大家關心既"搵工問題" [B +]
我o係外國準備讀大學..都係business既degree..+cK Q(A#V1ED'K6OV
有一次搭的士.. 同個driver chat.. D2tbox9I
佢都有個accounting degree..w:{Xzh;_J
咁我問佢做乜重drive taxi..3RvhVH
佢話搵唔到工.. 因為冇experience.. 所以咪ja 的士搵d工作經驗..&W#X1ZWI
又話degree d 野都係manager level.. 公司只係想請d worker level既人..#c$WdS*pys
所以.. 就算大學生.. 都難搵工..
q%} Re|JuL
大家點睇?
8K'@]N_ u[
[[i] Last edited by BeachBoy on 2006-11-25 at 01:33 AM [/i]] [quote]Originally posted by [i]Kev[/i] at 2006-11-24 08:12 PM:]L,jE#SC.A1N
我o係外國準備讀大學..
都係business... [/quote]
B!j7JB/Wv
首先~~我會覺得個的士司機好有問題~~4DsG]e
乜野無工作經驗先? 個個岩岩畢業都無經驗架啦~~i:V"WT? Cjb"l V
佢要吸取工作經驗....但係唔係去楂的士囉~~
站係老闆立場, 梗係以最低既人工, 請個最高質數既人返黎.....
佢肯做~~都應該好多會計既工作等佢做 (當然要視乎返佢見工表現)\kY$zYk7CE2u[
ZW az%tK.J SB
而你......都準備去外國讀書.....Rh*B+w\Y
咁我只想講句: 你要比心機讀書....真係知道自已讀緊乜....
唔好諗住pass左個考試, 畢到業就算....1] kOkw"x
讀完之後, 問你識乜都答唔出........咁樣真係0徒錢同0徒時間 (過來人)
就算我當年一齊畢業既同學, 出到黎做野, 都唔係學以至用(包括我)....
果張畢業証書, 可以話係一塊搭腳石, 等你易d搵工唧~~
你讀好d書, 咁你就會有自信, 企出黎都唔同d架啦~~v CVH(yW(No7h5^4b
'S4v[:|?8~
(好後悔當年吽下吽下咁就畢左業....讀過乜都唔知, 但係我唔係大學生~~我無咁叻:haha:) [quote]Originally posted by [i]極樂[/i] at 2006-11-24 08:30 PM:
6K;`B1b&]5Y$dj4}
首先~~我會覺得個的士司機好有... [/quote]D$mz S$G"_
好認同, 呢個係你嗰個taxi 司機的問題.v+l*I]&Q:sJa'J
極樂兄的見解非常透徹. 極樂前半段我甚認同,不過,後半段則不認為,因為現在老細下下話增值,講啫,其實想輸入大陸大學生,都不是,應該話cheap才是,為什麼,因為我同Kev 一樣是大學生(讀左一年),做緊倉庫員,看不到將來有什麼好前景,所以明白你感受,或許,只有是碩士才有選舉權 [quote]Originally posted by [i]極樂[/i] at 2006-11-24 08:30 PM:
首先~~我會覺得個的士司機好有... [/quote]
死啦~我衣家都係咁wor,上堂都唔知學左d咩,
考試就間唔中出下貓.......Kg o ]a X]`M
:( 我識一間公司個高級經理一畢業個時都楂過的士Z7Lx\mYC
有幾多個讀完大學的人真係想楂的士(除左d的士迷)
佢畢業時市道唔好,第一份工做左唔到幾個月公司就摺左
第二份工見極都見唔成5^o;f Z M}!v$`
讀大學個時又借左d錢,
點都要找點工作來做,ep mi2E;j?
一來有錢還,
二來唔會養懶自己
三來見工個時唔會好似我禁話俾人聽係屋企坐,俾人感覺你係好積極做人
佢揸的士時當然一直有找相關的工作
終於揸左成年幾的士先找到相關工作
現在做了廿幾年現在人工一個月都平均十萬以上/hy(Vba!m U
}a!h$f)t X
講完其他人講下自己%E,J+nE(`e9i
我讀緊hd做左幾年野%W.Kk Jln _'qe
今日見份工竟然同我講-zCSFT!~c"p4v
你學歷夠有餘但經驗不足.......
收舊時一半人工想學野都禁難
我要求人工低佢有驚我易走人 我就大專畢業既.....
岩岩畢業....有份臨時工....
大機構, 學以至用(都算既), 多野學, 同事好....人工仲有9k....
因為臨時工既關係, 做左三個月就無啦.....4w1pYqR`jc)b
跟住果個月之後就金融風暴...9N!b`jlc6K
搵唔到工, 搵份part time過下日子 (3000蚊一個月啦)
做左半年, 又摺埋.....
3i,]YI0m;I1W0{(Fy
跟住就搵到依家呢份長工....
因為當時仲係金融風暴既低潮.... R$pkN*Jg5?$R
我開價$7000, 佢話我無經驗....壓到我得$6500....
唯有照做啦~~好過無工開嘛....當吸取經驗都好丫....%j7R1}\!z
l&WJBS!|U.N)S
開頭返工, 我覺得好無聊....
堂堂大専生...係到出單?!!\-pT{$E,vQ/gVfC
真係中五畢業都做到啦~~
本來想唔做......
o9tE~ K c'\9c
但係....原來d師奶同事, 個個係背後笑我....v+V;CS#}8g$l:n af0N
乜都唔識, 學野又慢, 英文都講唔掂(佢地仲掂過我)
果陣連試用期都唔過(真係無諗過一份咁既工我都做唔掂).....Xn7URrtLE8`
因為我都算聽教聽話, 所以俾機會我....
.SM+O a ?/tl
我做左大半年之後....我唔單止應付自如,l"`!TX7N*{3z*k-mWT
仲做埋佢地個阿頭.....(都要講天時地利人和)d&Km/n+AO3ZD
雖然話就話佢地阿頭, 但係人工係最低果個....:mad: (有名無利)
挨左幾年....我今日既人工, 先等如果份臨時工既人工.......Hir#] lA
我阿頭問我開唔開心, 我冷笑咁話開心......
(大佬丫~~做左幾年先等如當年畢業既人工, 而且無端端走埋入稅網....點開心丫!!)+I.\T4?9{O H]
${K}-p-}5k;J
由上年開始一路想轉工, 我出年就真係會"dick"起心肝走架啦~~
騎牛搵馬....個個都話個市道好左....5FfI&~Q\u,I
希望大家都可以順利搵份好工啦!!
唔好遇到d無良僱主!!:haha:jI|!yi1x\d
讀書果d真係俾心機丫~~&m ]soZ V){h{.@3L
依家我想讀都無錢讀....
:cry: [size=6][color=Navy]祝各位會員搵到份好的工作[/color][/size] :clap::clap::clap: 綜合咁多位brother所講,exp真係似乎重要過學歷,,
而家份份工都話要經驗,咁無經驗又無工做,無工做又無經驗,要搵份穩定ge工都真係唔易"" 其實我想帶出既係.. 經驗..
而家.. 唔到你唔信.. 周街都係大學生..
但係.. 中5畢業出到黎搵工既人.. 比起冇經驗花得多時間去讀書既大學生更有工作機會.. Z+i B'RI{r.g
自己算係所謂既名校讀到中6.. 屋企人想我以個快d既方法入大學所以上年過左黎澳洲讀個course..下年3月就上U..
讀左咁多年書.. 講真我覺得聰明比起勤力有用好多..u#zq:P&Q