娛樂滿紛 26FUN's Archiver

chanhoyingap 發表於 2006-11-20 11:19 PM

有野請幫幫手(荃灣交通問題)

凌晨荃灣去旺角w\R~K6T'R-S
我想問係荃灣邊到可以有VAN仔搭 w8a)Ph p,g3j
同埋大概要幾耐
/G5?$PI-_q\'|r THX~~)D!B0O.lrXM4ky,V
'T C"Jt+qrUd{9H
[[i] Last edited by chanhoyingap on 2006-11-20 at 11:21 PM [/i]]

孤獨‧守護天使 發表於 2006-11-21 12:55 AM

地鐵站有紅van

衰貓 發表於 2006-11-21 01:04 AM

亡命紅van,應該廿分鐘唔使可以出到旺角‧‧‧‧‧

chanhoyingap 發表於 2006-11-21 04:49 AM

thx

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.