系好食+特价,好抵既,)drY-I2{.M
甘就麻烦请各位一拼介绍下喇。。。:D:D(认真架!)
`D,I,{ {u 同埋我想问下,家下香港系咪已经开始转凉?温度得几多咧?%EM{gVBDG
系度先唔该各位出post相助既会员!!!!h;j_\lch

f2FCx`kZ [[i] Last edited by Maxson85 on 2006-11-20 at 01:02 AM [/i]]

magic 發表於 2006-11-20 01:13 AM

千奇不要信太平的團呀~~~:(
8HJTyU2eS/S {食會好貴...但一般較大陸清潔及安全些..}
_4W3l&EkBh$GT E+P{Ub g,A
[[i] Last edited by magic on 2006-11-20 at 01:17 AM [/i]]

Maxson85 發表於 2006-11-20 01:18 AM

[quote]Originally posted by [i]magic[/i] at 2006-11-20 01:13 AM:UEW8l`7Z t
千奇不要信太平的團呀~~~:(
oO2o6dTKAR
Q:a(@xK#S+Ja [[i] Last edited by magic on 2006-11-20 at 01:15 AM [/i]] [/quote]!m)Gl1rI0Qq
u\A"[\Li!^C

g0c)@JG} S/O*@ 我地唔系跟团黎架,不过旅游配套度包埋迪士尼入门飞。。。0ua"[$Q(u6c\q
所以都可以话系[size=5][color=Red]“自由行”[/color][/size]。。。:P!H8_m-TH @ A"k!y

p'U r!Zb!a;|? [[i] Last edited by Maxson85 on 2006-11-20 at 01:19 AM [/i]]

王晶 發表於 2006-11-20 01:20 AM

天氣開始轉涼 帶定外套喇~

Maxson85 發表於 2006-11-20 01:23 AM

[quote]Originally posted by [i]王晶[/i] at 2006-11-20 01:20 AM:[email protected]/d+v1]E^(Of(TT(}
天氣開始轉涼 帶定外套喇~ [/quote]`K,G CH.N*u
8zQ|6NV$m
多谢匿位阿哥先!!!

fai104 發表於 2006-11-20 02:51 AM

開飯啦..[url]http://www.openrice.com/big5/index.htm..[/url]可以上去看看有價錢..#ZIL/i7\C3T
8?7DU P*sY(M6OO
[[i] Last edited by fai104 on 2006-11-20 at 02:52 AM [/i]]

kjkj 發表於 2006-11-20 03:25 AM

可去一下旺角,尖沙咀,沙田,黃埔,灣仔,鯉魚門,南丫島"W m M]3Eqj
觀塘開左間mos burger(全香港得一間),味道一般,但勝在多人排隊
9C&}b,K2X 30-60分鐘就可買到,價錢方面比m記貴一倍 Wji(n\ DG
迪士尼乐园好玩咩@@??我個人就比較喜歡海洋公園
%^-L-D,r+|V5]b2P` 如果食可去一下大榮華,因為間野係肥滔開的,不過服務一般
+twvPe
S"rZ@6K0G7rN Y 我個人覺得大陸d野味比香港d野好食多多聲啦,再加上價錢更要平一倍多

Maxson85 發表於 2006-11-20 10:03 AM

[quote]Originally posted by [i]kjkj[/i] at 2006-11-20 03:25 AM:m^Wb;|&?f ^
可去一下旺角,尖沙咀,沙田,黃埔,灣仔,... [/quote]:|tI

e2u2D$C Ssy 要等[size=5][color=Blue]30-60分钟[/color][/size]!?胜在[size=5][color=Blue]多人排队[/color][/size]!?仲要系[size=5][color=Blue]味道一般[/color][/size]!?
g"f+A)g5r}3cuX 仲要系[size=5][color=Blue]价钱贵一倍[/color][/size]!?
v0cB `-BAlD 我唔系想凑热闹哦,而且马来西亚都有肯德基同麦当当喇,Z6Sb~\8Cm7~^
无理由山长水远去香港食番匿度都食得到既野吓哇!?&}K)oqJ
9ff;P&{mzJG
不过好多谢 kjkj 你既一番心意!!)Gr@#Z%|(E
*我都无去过迪士尼乐园,更何况系海洋公园咧(况且旅游配套度包埋迪士尼入门)不过都好多谢你既意见。。。
(GZ8IR ^.X(d~
d9TWrK.?:Y6@_s [[i] Last edited by Maxson85 on 2006-11-20 at 10:07 AM [/i]]

Maxson85 發表於 2006-11-20 10:08 AM

[quote]Originally posted by [i]fai104[/i] at 2006-11-20 02:51 AM:
3S X0k/r-`Bd"l 開飯啦..[url]http://www.openrice.com/big5/index.htm..[/url]可以上去看看有價錢..;N?!n~b
`{*zR0y
[[i] Last edited by fai104 on 2006-11-20 at 02:52 AM [/i]] [/quote]
'Q k-X2m9i|^r
J.B*cmHf#c 好详细哦,唔该 fai104 !!!

superkelvin 發表於 2006-11-21 01:05 AM

不知道你看不看到, 這裡的介紹就真係地道一點!@z'g0uf
[url]http://motor.atnext.com/moSectionIndex.cfm?cat_id=18[/url]

Maxson85 發表於 2006-11-21 03:02 PM

[quote]Originally posted by [i]superkelvin[/i] at 2006-11-21 01:05 AM:
c/N"o#u:\,V8O 不知道你看不看到, 這裡的介紹就真係地道一點! u5Bv;Ls
[url]http://motor.atnext.com/moSectionIndex.cfm?cat_id=18[/url] [/quote]v?.o5V s*y

'GSK `{"?7| /WH;^8K6W!n1G
yoyoyo,我睇倒啊,我日日都有番黎睇番匿个 post 架!!!A*i m LI
多谢晒 superkelvin!!!

12d3 發表於 2006-11-22 09:23 AM

最近係尖沙咀見到, 開始有聖誕燈飾, 雖然唔算多, 但不妨留意下

打狗棒 發表於 2006-11-22 05:47 PM

同胞們, 同志們, 您們不可不遊金紫荊廣場, 有偉大的江總題字, 摸一摸, 舒肋活絡......:good:

Maxson85 發表於 2006-11-22 06:16 PM

[quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at 2006-11-22 09:23 AM:
bd~4nRe!f1M$O 最近係尖沙咀見到, 開始有聖誕燈飾, 雖然唔算多, 但不妨留意下 [/quote]
t'R)E7r}1Q5?7p9X^"KY Gg)@7cy'^:S
哦。。。甘就要见识吓喇!!!j hSt4]9G:j h
多谢多谢。。。

Maxson85 發表於 2006-11-22 06:18 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-11-22 05:47 PM:](a]q qM-C9]
同胞們, 同志們, 您們不可不遊金紫荊廣場, 有偉大的江總題字, 摸一摸, 舒肋活絡......:good: [/quote]"s%Z9MI-iI+A+G
#_5a%]@O7yy
pI.B%_Hs
金紫荊廣場除左有江總題字之外,仲有d咩睇架? R0|}9y4n$g j|
唔该晒你先!!

打狗棒 發表於 2006-11-22 06:32 PM

[quote]Originally posted by [i]Maxson85[/i] at 2006-11-22 18:18:-y:a~^'R4kF1D5Y;t
? w;y,N'P.C:~B R&lE
WC |)mlD_+@:bKD
*M }4@?z%kS"?!b
金紫荊廣場除左有江總題字之外,仲有d咩睇架?
!CU8R H$G'CYl~ 唔该晒你先!! [/quote]
^'s9x fe\K 有江總題字還不滿足? 您想看毛主席的題字可沒有...........:haha:

陳志雲 發表於 2006-11-22 08:17 PM

[quote]Originally posted by [i]Maxson85[/i] at 2006-11-22 06:18 PM:
l+iG.kzme a,k,R ^$E&D

Ex,rlQQN ?._I E$]$u1Q
金紫荊廣場除左有江總題字之外,仲有d咩睇架?S9kHF(c
唔该晒你先!! [/quote]
I1hs)fb.} 6] |b)u'f
仲有好多老襯睇,睇下d老襯o係個廣場襯襯下,幾得意架

Maxson85 發表於 2006-11-22 10:44 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-11-22 06:32 PM:
*h%ca ^ xI"dX} RH)_0bEAQ
有江總題字還不滿足? 您想看毛主席的題字可沒有...........:haha: [/quote]
_%DVq#AP7[
+Dp5T/~?&` 其实江總全名系边个?7l~N YOh]
他有几威咧?你地好似好尊敬他既?

Maxson85 發表於 2006-11-22 10:45 PM

[quote]Originally posted by [i]陳志雲[/i] at 2006-11-22 08:17 PM:
#Pr I$UB?X k]!~L6cV/m)S
M:V ehM}IU'P
仲有好多老襯睇,睇下d老襯o係個廣場襯襯下,幾得意架 [/quote]
p}:\l(q"YX4i&] d
4|0k ^z R*o1eB3a 甘你会唔会去果度襯买一份咧?“襯”志雲。。。:dev:

bigfish 發表於 2006-11-22 11:22 PM

千祈唔好去金紫荊呀, 你幾多歲? 唔過六十都唔好去金紫荊
)x]:Gr)Q,B:P,{ 要去梗係去中環, 金鐘, 尖沙咀呢d 地方識下外國朋友, 感受一下外籍人士o既親切笑容啦

頁: [1] 2 3 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.