娛樂滿紛 26FUN's Archiver

星之男孩 發表於 2006-11-22 08:42 PM

大家請幫幫我>"<

我趕住要參加歌唱比賽HL@+S S5vN ^e~

gP#A M{o kL)M 我想各位人兄幫我搵七友的音樂版(唔要人聲) LSU8R mt*^[
9\ br.H/Tx!_r0i[ Y
好急要呀,搵左好耐都搵唔到:cry::cry:

打狗棒 發表於 2006-11-22 08:50 PM

[quote]Originally posted by [i]星之男孩[/i] at 2006-11-22 20:42:
o@!sSP 我趕住要參加歌唱比賽)K @"u%wwt A bH

.T9Qu4?1T:}U 我想各位人兄幫我搵七友的音樂版(唔要人聲)
.t4}m\Z J;d-?TV~/}*Xb
好急要呀,搵左好耐都搵唔到:cry::cry: [/quote]1e'YeABI R
雪姑七友得唔得?;)

星之男孩 發表於 2006-11-22 09:20 PM

大佬咪玩我啦VI0qq|5uo

1W0e#^B,] 真係急要架>"<粱漢文的七友

SCM 發表於 2006-11-22 10:39 PM

[quote]Originally posted by [i]星之男孩[/i] at 2006-11-22 09:20 PM:)P(gM'[!yoeo;y
大佬咪玩我啦
@0I6b:E5F-{,i Y R d"v_5z!FrI
真係急要架>"<粱漢文的七友 [/quote])BV!U6Zi/L
不如你試下自己cut人聲LW T s r7^.k cZ
雖然我唔識 教唔到你n7z!|h Y ~
不過呢度大把電腦高手

wind69 發表於 2006-11-23 02:04 AM

要伴唱咪走去買或者幾蚊租隻卡拉ok碟返屋企慢慢唱囉!:cry:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.