娛樂滿紛 26FUN's Archiver

發表於 2006-11-25 07:30 PM

[quote]Originally posted by [i]BeachBoy[/i] at 2006-11-25 01:42 AM:
,Y7g-E P*k
Vp$vq+}{4d$k+]
ba|b_2\~*v}'B9?%i 我都有個日本名........2ZA\U2o N7n6l
叫做 &q... [/quote]i0O\3g{'u1Mq
春日恭介是橙路男主角嗎?錯了不要打頭/面/春代:cry:
8hS!]u?.l2`n(};N/^ 我只知ryoko涼子咁解:lol:

發表於 2006-11-25 07:32 PM

[quote]Originally posted by [i]qqwqqwqqw1[/i] at 2006-11-24 09:57 PM:
7{_k(Z.Y G} suki應該是喜歡,
U9WAqo)O#r yuki=雪,有希,有紀.......(這個可以解好多名
l-c"dYY8\/s kumonie,namoie這些大概也是名~
PA(e/b hl P$cqD'` kumo=雲
{s-|-yQ-rY 錯左唔好打面......A] tp"UQ
日本妹...甲組腳...... [/quote]$F@5wB2Sd)G|*C&H0p
大suki~非常喜歡:good:

lv123 發表於 2006-11-25 07:50 PM

有時有d 姓加個字,就成了日本姓,如葉美玲,加個千字個葉字前,就成千葉美玲。仲有周麗淇叫niki ,忡有d 國產貨,也改到似日本名,如三松,但又用漢語拼音笑死。

qqwqqwqqw1 發表於 2006-11-25 10:00 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2006-11-25 07:30 PM:
)I s)c[m3F e3}%NH
\/V V9B{*zi [ v Y 春日恭介是橙路男主角嗎?錯了不要打頭/面/春代:cry:
pW,c7y;`*\3]FG,D 我只知ryoko涼子咁解:lol: [/quote]
aU"c'^#|nd
ZB:z;V!F8bJdP+d 好耶,有人比我打:clap:@ z(H6N:U0U;[V
涼子係ryouko:D:P~j:ocYNH@
我要打腳指尾:fight::naughty:

Yui.i 發表於 2006-11-25 10:10 PM

[quote]Originally posted by [i]極樂[/i] at 2006-11-24 07:53 PM:
~k"D;F L8Q 我都有個日本名........
tm"Nck)F@ 叫做 "長崎良美"
5k^TJe8{w 請各位多多指教~~:P [/quote]我都有日本名....叫根本英俊...
s8]9rE5z 根本(Nemoto)日本姓o來ga

BeachBoy 發表於 2006-11-25 11:38 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2006-11-25 07:30 PM:
b} U!KL.r9g :W1N;cY"A(V7h Y V
春日恭介是橙路男主角嗎?錯了不要打頭/面/春代:cry:}a2c8P'L)H}:E
我只知ryoko涼子咁解:lol: [/quote]6{%u E@*nYs8i

9Vg,t U;lTfR :good:
2}tT"f[r
][J5^2H ^#DAW 橙路 ~~~ 係我最鐘意的卡通片 :clap:

iknow 發表於 2006-11-25 11:49 PM

kimochi~~
fY nN;p)cx"f] 「也咩爹」~~

babo 發表於 2006-11-26 01:12 AM

[quote]Originally posted by [i]iknow[/i] at 2006-11-25 11:49 PM:
-I%n#ee,xd"x kimochi~~
Nme"[S(q 「也咩爹」~~ [/quote]w%}Fg.K
(w8xq1h%vm
kimochi-__-
h2Ll/[k7}1rH"w 有女仔改就真係笑爆xddd

發表於 2006-11-26 01:44 AM

[quote]Originally posted by [i]qqwqqwqqw1[/i] at 2006-11-25 10:00 PM:
5p;Er.\?;]g&s 4v+l `.GK8P
a au6Xx r8b
好耶,有人比我打:clap:
"A Ie+l^;Z s1M 涼子係ryouko:D:P
-e1Npx^3x 我要打腳指尾:fight::naughty: [/quote]
w+N/X)] a 有u既咩?未見過wo:eek:

Kian76 發表於 2006-11-26 03:19 AM

其實......點解多人改日本名就有問題呢??鐘意日本文化而改日本名就冇個人風格??咁改英文名又幾有個人風格??係咪應該改一個冇人識得讀,得自己先識得讀既象型文字既名先叫有個人風格??USJB\!y ]8N

%FCs7kxp3r!a 自己鐘意咪得囉。正如以前既喇叭褲,而家d人咪又係笑d人而家著喇叭褲??以前80年代聽講話d人係會笑人留""的水""係傻仔架!!
9qk p-q?C*_
k T&kg+S8C/Sq 其實最傻既係笑別人Out既人。

qqwqqwqqw1 發表於 2006-11-26 03:45 AM

[quote]Originally posted by [i]Kian76[/i] at 2006-11-26 03:19 AM:
Fa6z"V)e 其實......點解多人改日本名就有問題... [/quote]
~"RS1Wo|/W Sn#v.\poVJ
其實真係唔咩所謂,'x\ u/D@0_ ^k/JMJR
不過d香港人成日都係跟潮流真係有少少討厭,C3]C3H?1rqb
衣家英文名主要都係同外國人講野先用到,(外國人通常都用名稱呼對方)
]&M%g*^0k t 而日本人都係用名叫對方的,&D|oK.m#G8g(}e W*Y
不過唔識日文同日本人溝通都係會用英文,所以都係用英文名稱呼~
9sC xB+P 衣家日本文化愈來愈深入香港,
YDQ8I+Qu 所以改日名應該算潮流,S8Zo,f*r HT
而家d港女真係好like日本,特別係假仔名星,(的確好多都好靚仔:D)1x2Gt4CFW:u] i
所以先改日名掛......0C [(ISJa9B A!Z'D+H.`o
最傻既係笑別人Out既人~&]X,q}/_!h
我都好同意,跟潮流先係應該比人笑lor~

12d3 發表於 2006-11-28 12:28 AM

[quote]Originally posted by [i]qqwqqwqqw1[/i] at 2006-11-26 03:45 AM:
c,aT AL)_u
)BZ7\ u^1o $I6toy9`(|hF Y
其實真係唔咩所謂,&Cdm7t^?@
不過d香港人... [/quote]
P$J r:x~un"}%Q 9|jH/Tn@
其實日本文化都唔係好深入香港, 只係日本的商品(包括明星偶像)因為包裝精美, 成功打入香港市場. 日本文化中的做事認真、對人恭敬等一d都入唔到香港. )|LN:W*Vk*t;v

+I4k6M/AkV+? 講到尾, 都係香港d女人唔用腦, 只係包個殼.X"s'Cnr+D
&O!Q?'D&FR%P4C|jUH
我自己改英文, 方便人叫, 方便自己寫, 一切都係貪方便.5BI:ql A1w;e\2w Q
"名"的用途係比其他人稱呼, 改個唔知乜名的人真係好xon9

tigererika 發表於 2006-11-29 06:29 AM

用乜野語言都唔緊要﹐但請尊重下人地d文化。唔好亂串一通﹐搞到好似發到音就係名。最經典就係呀丘淑貞姐姐﹐真係唔知佢個chingmy係邊殊蒲出黎。+G7_Iho%Z
其他有: candy 變 candie, candiG?]w9F Uj,H1z ]V
           suki 變 sukie,sukei,sukyI/yh%`8A#u
總之同音改個字就覺得好有性格。
` OI"v$J4cb9w 有時扮有性格就會笑大人個口。

msv 發表於 2006-11-29 05:12 PM

[quote]Originally posted by [i]newman2005[/i] at 2006-11-25 03:14 AM:5eALZ;O1lk
};L?&[,ym
condom?:haha: [/quote](PEi'd gt!Dga"B6B4c
$N:Z"T,FYO A}
果個係剛本..

kinis 發表於 2006-11-30 12:02 PM

但係近呢幾年我聽過最爆o既 英文名係-----Dior, 一個紅唔起o既女歌手用過, 笑到我肚爆:D

Ned 發表於 2006-12-22 10:28 PM

大氣候而家由西方轉移緊亞洲,英美學校都話要學中文

klblkt1234 發表於 2006-12-23 10:04 PM

日本好...TE`CC1d ZU7f
日本名好聽

dicky1994219 發表於 2006-12-25 03:58 PM

我都認同hk 既扮cute

dicky1994219 發表於 2006-12-25 03:58 PM

唔知各位大大有咩高見

彭狗 發表於 2006-12-25 09:02 PM

好聽d掛.........=.="

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.