各位會唔會送聖誕咭
會既話 係送邊種 電腦既聖誕咭定係實物同埋送比咩人
我自己就仲諗緊呢個問題 多數都唔會送"B$SL*{"fM_
將d錢買咭錢攞去食左佢都好過送咭俾d"荷蘭fd" [quote]Originally posted by [i]dennis0330[/i] at 2006-11-25 06:40 PM:5ttTH7rG:K1[*f
多數都唔會送
將d錢買咭錢攞去食左佢都好過送咭俾d"荷蘭fd" [/quote]
咩[color=Red]荷蘭[/color]fd 十萬年冇送la wor:giveup::giveup: [quote]Originally posted by [i]trista_cheong[/i] at 2006-11-26 10:09 PM:
十萬年冇送la wor:giveup::giveup: [/quote]%qie?^"M3|$D(H
我都冇送好耐2Gv*ZG [0g'yQ/x
但係依家想同班冇咁熟既同學打成一片
想送返 唔知幾時開始8Qs[g+W(_b.y
我同d fd講明...
唔送~~J(h3q)e D|0b
講句生日快樂算la
既慳錢又環保!!
頁:
[1]