娛樂滿紛 26FUN's Archiver

2r.race.wong 發表於 2006-11-20 04:49 AM

有線怪談越黎越黎浮誇搞笑嗎 ???

我依傢仲睇都係想睇果個姣女主持一面 ... :lol:

jasonvv 發表於 2006-11-20 05:36 AM

你岩岩睇完??

SCM 發表於 2006-11-20 08:33 AM

[quote]Originally posted by [i]2r.race.wong[/i] at 2006-11-20 04:49 AM:
P~zW I 我依傢仲睇都係想睇果個姣女主持一面 ... :lol: [/quote]
.W1u(Ypqv M8B0t v 好心la 叫個pk梁思浩去咪得lo}Tj3NM
次次叫個女仔去 次次喊住走返黎
8n"j/NsK2YJR7T 比我係佢我一早癲左la

發表於 2006-11-20 01:20 PM

[quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2006-11-20 08:33 AM:qK.R3H*F%C] C
;P \Q3}^-W#B
好心la 叫個pk梁思浩去咪得lo
7[U(X$FCq 次次叫個女仔去 次次喊住走返黎 r9qpmc z l
比我係佢我一早癲左la [/quote]7z g wM4c_[J
有集仲話梁思浩係文殊菩薩隻聖獸轉世:D

BeachBoy 發表於 2006-11-20 08:09 PM

[quote]Originally posted by [i]2r.race.wong[/i] at 2006-11-20 04:49 AM:4L#?o gIY
我依傢仲睇都係想睇果個[color=Red]姣女主持[/color]一面 ... :lol: [/quote].q{[k,o J

AQcM6oD2^*} :lol::lol::lol:!]B*D(i"noz&swP
'n/j@WnzT^4S~ {
我冇有線 :cry: :hitwall:

雷鳴仁 發表於 2006-11-20 09:03 PM

個女主持好正wor~~~
QTG UB`O 不過真係慘...好好地做個娛樂台主播俾人捉去做怪談...
$[7Z/B;P C5SZ8cB9I:N.DM 雖然話知名度同曝光率會多d je...但係哩到去o個到去 ,
xCA9T,HH(Q,@#B 長期咁俾d野嚇真係人都癲....

阿感 發表於 2006-11-20 09:16 PM

做戲咁做o者,阿嘉琪d反應同表情不"騮"都誇張架啦,係CEN都係咁,可能個導演睇中佢哩樣野Q#R_L#ie3F%e9u!w

0A.d~2e#d-Z x:t [[i] Last edited by 阿感 on 2006-11-20 at 09:18 PM [/i]]

王晶 發表於 2006-11-21 12:01 AM

[quote]Originally posted by [i]BeachBoy[/i] at 2006-11-20 08:09 PM:1BMW!iWE:J5M

"e J4~3gEf0l I4{;SD8T 7e R4A5H{tDph
:lol::lol::lol:
7wh A-S,L inI
slRc4]-k 我冇有線 :cry: :hitwall: [/quote]9co"B+ZB*AB ~\6K0b%d

u&ue1g Vagw 有線a台 唔洗裝都睇到怪談#m {/_E8^6Vu)g,]/G
好似星期日 12點幾有得睇

SCM 發表於 2006-11-21 07:01 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2006-11-20 01:20 PM:
d3~;f)h$}7_ W bcaRj | g0r]Y{{G
有集仲話梁思浩係文殊菩薩隻聖獸轉世:D [/quote]CMy'Gbfd K
我冇睇 不過成日睇預告:H-bwM7hq8q8T$K'a
聽到你咁講 我真係........+\lrW"a

T:Q"PS?:bh :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D2H r(v$p5NAQ
:D:D:D:D:D:D

SCM 發表於 2006-11-21 07:02 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2006-11-20 09:16 PM:}!|$b\T3xo
做戲咁做o者,阿嘉琪d反應同表情不"騮"都誇張架啦,係CEN都係咁,可能個導演睇中佢哩樣野5GoS1y`#w\
!~!|x E`VQ)|
[[i] Last edited by 阿感 on 2006-11-20 at 09:18 PM [/i]] [/quote]#a6TX(p(h(Cm
如果真係真既話 佢仲肯做到依家咩
[,Z-B},Qx!G@ 一早入左青山la

BeachBoy 發表於 2006-11-24 08:52 PM

三年前梁思浩開始主持靈異節目《怪談》,其中一集更獲得《亞洲電視節》的「最佳娛樂節目大獎」,思浩坦言多得張國榮和黃霑的支持才能獲獎。
5kw)v7Nq 在無工作了十多年的梁思浩,三年前突然不獲續約,事業跌入谷底,當時他極不開心,幸好得到前輩黃霑的支持與鼓勵,除繼續在電台做DJ外,又積極為其他電視台工作。
N%zf'LN1Y9dHO
G j0KR(R&Ls ^ 努力幾年後,思浩終於不負霑叔導,早前憑今年4月的一輯《怪談》─「哥哥(張國榮)鬼魂出現」,在新加坡舉行的《亞洲電視節》打低日本及韓國等十多個國家共一百二十個節目,贏得「最佳娛樂節目大獎」。
\2y&~ Je?V9}'sf X8t,K0I'_"{
萬元禮服獅城領獎
.AgSS'_!q6d?l 今次苦盡甘來,思浩興奮得特別訂造數萬元的禮服,準備本月三十日飛往新加坡領獎,思浩開心地說:「今次獎,好大原因係外國人對鬼魂好有興趣,而且哥哥全亞洲知名度真係好高,我好多謝哥哥集探我,幫我一把,今次係哥哥為我爭番啖氣。」

Jk 發表於 2006-11-25 02:30 AM

最鍾意睇見嘉琪被嚇到喊.........幾好戲~最緊要係好靚女!:lol:

SCM 發表於 2006-11-26 02:04 PM

[quote]Originally posted by [i]BeachBoy[/i] at 2006-11-24 08:52 PM:;|{.B3fH/kS ^7t
三年前梁思浩開始主持靈異節目《怪談... [/quote]6Ui oK5K/o"h6t`
揚威亞洲:haha:

BeachBoy 發表於 2006-11-27 12:04 AM

[quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2006-11-26 02:04 PM:q1H`U {.~"|`
Q2P/`Z6R
揚威亞洲:haha: [/quote]7CHhjGd
c9s2@o5\ `-@d
到而家 ... 仲未知邊位係嘉琪 :haha::haha::haha:

阿感 發表於 2006-11-27 12:34 AM

[quote]Originally posted by [i]BeachBoy[/i] at  12:04 AM:
&c'P%]#r%A*d$D2Y9L v
L;`b|t/J*D(n
n)~y8P3n,t i#By 到而家 ... 仲未知邊位係嘉琪 :haha::haha::haha: [/quote] })D V z+fd._I/V
3KMF+C} j4qt
嘉琪~

BeachBoy 發表於 2006-11-27 01:41 AM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2006-11-27 12:34 AM:
4G MV5Ae2p L ns2zgRB

T:o v0|(O;Ng 嘉琪~ [/quote] oJ~3@N{q.c#oU
P;`l"QJn*]
謝謝您 :kiss:

左輪仔 發表於 2006-11-28 12:22 AM

冇左鬼王雷之後,我都冇咩點睇喇...

SCM 發表於 2006-12-1 09:46 PM

[quote]Originally posted by [i]BeachBoy[/i] at 2006-11-27 01:41 AM: E`x+UZ`\

V)c`:N?w,Ep7F
HIra(d K3?,^(| 謝謝您 :kiss: [/quote]%KTk"E"sr
今朝睇d舊既教育電視見到佢

BeachBoy 發表於 2006-12-1 11:44 PM

[quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2006-12-1 09:46 PM:
E0JvP p;l(m&E(s
1^ c? LVzrE1Q5w L 今朝睇d舊既教育電視見到佢 [/quote]9GE(w? u7\{g&Q
RvKU8V
好耐冇睇教育電視 :haha:

SCM 發表於 2006-12-2 04:28 PM

[quote]Originally posted by [i]BeachBoy[/i] at 2006-12-1 11:44 PM:
5o9~_vI W4a3P Hv0Q+P*T
,]*Au\$L
e K.H/W5mj;w 好耐冇睇教育電視 :haha: [/quote]0A*A+Hj,T UU N4u'w!LRY
我升到中學就冇睇過 除左有時放假

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.