娛樂滿紛 26FUN's Archiver

新經濟學巨人 發表於 2006-11-26 11:23 PM

避免中國大陸雙程證人士到港產子,要求取消自由行

[size=6]不是[color=Red]歧視[/color]問題,係社會環境因素,
C ^ZzNkpMt)tm8?
E'EP8Z$Jc]&q 正如內地都有戶籍控制人口的流動,[k!H0c6S _z}
.`-|Z.z#_1~*d
香港係一個小小的地方,有限資源要小心運用.
.o'a+R6A+i
WTK;ucn 若曾特首不能解決這問題,他不應該連任
i$z$Pt*L4F [,_)j2ns:tif1g
[/size]%\4E5WNuk:{(^

.jql$d)S? [[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2006-11-26 at 11:31 PM [/i]]

王晶 發表於 2006-11-26 11:24 PM

你真係一經濟學巨人:haha::haha::haha:

BeachBoy 發表於 2006-11-26 11:44 PM

;) ;) ;)q&hFQ`"[!V UR`
&}~'rV.P%V
[url]http://www.had.gov.hk/[/url]#n(X+?`b0]%e.m7D

"{PkT p K4] [url]http://www.cpu.gov.hk/[/url]

新經濟學巨人 發表於 2006-11-26 11:49 PM

or vote here

pigcat 發表於 2006-11-26 11:56 PM

收佢勁貴咪得lorw8^)Qn:gU;r(Q
而且就算係hk出世
0Skg F Z0Nx 都唔比有任何權利比個bb (包括居留權):fight:

andymaldini 發表於 2006-11-27 12:04 AM

我地d外匯基金, 咁就分左一份俾佐d大陸b la..........

極樂 發表於 2006-11-27 12:08 AM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-11-26 11:56 PM:)M9lOw\s/_.kW"L
收佢勁貴咪得lor'c o$Nq9X I7I
而且就算係hk出世
E\8p,@@0H 都唔比有任何權利比個bb (包括居留權):fight: [/quote]X7JV F Ha@
Ky2bDfy4\
其實....我覺得收佢勁貴都未必有用....
B8Jta"~ 到時佢唔俾錢走左去......x(b~,]+f|v8F
醫管局個壞脹咪越黎越多.......s5TH;_'~c,D^Z

)?n$\0~Y 不過大陸果邊都要做返d野啦~~OV}I.L:r2l!n*d
因為大陸唔俾人生多過一個....
eS'QtEts 如果唔係要罰錢...... _T!E)]Ap
好似我堂姐咁(佢有做手術避孕, 但係個子宮環走左位,所以有左...)3dSl#Hy6`*M
一係要俾十幾萬, 一係要墮胎....\F:D@^j]LF
迫住要黎hk生(佢同佢老公都係大陸人)....
MT{r u S q.A#J-v_ 如果有得揀...佢都唔會黎hk生....(要同老公同佢個大b分開一年喎)
/g^d0r&K'm,D
jkI+H3A ------------------------------------------------------------------------
Do;G-@%g%oSgW 我都覺得佢地可以黎生, 但係唔好俾居留權.....ZPr1w6c{}
咁樣可能會有用!:haha:
/q%A&w$^.\}J
-y HmC[c&?vPl [[i] Last edited by 極樂 on 2006-11-27 at 12:09 AM [/i]]

王晶 發表於 2006-11-27 12:16 AM

大肚 有病 都唔批准落黎 旅行咪得囉

新經濟學巨人 發表於 2006-11-27 12:30 AM

[size=6]香港政府有責任將內地人士在港產子資料轉交中央政府跟進,看看這些人士有沒有違反內地政策或想逃避懲罰! z#Y$``}P|
oU"U\s1{ a
香港政府除了可以消取自由行外,亦可以要求中央,當這些人士想申請到港旅行,6LH hd+iq
必須親身取證,若有身孕,cancelled;取證後,有效期內要出發(不能拖得太久)!p w{ rq7d]
Pa,}&S{ o_~5h
[/size]
5Hs(k:q+E h-vq)F(P 7j0ROx-V l;if
[[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2006-11-27 at 12:33 AM [/i]]

guswan 發表於 2006-11-27 12:39 AM

我正準備跟我內地女友結婚. q&a)^*nh&_h KGU
咁我個仔點算?我絕不讓他受共產黨教育陶毒,h6t/^%nX8~6_7VE
請問我如何是好?

新經濟學巨人 發表於 2006-11-27 01:05 AM

[quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2006-11-27 12:39 AM:
}pO#U e;O7i6P 我正準備跟我內地女友結婚.u+jvk!`
咁我個仔點算?我絕不讓他受共產黨教育陶毒,0gh~4F2C jZomV
請問我如何是好? [/quote]
FWVz J(| d
ycBMQZ{ vt)j 家有家規,國有國法;)

guswan 發表於 2006-11-27 01:12 AM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-11-27 01:05:(`+s gQ_$x0Hn
l3IrK"n"|7{ R

(`,`z!b R f FF 家有家規,國有國法;) [/quote]
d-}"_ eN#kP?V#D 原來閣下就代表法律,失敬

kantang4910 發表於 2006-11-27 01:29 AM

[quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2006-11-27 01:12 AM:j$E)zF+q

~~K4r3O2p)GZ:G 原來閣下就代表法律,失敬 [/quote]4Z%g%YNK

1J_:mfA'zmw a mf 大肚來香港生,必定是過期居留,唔通有得益規條,犯咗法後再話人唔可以不法對待?

magic 發表於 2006-11-27 10:03 AM

[quote]Originally posted by [i]andymaldini[/i] at 2006-11-27 12:04 AM:)? eP)mz-Ig1Nu9Vt
我地d外匯基金, 咁就分左一份俾佐d大陸b la.......... [/quote].Z V~Z3|#\/wu
agreeeee:(

12d3 發表於 2006-11-28 12:53 AM

[quote]Originally posted by [i]極樂[/i] at 2006-11-27 12:08 AM:
L8S,D+J0Tu 1|;gaa1De_)g
我都覺得佢地可以黎生, 但係唔好俾居留權....."_*s]Lr
咁樣可能會有用![/quote]
c${,FX(Z z
\:LY8MX/f8j} Iy*v 引自 基本法第三章:居民的基本權利和義務, 第二十四條  
g6Ig LAl9k 3O1K3qs [#Z3U!F&P
「香港特別行政區永久性居民為:
$s#s6e3A.t divy ( 一 )在香港特別行政區成立以前或以後在香港出生的中國公民;....... 」
^E$o _f@wt3? { z0wkF;f
唔俾居留權冇乜可能.
wm$|jt.k[0GM jm'Ag}gq
倒不如比左醫療費用, 先有得拎出生證明.

阿感 發表於 2006-11-28 02:03 AM

[quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at  12:39 AM:
,^'_,c^h"g[ X*V"C 我正準備跟我內地女友結婚.
-Ek0tGE\ 咁我個仔點算?我絕不讓他受共產黨教育陶毒,"^R dRi Ij)j
請問我如何是好? [/quote]
} FE!nO1y C,q o:O y2dRV
推翻共產黨:dev:

guswan 發表於 2006-11-28 02:08 AM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2006-11-28 02:03:4k4ynKe E\N
4Ey X(k(D.b

kC\q4oGB:Y 推翻共產黨:dev: [/quote]e4})aD)ml,d-qomX
great idea!!:clap::clap::clap:

bigfish 發表於 2006-11-28 11:31 AM

規定所有大陸孕婦之子女出生後要立即做絕育手術, 免得佢地禍延整個社會

極樂 發表於 2006-11-28 08:41 PM

[quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at 2006-11-28 12:53 AM:.ck$xHo5Mn#S F6f H R
+t4mAEu%ni

+W(D;m.Fn,H[%Q/H5J 引自 基本法第三章:居民的基本權... [/quote]
yc3lE.TC L6ee'ls"o
你個提議真係幾好喎!!!:good:

ksupjai 發表於 2006-11-29 02:23 PM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-11-27 01:05 AM:
.ca{*SV s I| 'pwh:[$G6hh g
)T4?$|y m5o;EW n
家有家規,國有國法;) [/quote]
*aDf'Y!h Z
kt$u M&\3^wD 人非草木, 誰屬無情呀~~~~~~~~~~~

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.